Pazar Dinlemesi

15:28 orta boy popcorn 0 Comments

Herkese iyi Pazarlar! :)

Zaman ne çabuk geçiyor. Hafta sonu geldi diye sevinirken, iki gün su gibi geçti ve Pazar'ı yarıladık bile.. "Dünya son yıllarda daha hızlı dönüyor." diyorlar ya, gerçekten inanmaya başladım. 24 saat yetmiyor bana valla. Ama zamanı durduramasak da (malesef), onu en iyi şekilde değerlendirmek elimizde. Her ne kadar bunu çoğu kişi -ben de dahil- yapamasa da, en azından zamanımızı boşa harcamamak için özen gösterebiliriz. Boş zamanlarımızı, sevdiğimiz şeyleri yaparak harcayabiliriz.

Bu hafta hazır havalar da güzel gidiyorken, içimizi ısıtacak ve benim de çooooooook sevdiğim bir şarkı seçtim. Madonna hayranlığım meşhurdur, ilk yazımda da çok kısa bahsetmiştim. (merak edenler tıklasın)
Yeniliklerine, zamana uymasına ve özgünlüğüne hayranım. Düşünün ki annemler zamanında severek dinlerken, şimdi ben severek dinliyorum. Neyse, bende övgüler bitmez. :) "La İsla Bonita" en sevdiğim şarkısıdır. İnsanın içini kıpır kıpır eden, dans etmek istemesini sağlayan, çok eğlenceli bir şarkı. 

Umarım siz de benim gibi keyifle dinlersiniz. Böylece zamandan bahsetmişken, biraz eskileri de hatırlamış oluruz. Aslında şarkı eski yapım olsa da, hiç eskimeyenlerden. Yeni haftaya keyifle başlayalım. ( Başta enerjiyle demiştim de hiç inanmam bu enerjymiş bilmemneymiş laflarına :) ) Takipte kalın! :)


0 yorum: