SON ÇIKAN ALBÜMLER 2

21:49 orta boy popcorn 0 Comments

Hepinize iyi akşamlar! Yine bir hafta sonunu daha tükettik, umarım herkesinki çok iyi geçmiştir. Yeni haftaya enerjik başlamak çok mühim, her ne kadar erken kalkarak bu pek mümkün olmasa da. :) Bu günlerde blogu biraz aksattığımın farkındayım, bu nedenle bekleyenlerden özür diliyorum öncelikle. Hafta içleri okul nedeniyle zor yazabiliyorum, bu hafta sonu da oldukça yoğundum ve fırsat bulamadım. Ama bundan sonra daha çok zaman yaratmaya çalışacağım..

Yaklaşık on gün önce, son çıkan albümler yazımın ilk bölümünü paylaşmıştım. Okumak isteyenler, lütfen tıklasın. Devamını yazmak için ise, özellikle Lady Gaga'nın albümünün çıkmasını bekledim. En merak ettiğim albümlerin başında geliyordu! Albüm çıkalı bir hafta olacak ama ben ancak yazmaya zaman bulabildim. Tabi daha önce de belirttiğim gibi, yeni çıkan tüm albümleri dinleyip yorumlamam imkansız! Ben kendi müzik zevkime en yakın olanları ve en merakla beklenenleri seçmeye çalışıyorum.. İşte "Son Çıkan Albümler"in devam bölümü:

5) James Blunt-Moon Landing:

James Blunt'ı ortaokul yıllarımdan bu yana dinlerim ve çok severim.. İnsanı dinlendiren, huzur veren bir sesi var ve şarkıları da bu yönde oluyor genelde. Hatta İzmir'e geldiğinde, ben üniversite sınavına girecektim de gidememiştim. Çok üzülmüştüm. Bence gerçekten değeri bilinmeyen bir sanatçı. Çok daha fazla tanınması ve satması gerek diye düşünüyorum. Blunt, uzun süren suskunluğunu "Moon Landing" ile bozdu. Bence çok çok iyi olmayan ama gayet iyi bir albüm. Özlediğimiz James Blunt tarzı ve şarkıları geri dönmüş ve güzel bir iş ortaya çıkmış ama şahsen, bazı şarkılar feci sıktı. Yine de artan soğuklarda içinizi ısıtacak bir ses.. :) Favorilerim: Bonfire Heart, Miss America, The Only One ve Satellites.

6) Jessie J-Alive:

Bu albüm aslında son çıkan albümlere pek girmez. Çıkalı iki ayı geçti. Ama yine de öyle yıl falan olmadığı için ve ben de Jessie J hayranı biri olduğum için, paylaşmak istedim. :) Jessie J, ilk albümü ile tam anlamıyla bomba gibi düştü müzik dünyasına. Gerçekten muhteşem bir sese ve daha da ötesi, harika bir ses kontrolüne sahip. Onun kadar sesiyle oynayabilen ve farklı tonları çıkarabilen bir insan var mıdır, emin değilim. Özellikle The Voice UK'deki juriliği ile daha da beğenimi kazanmıştı ve ikinci albümün merakla bekliyordum. Ne yalan söyleyeyim, biraz hayal kırıklığına uğradım. İlk albümünden sonra, çok daha iyi bir ikinci albüm bekliyordum ama öyle "aman aman" da beğendim diyemem albümü. Yine iyi bir albüm ve çok güzel parçalar da var ama beklenen etkiyi yaratmadı bence. Birazcık daha dans ağırlıklı parçalara yönelmiş bu kez. Şimdiden üçüncü albümün çok daha iyi olmasını umuyorum ama bu albüm de asla kötü bir albüm değil tabi. Belki de, ben beklentiyi çok büyük tuttum. Favorilerim; Breathe(bu şarkıya taptım resmen, durmadan dinliyorum) , Magnetic, Conquer The World, Wild ve Thunder. Bu arada, Jessie J'in The Voice UK'deki yarışmacısıyla yaptığı şu düeti paylaşmazsam olmaz. Zira, dinleyip dinleyip kafayı yiyorum "Nasıl bu kadar iyi olur? Sesle nasıl oynanır böyle?"diye. Buyrunuz:

7) Lady Gaga-ARTPOP: 

Ve beklenen albüm! Lady Gaga; uzun sessizliğinin ve yoğun hazırlığının ardından, beklenen albümünü sonunda yayınladı. Benim de beklediğim, özellikle İtunes Festival'deki performansından sonra daha da merak ettiğim bir albümdü. Ve bence gerçekten daha önceki albümlerinden daha farklı, özellikle müzikleriyle öne çıkan ve çok iyi bir albüm olmuş. İki-üç şarkısından aşırı sıkıldım açıkçası dinlerken, o yüzden mükemmel bir albüm diyemem ama çok beğendim genel olarak. Hem melodik sözler hem de insanı hareketlendiren müzikler var. Zaten şu son performanslarındaki konuşmalarından sonra, Lady Gaga'ya daha farklı bakıyorum.(olumlu anlamda) Bence gerçekten iyi bir iş çıkarmış. Önceki albümlerinden daha az satmış sanırım şu ana kadar ama ben bir "The Fame Monster" olmasa da, Born This Way'den daha iyi bir albüm olduğunu düşünüyorum. :)
Favorilerim; en başta Dope(sesini kanıtlamış gerçekten Gaga), Do What You Want, Aura, Venus, Swine ve Applause. Bu kadar şarkının çıkması bile albümü çok sevdiğimi gösteriyor. 

8) One Republic-Native:

One Republic de en sevdiğim gruplardan biridir. Birkaç yıl önce, bir dizide dinlediğim "Apologize" şarkısı ile tanıştım bu grupla(nasıl güzel şarkıydı yahu) ve o zamandan beri keyifle dinliyorum. :) Özellikle solistleri Ryan Tedder, hem söz yazımında hem prodüktörlükte çok başarılı bir isim bence. Onlar da uzun bir ara sonunda çıkardılar yeni albümlerini. Bence iyi bir albüm ama çok iyi değil. Çok başarılı şarkılar var ama bazı sarmayan şarkılar da oldu. Biraz aynı tarz geldi bana şarkılar. Tabi bir albümün her şarkısını da çok beğenmek çok zor. Genel olarak, oldukça iyi bir albüm olmuş ama. İnsanı keyiflendiren cinsten..Favorilerim; Counting Stars(çıkış parçası ve bayıldım resmen, özellikle nakarat kısmı çok hoş), If I Lose Myself, Something I Need ve Burning Bridges.

Bu yazı dizisi de son buldu böylece. :) İleride çıkacak yeni albümleri de yorumlarım ara ara, tabi öne çıkanları ve ilgimi çekenleri. Umarım bu yazılar size az-çok fikir vermiştir ve hayatınıza yeni şarkılar katmıştır. Herkese çok güzel ve az yorucu bir hafta dilerim. :)

0 yorum: