MTV EMA 2013 / Winners & Red Carpet

18:49 orta boy popcorn 0 Comments

Müzik dünyasının en prestijli ve renkli geçen ödül törenlerinden biri olan MTV EMA (Europe Music Awards), dün gece Amsterdam'da gerçekleşti. 1994'ten beri düzenlenen ve her yıl farklı bir ülkenin ev sahipliği yaptığı tören, dün gece de müzikseverlere unutulmaz bir gece yaşattı. Birkaç yıl öncesine kadar, MTV Türkiye tüm televizyonlarda vardı ve gerçekten MTV olduğu zamanlardı, törenleri canlı verirlerdi ve ben de hiç kaçırmazdım. Şimdi kanal yok malesef. Neyse ki Digiturk sayesinde izleyebiliyoruz yine ama dün maç sebebiyle canlı izleyemedim. Ama bu akşam tekrarını izleyeceğim umarım. :)

Bu yılki törenin sunuculuğunu RedFoo yaptı. Bruno Mars, Icona Pop, Katy Perry, Miley Cyrus, Robin Thicke, The Killers, Eminem ve Imagine Dracons da gecede performans sergileyen isimler. Tam bir müzik şöleni yani! Töreni canlı izleyenler gerçekten çok şanslı! :) Töreni izlemediğim için olayları hakkında fazla yorum yapamıyorum ama okuduğuma göre, son dönemin en olaylı ismi Miley Cyrus sahnede sigara içmiş. Artık ne yapsa şaşırmayacağım, o boyuttayım ama sigara da ekstra olmamış. "Beni asla örnek almayın." der gibi adeta ve bu kızın üç-dört yıl önceki halini düşününce, gerçekten değişimin böylesi diyorum! Tabi değişimin olumlusu da var olumsuzu da. :) Neyse, en iyisi biz Miley'i kendi haline bırakalım..

Gecede ödül alan isimler de şöyle:

En iyi video: Miley Cyrus-Wrecking Ball
En iyi kadın sanatçı: Katy Perry
En iyi erkek sanatçı: Justin Bieber ( Kendileri törene teşrif etmemiş. :) )
En iyi alternatif sanatçı: 30 Seconds to Mars
En iyi hip-hop sanatçısı: Eminem
En büyük fan topluluğu: Tokio Hotel ( Bunlar kaldı mı yahu?)
En iyi görüntü: Harry Styles
En iyi push: Austin Mahone
Dünya çapında en iyi: Chris Lee (Gecenin en şok ödülü bu olmuş. One Direction ve Justin Bieber da aday iken, ödülü Chris'in alması gerçekten ilginç.)
En iyi sahne: Linkin Park
En iyi elektronik: Avicii
En iyi rock: Green Day
En iyi canlı performans: Beyonce
En iyi pop: One Direction
En iyi İngiltere sanatçısı: One Direction
En iyi çıkış: Macklemore & Ryan Lewis
Yılın şarkısı: Bruno Mars-Locked out of heaven

Yani, neredeyse gelenlerin hiçbirini kırmayalım demişler. Ödüller genelde farklı kişilere dağılmış. Tabi benim için yanlış kararlar da mevcut. Bir kere Allah aşkına yaniiiiiii, en iyi erkek sanatçıda JUSTİN TİMBERLAKE gibi bir aday var iken Justin Bieber'ı seçen zihniyeti kınıyorum! SI-KAN-DAL! :) En iyi rock da bence farklı bir gruba gidebilirmiş. Green Day'i sevmediğimden değil ama bu sene pek yoklardı ortada ki adaylar arasında yeni albümüyle baya konuşulan Kings of Leon da vardı. En iyi sahne de, bence başkası olsa da olurmuş.. Sizlerin de kazananlar hakkındaki fikirlerinizi bekliyorum. :)

Şimdi geçelim, işin en gösterişli kısmı olan moda kısmına! Kırmızı Halı! Açıkçası bu sefer, çoğu kişiyi pek beğenmedim ben. Özensiz gördüm önceki yıllara göre ama bakalım sizler ne düşüneceksiniz. Bulabildiğim kadar kişinin görüntüsünü paylaşıyorum:




Miley Cyrus, NY Vintage kıyafetiyle yine geceye damgasını vurmuş! Artık iyice alıştığımız, yok kadar az ve çılgın kıyafetlerinden biri daha. Sırtını da görünce, insan "Hiç giymeseydin." diyor. Bize ne de bu kız böyle değildi, gençlik ateşine mi kurban gitti nedir? :) Hele o kıyafetin deseni nedir! Uzun çizmeleri fena değil. Ama bence kurtarmamış. En özgün isimlerden biri olduğu kesin yine de.






















Gecenin en şeker ismi, Katy Perry. Elbisesi: Zac Posen. Uzaktan çok tatlı olmuş olmasına da, saçı-başı-kıyafeti derken hafiften babaanneme benzemiş. :) Şaka bir yana, kötü değil ama böyle bir tören için çok uygun değil bence. Yaşını da büyük göstermiş elbise. Yine de şeker mi şeker olmuş bu haliyle! Ayakkabıları da çok hoş. Ayrıca, makyajı gerçekten çok başarılı!















Ve Ellie Goulding! O da, kendine özgü bir tarzı olan ve "farklı" olan isimlerden. Pek severim kendisini. :) Elbisesi: Dolce&Gabbana. Yaniiii, ne desem bilemedim. Hani diğerlerinin yanında yine eh işte kalıyor ama pek içime sindiğini söyleyemeyeceğim elbisenin. Tabi Ellie'nin sinmişse no problem! :) Böyle bir elbise giyiyorsa, saçını toplasa daha hoş olurmuş bir de.















Iggy Azalea. Aslında geçecektim ama elbisesinin tasarımcısını görünce, hemen ekledim. Dilek Hanif! Dilek Hanif Couture bir elbise giymiş. Dilek Hanif, gerçekten bizi yurtdışında çok iyi temsil eden bir isim. Son dönemlerde, sıkça tercih ediliyor ünlü isimler tarafından. Elbise gayet güzel bence, değişik bir tarzı var. Sadece biraz "bayan bacak durumu" olmuş ama herkes Angelina Jolie değil işte. :) Saçını ve doğal makyjını beğendim. Kalemler uzamış, elbisenin rengiyle de hoş bir uyum yakalamış. :) Ayakkabılar da, kırmızı&siyah ikilisinin muhteşemliğini tamamlamış.












Yine son dönemlerde öne çıkan bir isim: Ariana Grande. Mikael D elbisesi çok hoş bence. Oldukça kibar bir elbise. Ayakkabıları, at kuyruğu, elbisesi derken yaşına uygun tercihler yapmış ve çıtı pıtı olmuş. Sevdim.


















Rita Ora, gecenin en şıklarından bence. Calvin Klein elbisesi sade ama şık. Kırmızı ruju, sapsarı saçları ve simsiyah elbisesi çok güzel bir uyum içinde. Tebrikler!


Çok çok az kişiyi bulabildiğimin farkındayım. Ama ne yazık ki, bu kadar resime ve tasarımcı adına ulaşabildim. Eklemediğim birkaç kişi de ya fazla tanınmayan isimler ya da elbiselerin tasarımcılarını bulamadım. Yine de törendeki kıyafetler hakkında biraz fikriniz olmuştur umarım. :) Ben şu kadar kıyafetle, fazla özenilmediğini ve genel olarak kıyafetleri beğenmediğimi söyleyebilirim. Bir sonraki ödül törenine şöyle gözümüzü gönlümüzü açacak, şıpşık halleriyle bekliyoruz ünlülerimizi. :)

Bugünlük aktaracaklarım bu kadar. :) Töreni izleyemeseniz de, internetten performanslara bakın derim. Gerçekten çok güzel sahneler var. Katy Perry, Eminem özellikle kalabalığı coşturmuşlar. Bir gün biz de bu törenlerden birini canlı izleyebiliriz umarım. Bu arada, yine boşluklara engel olamadım. Düzeltemiyorum bir türlü! Malesef benim kırmızı halı yazılarım, bu açıdan biraz sıkıntılı olacak gibi. Umarım fazla göze batmıyordur. Yeni haftaya da girdik. Herkese az yorucu, eğlenceli, çok güzel bir hafta dilerim! Yorumlarınızı bekliyorum. :)

0 yorum: