Bilgilendirme

22:12 orta boy popcorn 0 Comments

Merhaba! :) Dün gece gecenin bir körüne kadar blog için çeşitli arayışlardaydım. Saatlerce tasarım değiştirme çabasındaydım, bin tane tema denedim. Çokça site gezdim. Bu sürede giren olduysa, görmüştür neler denediğimi. Sitenin bozukluğundan dolayı özür diliyorum. Tüm gecemi harcadım, güzel bir şey olsun diye deli oldum ama yine kürkçü dükkanıma geri döndüm. İnternet üzerindeki temalar fazlaca uğraştırıcı ve illa ki bir yerlerden sorun çıkarıyorlar. Fazla da bilgili olmadığım için, hepten batırmadan vazgeçeyim dedim. Eski halimin arka planını biraz değiştirdim, ayrıca da bir "header" hazırladım. Fazla gösterişli bir şey olmasa da bloga renk kattı sanki, iyi oldu. Biraz da böyle gitsin bakalım. Bazen sıradan geliyor tasarım ama sadelik en güzeli. Bu yazıyı aslında dün gece yazmıştım ama sevgili internetim, tam ben gönderecekken kesilince mecburen bugüne kaldı..

Her neyse. Bu değişikliği yaparken, "Haftanın Şarkısı"nı da eski yerine aldım ve blogun sağına, popüler yayınların hemen altına yerleştirdim. Üstte de iyiydi ama bu şekilde, kısa da olsa şarkı hakkında bir yorum yazabiliyorum. Ufak tefek renk oynamaları da yaptım. Son düzenlemelerle, eskisinden daha canlı oldu sanki blog. Bakalım nereye kadar gidecek böyle? 

Bu da öyle bir bilgilendirme yazısıydı işte. "Ne yaptım? Blog dünden beri neden sapıttı? Haftanın şarkısı yine nereye uçtu?" gibi sorulara cevaplar. Tasarım hakkında siz de fikirlerinizi paylaşırsanız çok çok memnun olurum. Eksik gördüğünüz bir şey (içerikle de ilgili olabilir) veya "Şu olmamış hiç." dediğiniz bir şey varsa lütfen yorum atın. Blogumu güzelleştireyim diye iki günümü harcadım ama yine benzer hali oldu ya, ona yanarım! :) Bu arada, aklıma yazılarla ilgili güzel fikirler geliyor. İnsanın özellikle bir şeyler paylaşması gereken bir yer olduğunda, yaratıcılığı daha çok ortaya çıkıyor galiba. En azından; aylık gelenekselleşecek yazılar, arada yazacaklarım, temel şeyler vs.. gibi çeşitli şeyleri kafamda oturtmaya başladım. 

Ayrıca bir Twitter ikonu da ekledim, takip etmek isteyenler için. Biraz büyük oldu gibi ama diğer türlü de çok küçük oluyordu. :)

Aslında iki tane yazı hazırlayacaktım bugüne ama tema, tasarım araştırmaları ve düzenlemeleri derken zaman olmadı. En kısa sürede geliyorlar. :) Blogun az da olsa değişen son halini umarım beğenirsiniz. Bu da öyle bir bilgilendirme yazısı oldu. Bir haftayı daha bitirdik, herkese çok güzel geçireceği bir hafta sonu dilerim! :)

0 yorum: