GERİ DÖNÜŞ! + SÜPER ÇEKİLİŞ! :)

22:40 orta boy popcorn 17 Comments

Hepinize çok uzun bir aradan sonra yeniden selam! O kadar uzun süre olmuş ki yazı yazmayalı, nasıl başlayacağımı düşündüm on saat. Ama yazmayı ve sizi çok özlediğim kesin. Aylardır -bana yıllar gibi geldi- yoktum buralarda. Ne bloga yazı girdim, ne sosyal medya hesaplarından bir şey paylaştım. Çok şey oldu, hala içinde olduğum dönem dolayısıyla yazmadım. Yazamadım. Ama artık geri dönmek istiyorum, sizlerle bir şeyler paylaşarak kendi dertlerimi unutuyorum çünkü. Biraz buralara konsantre olmak istiyorum. Instagram hesabından daha uzun bir açıklama yapmıştım, okumak isteyenler bakabilir (ortaboypopcorn). Ama kısacası, I'M BACK! :)

Gerçekten o kadar özlemişim ki yazı yazmayı! Benim hayatımda yazmanın önemi büyük, yazmaya başlayınca gerisi birden geliyor sanki.. Yok olduğum süreçte çok şey izledim, az şey okudum, çok müzik dinledim. Birçok şey yaptım. Yazacak çok şey biriktirdim kısacası. Hepsini yavaş yavaş yazacağım umarım. Blog yine eski havasında ilerleyecek tabi ama araya belki birkaç farklı tarz yazı da sıkıştırabilirim. Ayrıca sosyal medyada eskisinden daha aktif olacağım artık, olabilirsem tabi. Beni snapchat (asenagunkaya) ve blogun ınstagram hesabından takip etmeyi unutmayın! 

Çok uzun süredir olmadığım halde hala takipten çıkmayan size de ne kadar teşekkür etsem az! Çok ama çok teşekkürler. İnanın tek bir kişi bile yazılarımı okuyorsa, ben yokken bir kez olsun bloguma bakıp bu kız nerede diye düşündüyse; benim için çok çok anlamlı. 

Ben de size her şey için bir teşekkür etmek ve geri dönüşümü kutlamak adına bir çekiliş yapmak istedim. Yeni yıl da yaklaşıyor. Hem geri dönüş hem yılbaşı çekilişi olacak yani. :) Facebook ve ınstagram sayfalarımdan da ayrı birer çekiliş yapıyorum! Mutlaka takip edin oralardan da, çok güzel şeyler hediye edeceğim. Geri dönüşüm bol hediyeli olacak yani. :)  

Buradaki çekiliş ile kazanan kişiye istediği kitabı hediye edeceğim. Herkesin zevki farklı olduğu için kısıtlama yapmak istemedim. Ne isterseniz o. :) 

Katılmak için blogumu takip etmeniz (yandan) ve bu gönderinin altına bir yorum bırakmanız yeterli! Çekilişi 22 Ocak Pazar gecesi bitireceğim. 

Sonraki iki hafta içinde de hediyeyi yollayıp, bir kişinin de olsa yeni yıla birazcık daha mutlu girmesini sağlamak istiyorum. :) Aslında artık blogların yerini sosyal medya aldı, ınstagram-youtube çok daha aktif. Ama ben yine de yazmanın ve blogların öneminin ayrı olduğuna inandığım için buradan da bir çekiliş yapmak istedim. 

Şimdiden katılan herkese bol şans! Ve en kısa zamanda bolca güzel paylaşımla görüşmek üzere! :)

17 yorum:

  1. Hoş geldin =) Umarım artık hep buralarda olursun. Çekilişin hayırlı olsun diyor ve katılıyorum, sevgilerle =)

    YanıtlaSil
  2. Çekilişin hayırlı olsun, katılıyorum :) Bol şans herkese :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba,
    tugce tasgin izlemeye aldım
    tugce_tasgin@hotmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam! Çekilişin kazananı sen oldun. Biraz geç açıklayabildiğim için çok çok üzgünüm. Bana 48 sa içinde ulaşmazsan başkasını seçmek zorunda kalacağım. Tebrik ederim! :))

      Sil
    2. bana geri dönüş yapılmadı ama umarım iyisinizdir...

      Sil
  4. Merhaba,bloğunuzu takibe aldım,katılmak istiyorum,sevgiler

    YanıtlaSil
  5. İnşallah hep kalırsın. Katılmak istiyorum ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ama unknown olduğu için isminiz çekiliş sırasında bir sıkıntı çıkabilir. Bu yüzden, en azından bir iletişim adresi bırakabilirseniz sevinirim kendinizle ilgili.

      Sil
  6. Katıldım. Dönüşünün hayırlı olmasını diliyorum. 😃😃

    YanıtlaSil
  7. Katıldım. Dönüşünün hayırlı olmasını diliyorum. 😃😃

    YanıtlaSil
  8. Yorumlama biçimlerinden birşey anlamadığım ve de gördüm ki zaten yapamayacağım 🤔 onun için unknown u seçiyorum ismim Özen İncekara sizi mail ile takibe almıştım mail adresim ozen1972@hotmail.com feedburner siz birşey paylaştıkça haber verecek facebook ve instagram da da sizi takip ediyorum oradan da bana ulaşabilirsiniz sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Yorumlama biçimlerinden birşey anlamadığım ve de gördüm ki zaten yapamayacağım 🤔 onun için unknown u seçiyorum ismim Özen İncekara sizi mail ile takibe almıştım mail adresim ozen1972@hotmail.com feedburner siz birşey paylaştıkça haber verecek facebook ve instagram da da sizi takip ediyorum oradan da bana ulaşabilirsiniz sevgiler

    YanıtlaSil
  10. katıldım, umarım kazanırım

    YanıtlaSil
  11. hayırlı olsun :) Bende katıldım,banada hayırlı olsun o zaman :D
    hulyaerbuk@gmail.com
    (kazanırsam kitabımıda seçtim; Tek Kimsem/ Lale Sarhan) :) <3

    YanıtlaSil