Pazar Dinlemesi

14:09 orta boy popcorn 2 Comments

Herkese güzel ve güneşli bir Pazar gününden kocaman kocaman merhabalaaaar! :) En azından burada hava böyle. Ama güneşli dediğime bakmayın, hala öğleden sonra buz gibi oluyor hava. Soğuklar bitmek bilmiyor. Ama güneşi görür görmez, modumun yükseldiği de bir gerçek! Ben de bu sebeple ; bu Pazar için, son günlerde sıkça ve severek dinlediğim bir şarkı seçtim. Bu şarkıyı duyunca istemsizce dans etmeye başlıyorsunuz. Engel olamıyorum, kesinlikle çok başarılı bir şarkı bence. Ayrıca klibini de izlemenizi öneririm. Oldukça eğlenceli ve farklı bir klip olmuş. Yine çok uzattım. Şarkıyı paylaşsam iyi olacak artık. Herkese güzel Pazarlar ve keyifli dinlemeler! :)


2 yorum:

  1. Şuan bunu dinliyordum ve senin blog'Unu keşif ettim acaba evren bize mesaj mı yolluyor? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha çok güzel bir tesadüf olmuş valla olabilir. :) Çok severim bu şarkıyı. Hoşgeldin o zaman bloguma! :)

      Sil