72.Altın Küre Ödülleri / Kazananlar

21:56 orta boy popcorn 0 Comments

Günün yazısından merhaba! Bu seneki "Altın Küre"yi de geçirdik, dün gece ödüller sahiplerini buldu. Ben malesef töreni sonuna kadar izleyemedim ama birkaç şaşırtıcı tercih dışında, çok garip bir tercih olmamış. Her şeyden önce söylemeliyim ki, Amy Poehler&Tina Fey ikilisi çok yetenekli bir ikili! Doğal komikler ve çok iyi açtılar bence töreni. Çok eğlenceli sundular. Keşke her töreni onlar sunsa diyorum ama malesef seneye onların sunmayacağını okudum. Nedenini bilmiyorum. George Clooney başta olmak üzere, çok güzel espriler yaptılar. Törende, fazla unutulmayacak bir an yaşanmadı. Aslında klasik bir törendi. Hatta görmeyi beklediğimiz birçok ismi de göremedik.

Lafı fazla uzatmadan, kazananları paylaşıyorum hemen. Aslında, bir tık ile herkes bu listeye ulaşabilir ama benim blogumda da yer almalı. :) Ufak tefek yorumlarım da var.


En İyi Film (Drama): Boyhood
En İyi Film (Komedi): Büyük Budapeşte Oteli
En İyi Yönetmen: Richard Linklater (Boyhood)
En İyi Erkek Oyuncu (Drama): Eddie Redmayne (Her Şeyin Teorisi)
En İyi Kadın Oyuncu (Drama): Julianne Moore (Still Alice)
En İyi Erkek Oyuncu (Komedi - Müzikal): Michael Keaton (Birdman)
En İyi Kadın Oyuncu (Komedi - Müzikal): Amy Adams (Büyük Gözler)
En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: J.K. Simmons (Whiplash)
En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Patricia Arquette (Boyhood)
En İyi Senaryo: Birdman
Yabancı Dilde En İyi Film: Leviathan (Rusya)
En İyi Animasyon: Ejderhanı Nasıl Eğitirsin 2
En İyi Şarkı: Glory (Özgürlük Yürüyüşü)
En İyi Dizi (Drama): The Affair
En İyi Dizi (Komedi): Transparent
En İyi Mini Dizi & TV Filmi: Fargo
En İyi Erkek Oyuncu (Drama): Kevin Spacey (House of Cards)
En İyi Kadın Oyuncu (Drama): Ruth Wilson (The Affair)
En İyi Erkek Oyuncu (Komedi): Jeffrey Tambor (Transparent)
En İyi Kadın Oyuncu (Komedi): Gina Rodriguez (Jane the Virgin)
En İyi Erkek Oyuncu (Mini Dizi & TV Filmi): Billy Bob Thornton (Fargo)
En İyi Kadın Oyuncu (Mini Dizi & TV Filmi): Maggie Gyllenhaal (The Honourable Woman)
En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu (Dizi, Mini Dizi, TV Filmi): Matt Bomer (The Normal Heart)
En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu (Dizi, Mini Dizi, TV Filmi): Joanne Froggatt (Downton Abbey)
Onur ÖdülüGeorge Clooney
George Clooney ve Kevin Spacey, gecenin en güzel konuşmalarını yapmışlar. Kevin Spacey, sonuna kadar %100 hak ettiği ödülüne kavuştu. Ayrıca, Clooney'i törende ve Kırmızı Halı'da yanında eşi ile görmek çok farklıydı. Tuhaf oldum valla. :) Konuşması gerçekten çok iyiydi, duygulandım. Amal çok şanslı bir kadın ve George'un ona çok değer verdiği belli. TGBH'nin zaferine sevindim, emin değildim çünkü. Ralph Fiennes'ı sahnede gördük. :) Yine Amy Adams da bence kesin değildi. Hatta kendisi o kadar emindi ki kazanamayacağından, Kırmızı Halı'da bunu yüz kez söyledi durdu. Umarım kazanır da yüzünü görürüm diyordum ve öyle de oldu. Çok severim zaten, kazanmasına çok sevindim. Keşke çoktan hak ettiği Oscar'ına da kavuşabilse.. Leo gibi efsaneye dönüşmesinden korkuyorum. Fargo, True Detective'i sollayarak ödülü aldı. Benim de diziyi bir an önce bitirmem gerektiği kafama dank etti. Bir bitiremedim. Julianne Moore, gecenin en belli ödüllerindendi. Şarkı ödülündeki her aday kazanabilirdi bence, çok çekişmeli bir daldı ama John Legend zafere ulaşmış! Ödülünü de Prince'in elinden aldı. Çok güzel bir andı, beklenmedikti. Matt Bomer'in ödül alması da sevindirdi. Gina Rodriguez'in ödül konuşması çok sempatikti bana kalırsa, çok heyecanlıydı ve ağladı. :) Çok samimi buldum, ilk ödülü tabi..
Kırmızı Halı hakkında ayrı bir yazı yazmayacağım bu sene. Çünkü, fazla konuşulmaya değer bir "redcarpet" olmadı bence. Birkaç gerçekten iyi tercihler dışında, klasik tercihler vardı. Rüküş olanlar da tabi ki yok değildi. Başta çok sevdiğim Keira Knightley. İçime oturdu valla. :) Amal Clooney, "Kırmızı Halı"lara güzel bir açılış yaptı bence. En çok konuşulanlardan biriydi. JLO da gecenin tanrıçasıydı diyebilirim. Gecenin yıldızı oldu açık ara. Ayrıca, bu yıl çok sönük geldi bana "Kırmızı Halı". Birçok çok beklenen ismi göremedik, çok az yıldız geldi ve röportaj verdiler. Gözümüz bir Meryl'i, Kate Winslet'ı, Sandra'yı, Brangelina'yı, Julia Roberts'ı, RDJ'yi,Leo'yu falan aradı yani. Oscar'a hepsini bekliyorum! :)
Siz ödülleri nasıl buldunuz? Hak etmediğinizi düşündükleriniz kimler? Çok sevindikleriniz ya da? Böylece, Oscar'a giden yolda büyük bir adım daha atıldı. Bu arada, Perşembe günü Oscar adaylarının da açıklanacağını söyleyeyim. Akademi tarihinde ilk kez, tüm kategorilerin adayları canlı yayında açıklanacak. Heyecanla bekliyorum. Açıklandığı gün, burada da olacak tabi ki. :) Umarım haftanız güzel geçiyordur. Ben bu yazıyı bitirir bitirmez, diğer yazıma başlayacağım. Gece bitmeden eğlenceli bir mim yazısı paylaşmayı planlıyorum. ;) Herkese keyifli okumalar ve iyi geceler! :)

0 yorum: