Pazar Dinlemesi

21:49 orta boy popcorn 0 Comments

Çok severek yazdığım "Pazar Dinlemesi" yazılarına bayadır ara vermiştim. Blog gibi bu köşeyi de unutmuştum. Bugün de gün içerisinde paylaşmaya fırsatım olmadı ama geç de olsa yazmak istedim. Sonuçta, gün daha bitmedi ve sonra bile görülse güzel bir şarkı paylaşmış olurum sizlerle dedim. :)

Havalar malesef ki tam eve kapanma havası. Aslında güzel yanları da var ama birkaç gün arka arkaya evde tıkılı kalmak, biraz boğuyor. Böyle olunca, ben de müziğe koşuyorum. En sevdiğiniz şarkıları açıp, biraz ses açmak ve bağırarak eşlik etmek en etkili stres atma yöntemlerinde başı çekiyor bence. Hepinize öneririm. :) Bu Pazar için seçtiğim şarkı, son dönemde dilimden düşmeyen bir şarkı! Melodisi olsun, adamın ses tonu olsun vs.. çok severek dinliyorum ve eşlik etmesi de çok güzel oluyor. Bilenler zaten severek dinliyordur diye düşünüyorum ama bilmeyen varsa, umarım onlar da sever şarkıyı. Yorum bırakmayı unutmayın. Hepinize şimdiden iyi haftalar! :)


0 yorum: