I'M BACK! Nerelerdeydim?

18:43 orta boy popcorn 2 Comments

Herkese koskocamaaaan bir merhaba diyorum! Bunu şöyle gülümseyen bir suratla, kollarım açık ve bağırarak söylediğimi hayal edin. :) Blogumu, sizlerle bir şeyler paylaşmayı, yazmayı çok özledim. Aslında daha erken yazabilirdim, bir süredir boş vaktim fazlaca vardı. Ama artık beni tanıdıysanız, ne kadar üşengeç bir insan olduğumu biliyorsunuzdur. :) Bugün açabildim sonunda yazı sayfasını!


En önce; geç de olsa hepinize MUTLU YILLAR! Umarım; 2015 herkes için çok çok güzel bir yıl olur. Barış dolu, huzur dolu, sağlık dolu ve herkesin isteklerine kavuşacağı bir yıl diliyorum. Okulların hepimizi az yorduğu, bolca kitap okuduğumuz, benim blogumu unutmadığım bir yıl olsun. :) Herkesin yılbaşı gecesi çok güzel geçmiştir umarım. Yeni yılın her günü, öncekinden güzel olsun! Nice yeni yıl kutlayacağımız blog yazılarına! :)

10 gündür tatildeyim, bizim okulda tatil biraz daha erken başlıyor diğerlerine göre. Herkes sınavlarla uğraşırken tatilde olmak hem iyi hem kötü. Bir de havaların bu aşırı soğuması -ki ben İzmir'deyim ve uzun zamandır böyle soğuk hatırlamıyorum- nedeniyle evden pek çıkmıyorum. Kendimi eve tıkılıp kalmış gibi hissediyorum ve tatilde olduğum düşünülürse, bu pek hoş olmadı. Ama yapacak bir şey yok. En azından bol bol uyuyorum ve resmen "salak salak ve boş oturma"nın tadını çıkarıyorum. :) Son 1 aydır sınavlar beni gerçekten fazla yordu! Son sınıf olmanın stresi bir yana, en yoğun olduğum sene bu sene. Çok dersim var, hafif ders pek yok, üstelik hiç alışık olmadığımız ödevler veriliyor. Bu yüzden tatile girdiğimden beri kendimi sudan çıkmış balık gibi hissediyorum. :) PABUCUMUN AJANI 2'Yİ HALA OKUYAMADIM! Evet, yanlış duymadınız. Ciddi anlamda kendimi öldüresim var, artık taş olsa çatlar boyutundayım. Alıntı görmemek için sayfalardan kaçıyorum. En kısa zamanda alacağım artık. :) Buraya kadar olan kısımda, "Neredeydim?" sorusunu cevapladım sanırım. Sınavlar ve sonrasında da üşengeçlik-isteksizlik sonucu, baya ara vermiş oldum yazmaya. Ama çok güzel bir şekilde döneceğim! Bunu hep söylüyorum ama bu kez kararlıyım. Aklımda onlarca yazı var ve hepsini uzatmadan yazmak istiyorum. Ayrıca, yeni birkaç fikrim de var. Unutulmaya yüz tutmuş bazı köşelerimi de canlandırmak istiyorum. Blogu takipte kalın yani. :)

Önümüzdeki günlerde; hala yazamadığım Interstealler yorumu gelecek, Golden Globe'a birkaç gün kaldı ve yapabilirsem bir tahmin listesi hazırlamayı istiyorum, "Ayın Klasiği" kısmını çok aksattım ve yeni yıl ile ona geri döneceğim, yine albüm tanıtım yazılarıma dönmeyi çok istiyorum, aylardır kendimi tutuyordum ama sonunda pes ettim ve çılgınlar gibi kitap alışverişi yaptım. Gerçekten battım! Onun yazısı yakında burada olacak. Bunlar haricinde, tekrar kitap okumaya başladım. YAŞASIN! :) Okuduklarımın yorumları, yeni çıkan kitaplarla ilgili bilgiler de burada olacak. Ayrıca eve tıkıldığım için, izlemediğim veya çok sevip tekrar izlemek istediğim filmleri izliyorum bu ara. Onların da yorumunu yapabilirim, yine dizi yorumlarına da devam etmek istiyorum. Belki dizi yerine sezon yorumlarım bu kez. Müzik paylaşımlarım da devam edecek. Ve de bu yıl, değişik bir şeyler yapmak istiyorum. Bu, diğer bloggerları da kapsayacak bir şey. Kafamdakileri uygulamaya geçirebilirim umarım. Sonuç olarak, önümüzdeki günlerde buralar hep yazı dolacak. :) (Fazla ekşisözlük okuyan blogger) :) 

Direkt bir yazı ile başlamaktansa böyle bir yazı daha uygun olur dedim. Peki ben ortada yokken, neler dinledim ve izledim? Birkaçını sizlerle de paylaşmak istiyorum. 

Bu ara bıkmadan sıkılmadan sürekli dinlediğim 3 şarkı şöyle:



Uzun zamandır sinemaya gitmedim. İstediğim pek film de yok vizyonda. En son Interstealler'ı izledim ama yakın zamanda "Paddington" u da izlemek istiyorum. Çok şirin bir filme benziyor. :) Evde ise; "Sex and The City"ye sardım. Filmleri, diziyi tekrar izliyorum. Bunun dışında Once Upona a Time'a tam gaz devam! Eksik bölümleri bitiriyorum ve bu sezonla ilgili genel bir yazı yazacağım. Revenge izliyordum ama neredeyse bıraktım, aşırı sıktı ve olaylar farklı yerlere gitti diye düşünüyorum. PLL dün geri döndü! Çok özlemiştim ve meraklıyım. Yeni bölümler için sabırsızım. Bunun haricinde birkaç bölüm Nashville'e göz attım ve çok sıcak,şarkıların harika olduğu bir dizi ile karşılaştım. Kafa boşaltmak için ideal gözüküyor. Suits'i özledim. :) The Good Wife'ı bayılarak izlemeye devam ediyorum. Kesinlikle değeri bilinmeyen bir dizi ve izlemeyen çok şey kaçırıyor! Onu da tanıtmayı düşünüyorum. Yine oldukça geriden geldiğim GOT'u bitirsem iyi olacak. Bu tatilde kesinlikle birkaç yeni diziye de başlayacağım. Aklımda Fargo, Hannibal, Gotham, House of Cards ve Orphan Black var. İzleyenleriniz varsa, yorum bırakırsanız çok sevinirim. :)

Evet, baya uzun bir geri dönüş yazısı oldu bu. Umarım sıkılmazsınız okurken. Şimdilik bende durum budur. :) En kısa zamanda yepyeni yazılarla görüşmek üzere! Sınavlarla boğuşan tüm öğrenci kardeşlerime, derinden başarılar dilerim! Fazla sıkmayın kendinizi, hayat güzel. :)

Not: 2014'ün en iyi filmleri-kitapları vs.. tarzı bir yazı planlıyorum. Ama tüm yılı iyice düşünmek için Ocak sonlarında paylaşacağım gibi. Geç olacak ama hiç olmamasından iyidir. :)

2 yorum:

  1. Merhaba! Sonunda geri dönebilmişsin üşengeç yazar -.- Tamam, aslında çoğu blogger'ın içinde bir yerlerde asla doymayan üşengeç bir canavar var bu yüzden seni suçlamıyorum :D Mutlu ve bol blog postlu ve kitaplı yıllar! :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa, çok mutlu oldum şu an! Böyle ara versen de döndüğünde hala seni okuyan, cevap yazan birilerinin olduğunu bilmek çok güzel. Üşengeçlik konusunda rakip tanımıyorum valla, tüm gün bilgisayar başında olup da yazmadığım oluyor yani! Bunu atabilsem.. Çok teşekkür ederim canım, sana da musmutlu ve çook okumalı bir yıl dilerim. :))

      Sil