Sinema dünyasından kısa notlar..

18:20 orta boy popcorn 0 Comments

Sinema dünyasının oldukça yoğun olduğu şu günlerde, her gün yeni yeni haberler çıkıyor. Ben de bunlardan en çok ilgimi çekenleri sizlerle paylaşıyorum. Bu arada sinefiller için Filmekimi'nin başladığını hatırlatmakta yarar var. Malesef ben özel durum sebebiyle izleyemeyeceğim filmleri ama gidenlerin yorumlarını merakla bekliyorum. :) Sezonu açtık diyebiliriz artık! Hal böyle olunca hem heyecan artıyor hem de her yeni gelen bilgi/haberle daha da meraklanıyoruz..


  • Malesef, Monaco Prensesi Grace Kelly'nin hayatını anlatan ve başrolünde Nicole Kidman'ın olduğu "Grace of Monaco" nun vizyon tarihi 2014'e ertelendi. Böylece film Oscar yarışından çekilmiş oldu. Bu, tamamen yapım şirketi Weinstein Co. tarafından verilmiş bir karar. Muhtemelen filmi bu kadar fazla ve iddialı filmin olduğu bir dönemde çıkarmak istemediler. Ancak yine de resmi bir açıklama olmadığını söyleyeyim. Ben bu karara çok üzüldüm. Çünkü, filmin fragmanı ilgimi çekmişti ve filmi merak ediyordum. Ayrıca da Nicole Kidman'ı çok sevdiğim için, performansıyla Oscar adayı olabileceğini düşünüyordum en azından. Şimdi seneye neler olacak göreceğiz ama film için baya bir süre beklememiz gerekecek gibi.. Bu arada filmi izleyen kesimden tarihi çok doğru aktarmadığı şeklinde eleştiriler geliyor. E böyle önemli bir kişiyi anlatan bir film için de elbet bunlar olacaktır. Filmin fragmanını izlemek isteyenler için; http://www.youtube.com/watch?v=HSpjWwMlC0g 
  • James Lapine'in kitabından uyarlanan ve gerek kadrosu gerek de konusuyla oldukça ilgi çeken "Into the Woods" filminin çekimleri başladı. Filmi, ünlü Chicago müzikalinin yönetmeni Rob Marshall yönetecek. Grimm Masal karakterlerini farklı bir şekilde beyazperdeye taşıyacak olan filmde; Johnny Deep, Meryl Streep, Anna Kendrick, Chris Pine ve Emily Blunt gibi ünlü isimler yer alıyor. Film için çok heyecanlıyım! Hem sevdiğim oyuncular var hem de ben böyle fantastik, masalsı filmleri çok severim. Cindrella, Rapunzel, Kırmızı Başlıklı Kız gibi en sevilen masalları hatırlama ve değişik bir anlatımla izleme şansı bulacağız. Ayrıca bu filmde Meryl Streep'i ilk kez böyle farklı bir karakterde, Kötü Cadı rolünde göreceğiz ki bu beni ekstra meraklandıran bir durum. Setten ilk fotoğraf da ondan geldi. Cadı Meryl'i görmek isteyenler için; http://a69.g.akamai.net/n/69/10688/v1/img5.allocine.fr/acmedia/medias/nmedia/18/99/76/93/20620876.jpg
  • The Avengers: Age of Ultron filminin ilk fragmanı sonunda yayınlandı!! En ama en merakla ve heyecanla beklenen filmlerin başında gelen filmi izlememize malesef daha çooook var. Nasıl bekleyeceğiz bilemiyorum. :( Her ne kadar Marvel fanları tarafından filmin kötü karakterinin farklı biri olması bekleniyor ve Ultron biraz üzüntü yaratsa da, eminim yine çok kaliteli bir yapım izleyeceğiz. Ayrıca Iron Man'imi de çok özledim, vallahi burnumda tütüyor. Hala Iron Man 4 haberi bekliyorum ben, bu konuda ısrarlıyım! :) Neyse, fazla uzatmayayım. Fragmandan fazla bir şey anlaşılmıyor, bir görüntü eşliğinde daha önceki replikleri duyuyoruz ama bu bile heyecanımızı katlamaya yetiyor. İşte merak edenler için link; http://www.beyazperde.com/filmler/film-198488/fragman-19534344/
  • İçinde Marion Cotillard ve Joaquin Phoenix gibi oyuncuları barındıran, yapımcılığını Weinstein'in yaptığı "The Immigrant" filmini de 2014'te izleyebileceğiz. Filmin erteleme sebebi bilinmiyor.
  • Bir diğer 2014'e ertelenen filmimiz de, bazı kesimlerin merakla beklediği "Foxcatcher". Mark Ruffalo, Steve Carell, Channing Tatum gibi ünlü oyuncuların yer aldığı Sony Pictures filminin neden ertelendiği konusunda resmi bir açıklama yapılmadı. Oscar adaylıkları konusunda iddialı olabilecek bir filmdi. Ne yazık ki bekleyenleri daha fazla beklemek durumunda. Bu arada filmin fragmanı da yayınlandı. İzleyip daha da mı bekleyeceğim diyerek kendisine işkence yapmak isteyenler için link; http://www.beyazperde.com/haberler/filmler/haberler-57288/  :)
  • Henüz kesin olmasa da Freddie Mercury'i anlatacak film için Daniel Radcliffe'in başrol olacağı konuşuluyor. Öncesinde Sacha Baron Cohen ile anlaşılmış ancak çeşitli sebeplerle anlaşma iptal edilerek Radcliffe'e yönelinmiş. Açıkçası bir Potterhead olarak onu hep Harry olarak hatırlayacağım. Radcliffe, Harry Potter'dan sonra sinemada farklı işlere yönelse de bu rolün altından kalkacağı birçok kişiye göre şüpheli. İlginç olacaktır onu bu rolde izlemek. Bekleyip, görelim diyorum..
  • Criminal Justice dizisinde rol alan ve kalp krizi sebebiyle hayata veda eden James Gandolfini'nin yerine Robert De Niro geçiyor. Büyük bir De Niro fanı olarak, nasıl olacağını merakla bekliyorum. De Niro dizide, cinayet davası ile uğraşan bir savcıyı canlandıracak. Bakalım nasıl olacak?

Şimdilik haberlerimiz bu kadar. En öne çıkanlarını paylaşmak istedim. Her gün yüzlerce yeni haber çıkıyor ve yetişmek mümkün değil. Bazı haberler bizi üzse de yapacak bir şey yok. Umarım sizler de bu yazı sayesinde bilgi sahibi olur ve "İyi ki paylaşmışsın!" dersiniz. Yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere! :)

0 yorum: