65.Primetime Emmy Ödülleri Kırmızı Halı!

19:21 Asena Günkaya 0 Comments

3 gündür evde süren misafir furyası nedeniyle dün yazacağımı söylediğim Kırmızı Halı yazısını ancak bu akşam yazabiliyorum. Gecikme için pardon öncelikle. Yine her ödül töreni gibi, ünlülerimiz en şık kıyafetlerini ve en güzel saç&makyaj'larını Kırmızı Halı için seçmişlerdi. Tabi ki bir Oscar ya da Golden Globe ihtişamı yoktu ama yine de yeterince şenlendi gözlerimiz. Bana " Böyle bir geceye böyle mi gelinirdi?" dedirtenler de oldu "İşte bu!" dedirtenler de. Herkesin görüşleri farklı ama sonuçta karşımıza moda yelpazesinin en geniş seçeneklerini sunan görsel bir şölen çıktı. Herkesi tek tek incelemem mümkün değil malumunuz ki, o nedenle en dikkat çeken ve gözüme çarpan örnekleri paylaşacağım. İşte başlıyoruuuuuuzzz!! :)



1) Sofia Vergara: Modern Family'nin yıldızı Vergara, bu gece için kırmızı bir Vera Wang tercih etmiş. Takıları ise, Lorraine Schwartz. Her zaman olduğu gibi yine iddialı ve "Ben burdayım." diyor. Ama bu tarzın da yakıştığı kadınlardan biri bence. Balık model elbiseleri seven biri olarak, elbiseyi çok beğendim. Kırmızı da tam Kırmızı Halı'ya uygun olmuş! Elbisenin alt kısmının işlenişi ayrı hoş. Vergara, Göğüs dekoltesi, şık takıları ve duruşuyla gecenin en iyilerinden bence. Sadece saçlarını toplasa nasıl olurmuş diye düşünmedim değil..











   2) Claire Danes: Geceyi ödül ile kapatanlardan biri olan Homeland yıldızı Danes'in elbisesi Armani Prive. Neredeyse sadelikten ölecek! Elbiseye bayıldım bir kere, çok zarif ve güzel bir elbise. Ama renginden emin değilim. Bu tonları sevsem de hem kendi ten renginin de açık olması hem de herhangi bir takı da kullanmaması nedeniyle biraz soluk kaldığını düşünüyorum. Bu nedenle en kararsız kaldığım isimlerden biri oldu. Elbise çok asil dursa da böyle bir renk tercih etmişken, en azından renkli ve zarif bir kolye ve yüzükle havasını değiştirebilirdi. Elinde de bir clutch olsaymış Bir de elbisenin göğüs bölgesini fazla düz gösterdiğini düşünmekteyim. Kısacası çok zarif gözüküyor lakin bir şeyler eksik gibi..










3) Kerry Washington: Marchesa elbisenin etek kısmı çok güzel, desnler salaş ama çok hoş bir görüntü katmış. Üst kısmı da iyi ama içine giydiği şeyin renginin belli olması falan biraz olmamış bence. Yine de kötü bir seçim olmamış. Sade takıları ve saç&makyaj'ı ile gecenin şıklarından...

















4) Heidi Klum: Ben bu kadına bayılıyorum! Bu yaşındaki vücuduna, güzelliğine, sıcak gülüşüne, modelliğine bayılıyorum. O nedenle sevdiğim insanlara karşı daha sübjektifim. Elbise Versace. Her ne kadar ilk bakışta boyun kısmı sanki boğacakmış gibi bir his verse de çok güzel bir elbise bence. Şarap rengi çok yakışmış ve balık modelini andıran bu parlak elbise, bence tam bir Kırmızı Halı elbisesi. Böyle bir elbiseyi takılarla kapatmaması ve hafif makyaj da doğru bir tercih olmuş. Sonuç olarak, bizimlasın Heidi'ciğiimmm! :))












5) Carrie Underwood: Carrie Underwood'u çooook severim. Sesini, şarkılarını, canlı performanslarını. Çok da güzel bir kadın ama canım kızım bu elbise nedir yahu?! Güzelliğine yazık etmişsin! Aslında renk seçimi süper, ten rengine çok yakışmış ama o model hiç benlik değil. Sanki kumaşı buruşturmuş, bir de kemerle bağlamış gelmiş gibi. Ben bu tarz elbiseleri sevmiyorum, kemer desen hiç olmamış. Halbuki saçı da kolyesi ve makyajı da çok hoş olmuş, o zarif saç modeline daha elegant bir elbise seçebilirmiş. Yani, kendisini çok sevsem de görüntüden kaybediyor ve gecenin rüküşlerinden bence..











6) Sarah Hyland: Elbise çok güzel bir Carolina Herrera. Ben çok sevdiğim tarzda, zarif bir elbise. Rengi de güzel. Takılar: Lorraine Schwartz. Swarovski clutch. Küpelerini çok beğendim. Gecenin şıklarından bence ama sadece o kemeri sevemedim. O elbiseye çok basit durmuş bence.

















7) Zoey Deschanel: Yıllar önce "50 Days of Summer" ile kalplerimizi kazanan oyuncu, şimdilerde "New Girl" dizisinde baş rol. Çok sempatik biri ama açıkçası Kırmızı Halı seçimlerini hiç beğenmiyorum. Yani resmen ne bulduysam onunla geldim, saçla falan çok uğraşmadım görüntüsü veriyor. Bence tabi. Elbise: J.Mendel. Oldukça düz bir elbise ve ortadaki o kurdele şeklini hiç sevmedim. Saçlarını da iyice dağıtınca, takılarını ve gözlerinin güzelliğini kapatmış bence. Toplasa daha iyi olurmuş. Çanta ve yüzük hoş ama bana göre gecenin rüküşlerinden. Bir sonraki törene artık köklü bir değişim bekliyoruz kendisinden!










     8) Kaley Cuoco: The Big Bang Theory oyuncusunun elbisesinin Vera Wang olduğu ilk bakışta belli oluyor. Çok güzel, rengi de çok güzel. Vera Wang iyi ki varsın diyoruz! Doğal bir görünüm verdiği saçları, sade makyaj&takılarıyla tüm önceliği elbiseye vermiş ve iyi de yapmış bence. Takılarını başka bir renkten seçebilirmiş ama yine de gecenin en şıklarından olmuş bana kalırsa..















9) Lena Dunham: Girls dizisinin yıldızı Dunham, gecenin en orjinal görüntülerinden birini vermiş ama yani olmuş mu? Bence olmamış! Elbisesi Prada ama açıkçası sanki perdeden elbise yapmışsın gibi duruyor bence. O kocaman çiçek desenleri olmamış. Biraz takıyla süsleme yapabilirmiş, fazla sade. Farları sürüş tarzı da orjinallik vermiş ama toplamda gecenin rüküşlerinden bence.















10) Emilia Clarke: Game of Thrones'un baş rollerinden olan oyuncunın elbisesi Donna Karan Atelier. Değişik bir model ama yine bir buruşukluk görüntüsü var ve ten rengine çok beyaz kaçmış gibi. Takıları ve makyajı da çok sade olunca biraz ruh gibi durmuş Halı'da bana kalırsa. Eh işte.. Ortalama isimlerden biri bence.
















11) Kelly Osbourne: Çılgın kadınımız Kelly Osbourne bu kez şaşırtıcı şekilde sade ve normal. Jenny Packham elbisesi gayet güzel, rengi de çok güzel. Küpeler, hafif makyajı ve kırmızı rujuyla gecenin şıklarından diyebiliriz. Ama hala şu saç rengine alışamadım! Kırmızı elbiseye pembe saç açıkçası pek olmamış. O da kendi tercihi artık..

















12) Kiernan Shipka: Mad Men oyuncusu gecenin en tatlı ismi şüphesiz! Yaşına uygun çok tatlı elbise seçimi, doğal makyajı ve saçıyla gecenin en iyilerinden. Ben olsam ufak da olsa bir küpe eklerdim. Ama toplamda sevdik! :))
















13) Anna Faris: Normalde bunu da es geçecektim, herkesi paylaşmam imkansız haliyle ama o kadar hoşuma gitti ki elbise ve görüntü, eklemek istedim. Bir kere sarı tercihi çok iyi olmuş, insanın içini açıyor. Elbise: Monique Lhuillier. Ayakkabıları: Jimmy Choo. Saç rengiyle elbise uyumuşu muhteşem, kırmızı ruj da tamamlayıcı olmuş. Kısacası, gecenin en şıklarından olmuş!















14) Kit Harington: Açıkçası erkeklerin fazla seçenekleri olmadığı için 2-3 örnek vermekle yetineceğim. Zaten böyle gecelerde, erkekler kadınların gerisinde kalıyor genelde. Ama yakışıklıklarıyla öne çıkanlar da yok değil tabi. David Yurman takım elbiseli Game of Thrones yıldızı, şekil verdiği saçlarıyla gayet özenli duruyor. Aykkbılar: John Fluevog ve bence çok güzel bir model. Olmuşsunuz, bayım!














15) Julianna Margulies & Keith Lieberthal : Gecenin en uyumlu çiflterinden biri! Zaten Julianna'ta The Good Wife'tan bu yana bayılıyoruz. Çok iyi bir oyuncu bence. Ama elbise seçimi daha iyi olabilirmiş, göğüs kısmı sanki düştü düşecek gibi. Reed Krakoff elbisesi. Daha farklı bir model seçebilirmiş ama yine de elbisenin fotoğrafta gözükmeyen çiçek desenleri farklılık katmış. Keith'in takım elbisesinin markasını bulamadım malesef.  Bence çok yakışan bir çift. :)














16) Damian Lewis & Helen McCroy: Gecenin şık ve aynı zamanda sempatik çiftlerinden biri daha! Damian Lewis, Homeland yıldızı ama ilk görüşte bir garipsedim desem yalan olmaz. Saçlarını kestirmesi çok tuhaf geldi, bu hali de olmamış değil ama ilk haline alışmıştık. Elbisenin markasını bulamadım malesef ama takım elbise Tom Ford. Helen'in clutch modelini çok beğendim. Sade bir şıklık gösteren çift gecenin en iyilerinden..















  17) Jon Hamm & Amy Poehler: Mad Men'imiz de tabi ki gecedeydi! Açık söylemeliyim ki, sakallar kendisine ayrı bir yakışmış. Kirli sakal severler derneğinin bir üyesi olarak, beğendim. Beyaz ceket seçerek farklı bir görüntü çizmiş, Amy'nin elbisesi eh işte bence ama hoş bir tatlılığı var. Marka isimlerini bulamadım ama olmuş çiftlerden biri.
















18) Alec Baldwin & Ireland Baldwin: Alec Baldwin, geceye kızını getirmiş. Kızını ilk kez gördüm ve çok zarif gözüküyordu bence. Elbisesi: Amanda Wakeley. Püskül detayları hoş. Takıları ve makyajıyla sade ama güzel bir görünüm içinde. Babasıyla iyi bir baba-kız ikilisi olmuş! :)
















19) Michael Douglas: Ah ah! Bu yazıyı yazarken vallahi içim kan ağlıyor! Catherine Zeta Jones'suz bir Michael Douglas'ı kabul edemiyorum. Benim için mükemmel bir çifttiler ve ayrılıyor olmaları çok dokunuyor. Neyse; kıyafete geçersek, Douglas da yaşlansa da karizmasını kaybetmeyenlerden! Kostüm markası yine bulunamadı. :)Törende gayet şık gözüküyordu ve geceden eli boş dönmedi. Ödül konuşması gecenin en güzel anlarından biriydi. Hem komikti hem duygusal. Ayrılık arifesinde olduğu Catherine'e teşekkür etmesi ise beni mest etti! Belli ki adam hala seviyor işte! Umarız bu barış çubuğu işe yarar ve yakın zamanda barışma haberlerini görürüz. Oscar'a tekrar mükemmel çiftimizi birlikte görmek dileğiyle! :)






Eveet. Bir yazının daha sonuna geldik. En uzun yazılarımdan biri oldu. Çok uğraştırıcı bir iş. Tek tek resimleri bulmak, yorumlamak, düzenlemek zor iş. Ama değdi sanırım. Atladığım tabi ki çok fazla isim var ama 80-90 kişiyi de tek tek eklemem imkansiz, anlarsınız ki. İçlerinden seçtiklerimi, denk gelenleri yazdım. Kadın ağırlıklı oldu ama erkekler genelde klasik olunca yorumlanacak bir şeyleri de olmuyor. Yazılar ve resimler arası boşluk baya fazla oldu, farkındayım ama düzeltmeye kalkarsam görüntü iyice karışıyor. Ve böyle daha rahat bakabilirsiniz diye düşündüm. Bu sefer böyle olsun artık! Resmi olarak Kırmızı Halı sezonunu açmış olduk. Bir sonraki törenlerde daha da şık isimler, çiftler görmek dileğiyle! :)







































0 yorum: