Pazar Dinlemesi

15:31 orta boy popcorn 0 Comments

Bugün günlerden Oscar! Sinemayla az-çok ilgilenen herkesin merakla beklediği gün geldi sonunda. Hepimiz heyecanlıyız ve saatleri sayıyoruz. :) Şimdiden izleyeceklere keyifli seyirler dilerim ve canlı canlı yorumlarımı okumak isteyenleri Twitter sayfama beklerim. :)

Birkaç haftadır aksattığım "Pazar Dinlemesi" yazısına geri dönüyorum bu hafta. Son zamanlarda en çok dinlediğim şarkılardan birini seçtim. "Christina Perri"yi uzun süredir severek dinliyorum. Gerçekten muhteşem bir sesi var bence ve daha da güzeli, onu dinlemek bana huzur veriyor. Çok anlamlı, güzel ve dinlendirici şarkılar ortaya çıkarıyor. Uzun süreden sonra yeni albümü yakında çıkacak ve albümden birkaç parçayı bizlerle paylaştı bile! Benim de bu hafta için seçtiğim şarkı, duyduklarım içinde en beğendiğim. Özellikle sözleri çok hoşuma gitti. Umarım siz de beğenirsiniz. Keyifli dinlemeler! :)

Not: Ankete oy kullanmayı unutmayın lütfen! :)


0 yorum: