Oscar'a adım adım 2 / Sunum yapacaklar & Performans sergileyecekler

14:51 orta boy popcorn 0 Comments

Bu yıl da yine birbirinden iyi ve renkli isimler ödülleri dağıtacak, sunum yapacak. Oldukça kabarık bir liste. Bu isimlerin çoğu aday olmasa da, Kırmızı Halı'da olacaklarını bilmek bile çok güzel. :) Şimdiden heyecanlıyım. Buyrunuz tam liste:

  • Amy Adams
  • Kristen Bell
  • Jessica Biel
  • Jim Carrey
  • Glenn Close
  • Bradley Cooper
  • Penelope Cruz
  • Benedict Cumberbatch
  • Viola Davis
  • Daniel Day-Lewis
  • Robert De Niro
  • Zac Efron
  • Sally Field
  • Harrison Ford
  • Jamie Foxx
  • Andrew Garfield
  • Jennifer Garner
  • Whoopi Goldberg
  • Joseph Gordon-Levitt
  • Anne Hathaway
  • Goldie Hawn
  • Chris Hemsworth
  • Kate Hudson
  • Samuel L. Jackson
  • Angelina Jolie
  • Michael B. Jordan
  • Anna Kendrick
  • Jennifer Lawrence
  • Matthew McConaughey
  • Ewan McGregor
  • Bill Murray
  • Kim Novak
  • Tyler Perry
  • Brad Pitt
  • Sidney Poitier
  • Gabourey Sidibe
  • Will Smith
  • Kevin Spacey
  • Jason Sudeikis
  • Channing Tatum
  • Charlize Theron
  • John Travolta
  • Christoph Waltz
  • Kerry Washington
  • Emma Watson
  • Naomi Watts
Performans sergileyecek isimlerin de çoğu, çok sevdiğim isimler. Geçen sene de, fazla sayıda gösteri izlemiştik. Bu yıl da öyle olacak gibi. Bu konuda eleştirenler var ki kısmen haklılar. Bu bir "sinema gecesi". Ama; açıkçası bazen o kadar sıkıcı olabiliyor ki tören, araya giren performanslarla nefes alıyoruz. Tabi biraz abartmışlar bence de. Yine de, töreni eğlenceli kılmak için güzel isimler var. Hepsini öğrenemesem de, kesinleşenlerden bildiklerim:

-Bette Midler
-Pink
-U2
-Karen O
-Idina Menzel
-Pharrell Williams 

Gayet iyi isimler var. Idina Menzel'i özellikle merakla bekliyorum. :) Umarım, keyifle izleyeceğimiz ve sıkmayan bir tören olur. Umarım, ödül alanlar "En sıkıcı konuşmayı ben yapacağım." diye yarışmazlar ve uzattıkça uzatmazlar. Biraz Meryl Streep izlemelerini öneriyorum. :) Onu da göreceğiz ya, ayrı mutluluk var bende tabi. :) Çoğu ödül az-çok belli gibi görünse de, sürprizli bir gece de olmasını isterim. Bu arada, bu yıl tören Digiturk'de. Daha önce duyurulmuştu. Nedenini hiç bilmiyorum. Bizde olduğu için, ben sorun etmedim ama sıkıntı yaşayacaklar için üzücü bir durum. İnternette çok live stream olacaktır ama TV karşısındaki rahatlığı vermez tabi. NTV'de her yıl izlemeye alışık olduğumuz Oscar programı da bu yıl yok sanırım. Törenden sonra, ödüllü filmler de yayınlanacak deniyor açılan kanalda. Hep birlikte göreceğiz artık. Umarım güzel bir yayın olur. Çeviri durumu sıkıntı olmaz vs..

Evet, bu yazı da bitti. :) İki yazıyı aradan çıkardım böylece. Sizlerin de düşüncelerini bekliyorum. Nasıl bir tören bekliyorsunuz? İstekleriniz neler? Herkesin haftası çok güzel geçiyordur umarım. İzmir'de havalar soğudu ve kapalı ama içimizin Güneş'i hiç gitmesin. :) Görüşürüüüüz. :)

NOT: LÜTFEN, SOL ÜST KÖŞEDEKİ ANKETİ OYLAMAYI UNUTMAYIN! DÜŞÜNCELERİNİZ ÇOK ÖNEMLİ. BEN YENİ BLOGDAN GAYET MEMNUNUM AMA FİKİRLERE DE AÇIĞIM! :)



0 yorum: