86.OSCAR ÖDÜLLERİ / KIRMIZI HALI

22:12 orta boy popcorn 0 Comments

Merhaba! Aslında bu postu dün yazacaktım ama kuzenimin doğum günü nedeniyle tamamlayamadım. Bugün de ancak yazıp, paylaşabiliyorum. Malum üşengeçliğim sebebiyle. :) Bana kalırsa bu yıl öyle çok "Vay be!" diyeceğimiz bir kıyafet yoktu ya da çok değişik bir tarzda gelip herkesi şaşırtan bir isim yoktu. Son yıllarda yıldızlarımız daha az risk alıyorlar nedense. Ne bir "bayan bacak" Angelina Jolie vardı ne de Lady Gaga her zamanki sıradışılığındaydı. Gerçi, onun Oscar'da ne işi var pek çözemedim ama neysseeee. :) Erkek olmak böyle gecelerde daha da rahatlık zaten! Giy bir smokin, saça bir düzeltme ve hazırsın. Kadınlar kostümleri için kaç elbise deniyordur merak ediyorum. Ayrıca birçok görmek istediğim ismi de göremedim. Aday olmayanların çoğunluğu gelmiyor ama gözlerimiz de bir Natalie Portman'ı bir Scarlett'i falan arıyor yani. Hele George Clooney'siz Oscar mı olur diyorum! :) Ki filmi çok iddialı olmasına rağmen gelmedi. Nicole Kidman'ı ve Kate Winslet'ı da göremiyorum bir süredir. Özlettiler. :) Sonuç olarak; genelde risksiz seçimlerin olduğu, birçok merak edilen ismin olmadığı ama yine de adının heyecanlanmamıza yettiği bir "red carpet" oldu. :)

Tabi ki her ismi paylaşmak çok zor ve uğraştırıcı. O yüzden, benim en beğendiklerimi ve genel olarak en çok konuşulanları paylaşıyorum. Zaten moda ile alakalı yazılar yazsam da, burası bir moda blogu değil ve ben de modaya fazlasıyla hakim biri değilim. Bu sebeple, herkesi paylaşmam ya da rujunun markasına kadar her detayı bilmem de biraz gereksiz bence. Celebrity çekiştirmesi konusunda "bikotbitişört" ün üstüne de tanımıyorum. Sabah gördüm "Kırmızı Halı" yazısını ve yine kahkalara boğuldum! Annem "Ne oluyor?" diye odama geldi gülmemden, çok eğlendim. :) Eğlenmek ve stres boşaltmak için okumanızı öneririm! Bu da böyle bir tavsiye olsun. :) Blogger kardeşliği diye bir şey var sonuçta. :) Neyse, daha da uzatmadan hemen bu seneki Oscar gecesinin red carpet görünümlerine geçiyorum. Buyrunuz:








Jennifer Lawrence'ı SE-VE-Mİ-YO-RUM! Doğallığın da bir sınırı var yahu! Yani kanım almıyor şu kızı eğer böyle bir şey varsa. :D Kırmızı Halı stilini de genel olarak beğenmiyorum, "Kim giydiriyor seni kuzucuğum?" diyesim var. Çok özensiz geliyor bana. Neyse. Şimdi sevenleri üzerime çullanmasın. :) Sevmiyoruz dediysek nefret de etmiyoruz. Oyunculuğu özellikle gayet iyi. Yine straplez ve yine Dior! Tahmini en kolay kıyafet onunkiydi sanıyorum. Hep aynı çünkü! Elbise fazlasıyla sıradan bana kalırsa. Peplumların devri geçeli de yıllar oluyor. Ayrıca, "O SAÇLARINA NİYE KIYDIN?" Olmamış. Tarz olmuş tamam ama yani eski saçlarını tercih ederim. Sadece, arkadan uzanan kolyesini beğendim. Genel olarak, gecenin en sıradan isimlerinden biriydi. Bence tabi ki. :)

Lupita Nyong'o ise, sezon boyunca en stabil ve iyi giyinenlerin başındaydı bence! Her törene gayet şık ve güzel geldi. Kendine has bir tarzı olduğu açık. Prada elbisesi bence mükemmele yakın! Çok ama çok beğendim. O uçuşuçuşluk, o renk, o model! En iyi seçimlerden biriydi gecedeki. Tacı ve küpeleriyle de tamamlamış görünümünü. Çok şık ve hoş gözüküyordu bence. En beğendiklerimden biri oldu. Tebrik ediyoruzzz. :))

AH CATE! BAŞIMIN TACI, KADINIM! Bu kadın insan mı arkadaşlar? İsviçreli bilim adamlarından bu konuyu derinlemesine incelemelerini talep ediyorum! Zira, bir insan bu kadar mı asalet timsalı olur? Bu kadar mı zerafet elçisi olur? Bildiğin heykel gibi, kraliçe gibi kadın! Övgülerin sonu gelmez diyerek yoruma geçiyorum. Tabi ki yine muhteşemdi! Hiç mi kötü görünmez biri? Lupita ile birlikte, sezon boyunca en iyi giyinenlerden biri oldu. Merak edenler için; elbisesi, Armani Prive. Saçlarını da ayrıca çok beğendim. O eski zaman kadını görünümünü perçinlemiş modeliyle. En şık isimlerden biriydi sonuç olarak. :)

Angelina Jolie, uzun süredir en beğendiğim seçimiyle halıdaki yerini almış! Brad ile halıya adım attıkları an tüm ilgiyi üzerlerine çekmelerine hiç şaşırmıyoruz tabi! Elie Saab elbisesi, bence muhteşem! O pırıltılara bayıldım ve model de Angelina'nın vücuduna tam oturmuş. Saçı, makyajı ve küpeleriyle yine güzelliğini kanıtladı. :) Bu kez bir "bacak" fotoğrafı göremedik ama en şık isimlerden biri olarak hafızalara kazındı.

Kate Hudson! EN BEĞENDİĞİM İSİM OLABİLİR KENDİSİ! Zaten kendisini çok severim ve aşırı güzel bulurum ama o Atelier Versace elbisenin muhteşemliği nedir? Hayran oldum! Özellikle önden görünüşü, mükemmeldi. Yandan ayırdığı saçları ve hafif makyajıyla, gecenin en ilgi çeken isimlerinden biri oldu. Kırmızı Halı'ya en yakışan isim seçiyorum onu bu görünümle. Ayrıca, en kısa sürede sinema perdesinde izlemek istiyorum kendisini!






Olivia Wilde, en şık hamilesi oldu gecenin bence! Valentino elbisesi gayet iyi kapatmış, çok da şık. Saçı ve makyajıyla gecenin en sade isimlerinden ama yine de iyi görünüyor.

Emma Watson, çuval giyse eleştirmem. :) Kendisinin, gönlümdeki yeri bambaşka çünkü! Biricik Hermonie'miz o bizim! Son dönemde tarzını daha da oturttu gibi. Sade gibi gözüken ama aslında iddialı seçimler yapıyor. Vera Wang elbisesi çok şık ve kızımıza da pek yakışmış. Saç modelini de çok beğendim, çok doğal duruyor. En beğendiğim isimler arasında yer aldı ve en kısa sürede kendisini ödül alırken ya da en azından adayken de görmek istiyorum diyorum.

Amy Adams'ı da çok seviyorum. Hem oyunculuğunu hem sempatikliğini hem güzelliğini, her şeyini seviyorum. Ailecek beğeniyle takip ediyorum efendim. :) Lupita ve Cate ile birlikte, bu sezon her törende en şıklar arasına giren diğer bir isim bence. Çok iyi bir performansı olmasına rağmen, Cate Blanchett'ın senesine denk gelmesi büyük şanssızlık. Artık ödül sırası geldi yaniiiii. Gucci Premiere elbisesi çok şık ve özellikle rengine bayıldım. Ten rengi ve saç rengine çok yakışmış Adams'ın. Oldukça sade bir elbise ama. Golden Globe'taki muhteşemliğinden sonra, biraz şaşırdım. Yine de saçı, makyajı her şeyi ile çok zarif ve güzel gözüküyordu. :)

Anna Kendrick'e yorum yapma gereği bile duymuyorum! Aklı başındayken mi seçti bu elbiseyi bilemeyeceğim. Bildiğin yaşından iki kat büyük gözükmüş ve elbise de gayet çirkin. J.Mendel elbisesi ile bir de bacak pozu vermeye çalışmış. Ama o ancak Angelina'ya yakışır canım diyorum. :) En olmamış ismi seçtim gecenin! Aslında tatlı kızdır da neden böyle tercihler yapıyor, anlamıyorum.

June Squibb'i yemek, o tontoş yanaklarını sıkmak istiyorum izninizle. :) Yaşının kıyafeti budur dedirtti bana. Çok şık bir seçim yapmış, aşırı mı aşırı tatlı olmuş. Buraya eklemeyecektim aslında ama bu tatlılık ve hoş seçimi es geçmek olmaz dedim.









Naomi Watts, yıllar geçse de güzellik ve zarifliğinden bir şey kaybetmeyen bir isim. Çok beğeniyorum. :) Genelde de iyi seçimler yapıyor bana kalırsa. Calvin Klein elbisesine neredeyse aşık oldum! Çok ama çok şık bir elbise, Watts'a da çok yakışmış. Saçı, makyajı (özellikle ruju) ile gecenin en iyilerinden biri bence. Bu yıl oyunculuk adına pek iyi bir yıl geçirdiğini söyleyemeyiz ama bu, stiline yansımamış. :)

Jessica Biel'i görür görmez "Kocacığın nerede senin?" dedim. Justin'i de şu halıda salınırken görseydik fena mı olurdu? :) Chanel elbisesi gayet hoş. Yandan ayırdığı saçları ve hafif makyajıyla da gayet şık gözüküyor. AMA FECİ SIKICISIN CANIM, KUSURA BAKMA! Dua eti kocansız bir hiçsin demiyorum :)

Jared Leto, en şık erkeklerden biriydi! Saçlarını da toplamamış bu kez. Fazla yorumum yok. Seviyoruz, beğeniyoruz, başarılarının devamını diliyoruz. :)

Anne Hathaway...Ah ah.. Şu kıza üzüldüğüm kadar kimseye üzülmedim sanırım! Oysa ne çok severim! Yeteneklidir, gayet de güzeldir ama kendini ne hale getirdi. :( Gucci tuvaletini hiç beğenmedim açıkçası. Üst kısmı hoşuma gitmedi. Ayrıca, geçen seneki elbisesinden de hiçbir farkını göremiyorum! Saçları da artık çabucak uzasa, böyle hiç olmuyor. :( Kendini toparlamasını diliyorum en kısa sürede.

Matthew McConaughey de gecenin en şık erkeklerindendi. Ödülü de kaptı! Zaten bu yıl, izlediğimiz üç filmden birinde kendisini görüyorduk. Önü de iyice açıldı artık diye düşünüyorum. Partneriyle hoş bir görünüm içerisindeler ama o kadar. :)

Canımız, Julia'mız! Sanırsınız, içimizden biri! Bu kadına karşı hislerim aynen böyle. :) En tatlı ve sempatik insanlar listesinde başı çekiyor bence. Güzel yaş alanlardan biri ayrıca. :) Uzun zamandır en beğendiğim görüntüsü oldu Julia Roberts'ın. Givenchy elbisesi çok güzel, topladığı saçları çok yakışmış. Ödülden yana yüzü gülmese de, ben gayet beğendim ve gecenin şıklarından biri oldu bence. Ama çok da bayıldım diyemem.

Charlize Theron'u gördüğümde kısa süreli bir "akıl durması" yaşadım. Güzelliğini ve şıklığını sindirmek kolay değil, malum. BU KADAR GÜZEL OLMAK YASAKLANMALI! Zira, akıl sağlığımız için tehlikeli! Cate Blanchett ne kadar muhteşem bir asalet&zariflik taşıyorsa, Charlize de o kadar güzel ve zarif gözüküyor. Dior elbisesine bayıldım! Modeli çok hoşuma gitti ve çok iyi taşımış Theron. Ayrıca kısa saçın kendisinden daha çok yakıştığı bir kişi daha görmedim. Sade makyajıyla elbisesini daha da ortaya çıkarmış. Bayıldım kısacası ve yeni filmlerini de merakla bekliyoruz artık. Çok oldu.





Sandra Bullock da Roberts gibi, en şık görünümlerinden birindeydi o gece. Uzun süredir bu kadar beğenmemiştim. Alexander McQueen elbisesini de rengini de beğendim. Çok hoş durmuş Sandra'nın üzerinde. Ayrıca yandan bıraktığı saçları da çok modern ve doğal duruyor. Hafif de makyaj yapmış. Son yıllarda daha yaşlı gözüken seçimler yapıyordu bence. Bu kez tam olmuş. Beğendik. :) Filmiyle de kendi ödül alamasa da, en çok konuşulanlardan biri oldu.


Penelope Cruz'u kınıyorum! Bu elbise nedir? Kesinlikle kötü değil ama tam bir "düğünde gelinin annesi" modunda duruyor bence. Giambattisa Valli elbisesi hoşuma gitmedi. Topuzu da çok yaşlı göstermiş bence kendisini. O siyah kuşağımşı şeyi ise hiç beğenmedim. Olmamış isimlerden biri yani, bence.

MERYL STREEP!! CANIM BENİM, HAYATIMIN KADINI, AŞIĞIM, ÇOK SEVİYORUM! Bu kadına olan hayranlığımı anlatmaya kelimeler yetmez. :) O yüzden uzatmamak en iyisi. Son zamanlardaki en iyi seçimini yapmış o da bence. Lanvin tuvaleti ve topladığı saçları ile, çok şık gözüküyor. Elbise çok yakışmış yaşına ve kendisine. Çok beğendim. :) Adaylıklar, ödüller yetmez! GÖNÜLLERİN BİRİNCİSİ HER DAİM MERYL! :)




Kevin Spacey, gayet şık. Renk seçimi ilginç ama güzel olmuş. Farklılık katmış. Yorumum bu kadar. Zaten bir erkek en fazla nasıl farklı bir seçim yapabilir ki? (Bunun cevabı olarak son fotoğraftaki Pharrell çarpıyor gözüme!)

Jennifer Garner'ın da öyle bir uğramış hali, pek ilgimi çekmedi şahsen. Bu kez yalnız gelmiş törene. Oscar de la Renta elbisesinin alt kısmı gayet hoş ama üst kısmını hiç beğenmedim. Kesimi vs.. hoşuma gitmedi. Oldukça sıradan buldum Garner'ı ama yine de kendisini sevdiğim için, susuyorum. :)

Pharrell ise gecenin en renkli isimlerinden biriydi! Kendisinden beklediğimiz üzere. :) Kısa pantolonu ilk gördüğümdeki şaşkınlığımı zor atlattım. Şapkasız gelmesi yeterince şaşırtıcıyken, bu haliyle kısa süreli bir şok yarattı. Orjinal insanın hali başka oluyor diyerek geçiyorum. :) Ayrıca, gecede çok eğlenceli bir performansa da imza attı kendisini.





Bradley Cooper, Brad Pitt ve Leonardo DiCaprio üçlüsüne ise hiç mi hiç lafım yok! Seviyoruz kendilerini ve pek şıklar tabi ki. :) Özellikle, Brad Pitt'in ciddi anlamda yaşlanmayı durdurduğunu düşünüyorum! Benjamin Button'ı hayata geçirdi adam! Kısa saçlarıyla da ayrı bir cool ayrıca. :)

Benim yorumlarım böyle. Sonuç olarak; en beğendiğim isimler: Amy Adams, Cate Blanchett, Charlize Theron, Kate Hudson ve Lupita Nyong'o oldu. En enlerim bunlar! Gecede bana göre en olmamış isimler ise; Anna Kendrick, Anne Hathaway ve Jennifer Garner idi bence. Aşağıda sizler için de bir anket bırakıyorum. Lütfen oy kullanmayı unutmayın! Bakalım en beğenilen isimler kimlermiş? Hepinize keyifli okumalar! :) Baya da uzun bir yazı yazmışım farkında olmadan. Umarım, okurken sıkılmazsınız. Bu arada, lütfen blogun sol üst köşesindeki anketi de oylayın. Neden kimse oy vermiyor anlamıyorum. :(


 

0 yorum: