Pazar Dinlemesi

15:31 orta boy popcorn 0 Comments

Hepinize iyi Pazarlar! Dün gece kuzenimin kına gecesi vardı. Bu yüzden, ben biraz yorgun bir Pazar geçiriyorum ama mutluyum. :) Uzun süre sonra yavaş yavaş normale dönüyormuş gibiyim.. Neyse..
Aslında daha erken saatlerde paylaşmam gerek "Pazar Dinlemesi" yazılarını ama Pazar olunca, geç kalkılıyor ve kahvaltı vs.. derken ancak yazabiliyorum tabi..

Bu hafta biraz eskilerden iki şarkı seçtim.. "Kadınlar Günü" idi dün, biliyorsunuz. Öncelikle, tüm kadınların gününü geç de olsa kutluyorum ve "İyi ki varız!" diyorum. Dünyayı renklendiriyoruz hep birlikte bence. Ve bir gün değil, her günü kendi mutluluğumuz için yaşamalıyız diye düşünüyorum. :) Dünün anlam ve önemi sebebiyle, "Kadınların Marşı" diyebileceğimiz iki şarkı paylaşıyorum. Özellikle ilk şarkıya bayılıyorum! Hiçbir zaman dinlemekten bıkmayacağım. :) Ama, bu özel gün için hangisini seçeceğimi bilemediğimden, ikisini de paylaşayım dedim bu hafta. Hepinize keyifli dinlemeler ve iyi haftalar dilerim şimdiden! :))

Not: Lütfen anketlere oy vermeyi unutmayın! 


0 yorum: