Pazar Dinlemesi

11:49 orta boy popcorn 0 Comments

Herkese İyi Pazarlar!  Son yaşadığımız olaylardan sonra bu ne kadar mümkünse tabi.. Ama biz yine de kendimizi enerjik tutalım, tutabildiğimiz kadar. Birkaç gündür İzmir'de güneş açtı! Ve güneş demek ben demek. :) Anında modum yükseliyor, içim kıpır kıpır oluyor. Güneşli havalara, yaza, sıcağa bayılıyorum! 

Bu enerjik ruh halime tam uyacak bir şarkı seçtim bu hafta. Başlarda pek sevmemiştim, sürekli aynı sözlerin tekrarlandığı sıkıcı bir şarkı gibi gelmişti ama dinledikçe daha çok sevdim. İnsanın dans edesi geliyor dinlerken. Bir şarkıyı sonradan sevmek, benim tipik özelliğim zaten. Bu yaz da bolca dinleriz bence bu şarkıyı.

Umarım, siz de benim gibi keyifle dinlersiniz! Birkaç dakika olsun sıkıntılarımızı unutmak, iyi geliyor. Yeni haftada yeni kitap-yazar yorumlarımla burada olacağım. Yazacağımı söylediğim ama yazamadığım Şubat ayının klasiğini de yazacağım.. Yeni haftaya mutlu girmeniz dileğimle! :)


0 yorum: