PGA (Yapımcılar Birliği) Ödülleri ’13

18:43 orta boy popcorn 0 Comments

Tatil dönemimde çok şey yazacaktım. Öyle umuyordum. Ama, her şey istediğimiz gibi olmuyormuş. "Hayat; siz plan yaparken, başınıza gelenlerdir." demişler ya, gerçekten çok çok doğru ve güzel bir söz. Bu aralar bir akrabamın hastalığı sebebiyle, pek burayla ilgilenemedim. Keyfim de pek yok zaten. Dışarı çıkıyorum kafamı dağıtmak için ama bir yere kadar.. Neyse. Aksatmamın sebebi budur yani. :) PGA Ödülleri açıklanalı birkaç günü geçiyor ama ancak yazabiliyorum, malum sebepten. "Gravity" ve "12 Years a Slave" arasında paylaştırmışlar En İyi Film ödülünü. Oylama, berabere çıkmış ve bu bir ilk! Oscar yarışı iyice kızıştı diye düşünüyorum. Önümüzdeki günlerde DGA (Yönetmenler Birliği) de ödüllerini dağıtacak. O zaman daha da net konuşabiliriz belki. İşte kazananlar:

FİLM: Gravity ve 12 Years a Slave
ANİMASYON: Frozen
BELGESEL: We Steal Secrets: The Story of WikiLeaks
DİZİ (Drama): Breaking Bad
DİZİ (Komedi): Modern Family
MİNİ DİZİ/TV FİLMİ: Behind the Candelabra
BELGESEL (TV): Anthony Bourdain: Parts Unknown
YARIŞMA: The Voice
EĞLENCE & TALK-SHOW: The Colbert Report
SPOR: Sports Center
ÇOCUK PROGRAMI: Sesame Street
DİJİTAL DİZİ: Wired: What’s Inside

0 yorum: