PGA (YAPIMCILAR BİRLİĞİ) 2013 ADAYLARI

18:42 orta boy popcorn 0 Comments

Öncelikle, dert yanmak istiyorum! BUNALDIM! Sınavlardan kurtulmak istiyorum artık! Sanki aylardır sınav oluyormuş gibi geldi bu kez. Neyse ki iki gün sonra bitiyorlar. Birçok okuldan erken tatile giriyoruz ama yapacak bir şey yok! Burayı da çok ihmal ettim ama iki gün sonra yavaş yavaş planlarımı hayata geçirmeye başlayabilirim umarım. :)

Ödül sezonu, yılın en keyifli ve heyecanlı sezonu. Bir süredir zaten bilinen&bilinmeyen birçok ödülün adayları açıklandı, bazıları dağıtıldı bile! Son olarak da; geçtiğimiz günlerde, yine prestijli ödüllerden biri olan "Yapımcılar Birliği Ödülleri" bu yılki adaylarını açıkladı. Ödüller 19 Ocak'ta sahiplerini bulacak. İşte 2013'ün en iyi 10 prodüksiyonu:

12 Years a Slave
American Hustle
Blue Jasmine
Captain Phillips
Dallas Buyers Club
Gravity
Her
Nebraska
Saving Mr.Banks
The Wolf of Wall Street

ANİMASYON
The Croods
Frozen
Epic
Monsters University
Despicable Me 2

Filmler, bu yılki çoğu ödülün adaylıklarında gördüğümüz filmler zaten. Birkaç ekleme daha yapılabilir belki. All Is Lost, Rush ve Inside Llewyn Davis adaylık alamamış. Her, Nebraska ve Saving Mr.Banks de tahminimden fazla tutulan filmler oldu. İzlemediğim için bir şey diyemiyorum tabi. Bu arada, The Wolf of Wall Street'i de çok merak ediyorum. Leo ne yazık ki bu yıl da ödülü koparamayacak gibi duruyor. ARTIK İSYAN DİYE BAĞIRMAK İSTİYORUM! :) Ayrıca, Frozen'ı da çok merak etmekteyim. İzleyenler çok olumlu yorumlarda bulunmuş. Çok az kaldı zaten ülkemizde de vizyona girmesine. :)

Sizin yorumlarınız neler? İçlerinde izledikleriniz varsa, yorumlarınızı yazın lütfen. Sınavlar bitip, rahatlayınca Oscar'a yönelik ayrıntılı yazılar yazmak niyetindeyim. Tahmin vs.. Bu arada, bu yılki Golden Globe'a da çok kısa bir süre kaldı. Hatırlatayım ilgililerine! :) Heyecanla bekliyoruz. :) 

Herkesin haftası güzel başlamıştır ve öyle gider umarım. Görüşürüz! :)

0 yorum: