71.Altın Küre Ödülleri / Kırmızı Halı

21:26 orta boy popcorn 0 Comments

Birçoğumuzun en az ödüller kadar merakla beklediği Kırmızı Halı'yı yorumlayalım şimdi de..Starları gerçekten star hissettiren yer! Bu sene açıkçası beklediğim birçok ismi göremedim. Meryl Streep, Kırmızı Halı'da gözükmeden tören alanına geçmiş. Brad&Angelina'sız bir Kırmızı Halı zaten düşünemiyorum! George Clooney, Natalie Portman, Scarlett Johansson, Robert DeNiro, Ryan Gosling gözümün çok aradığı isimlerdi. Umarım, Oscar Kırmızı Halı yazısında onları da yorumlarım. :)

Çok kötü diyebileceğim bir-iki kıyafet dışında, daha az riskli seçimler vardı bu sene. Tabi, gördüklerim içinde. Birçok ünlü, risk almamayı ve klasik seçimlerden vazgeçmemeyi tercih etmiş. Erkekler desen, her ödül gecesi şıklar zaten. :) Genelde, erkeklerin ilk tercihi "Tom Ford" oluyor bu gecelerde. Yine uzatmadan, kim nasıl gelmiş törene bir bakalım. Elim de yorulmaya başlamışken. :)




Sandra Bullock'un oyunculuğunu "fazla aman aman" bulmasam da, sevdiğim bir oyuncu. :) Sempatik ve her daim eğlenceli! Kırmızı Halı stilini de genelde beğenirim ama bu kez olmamış bence. Aslında, saçını ve makyajını çok beğendim. Abartısız ve çok hoş bir görünüm yakalamış ama o elbise hiç olmamış! Renk renk olmasını geçtim, alt kısım sonradan eklenmiş gibi duruyor ve kırışmış gibi gözüküyor. Sevemedim. Oldukça da iddialı bir filmle törene katıldığını düşünürsek, daha farklı bir seçim yapmalıydı bence. Elbisesinin markası, Prabal Gurung imiş. Takıları ise, Lorraine Schwartz.

Lupita Nyongo, ödül alma ihtimali yüksek isimlerdendi ama eli boş döndü. Ralph Lauren elbisesi içinde gayet şık gözüküyor aslında. Kırmızı da iyi bir seçim olmuş. Ama, aklıma hemen Gwyneth Paltrow'un Tom Ford elbisesi geldi. Su gibiydi o gece.. Keşke Lupita farklı bir seçim yapsaymış dedim ama çok iyi görünüyor kesinlikle!

Zoey Deschanel, açıkçası daha iyi projelerde olabilecek ama olmamış bir isim. Neyse, kıyafet yorumluyoruz. :) Oscar de la Renta elbisesi aslında güzel ama yaşını büyük göstermiş bence. Bir de, ten rengi de açık olduğu için biraz sönük kalmış. Yine de kötü demiyorum. Rujunun tonunu çok beğendim. Saçını ise beğenemedim. Toplaması iyi bir tercih ama saçındaki o gül, olmamış bence. :) Bu arada, Zoey'in tırnakları dün en çok konuşulan şeylerden biriydi. Elbisesiyle uyumlu olarak, papatyalar vardı tırnaklarında. :)


Gecenin en konuşulan ve şık isimlerinden biri daha! Margot Robbie. The Wolf of  Wall Street'in oyuncusu, Gucci elbisesinin içinde çok şık ve güzel gözüküyor. Elbise çok güzel, Robbie de çok iyi taşımış. Ayakkabısının rengi, renklendirmiş görünümünü. Saçı, makyajı vs.. her şeyiyle, gecenin en seksi isimlerinden biri ayrıca. Ama, benim çok da bayıldığım bir isim değil. Abartıldığı kadar güzel de görmüyorum. :)


Ve gecenin benim için en şık isimlerinden biri! En göz alıcı isimlerinden de hatta. :) Amy Adams! Çok seviyorum zaten, elbise de "Ben ödül almaya geldim." diye bağırıyor. :) Cesur ve normal tercihlerinden farklı bir seçim yapmış bu kez ama bence çok yakışmış. Kırmızıyı çok güzel taşımış, elbise güzel. Topuzunu çok beğendim, makyajı doğal. Geldiğinde tüm gözler kendisine çevrildi. Tebrik ediyorum ve Oscar'da da aynı performansı bekliyorum kendisinden. :) Sonunda, geç kalınmış ama hak ettiği ödülüne de kavuştu! Bu arada, elbisesi: Valentino.


Cate Blanchett. Allahım, bu kadına ne yazsam? Ne desem az! Yürüyen bir Tanrıça adeta. Şu zerafetin, asilliğin karşısında ağlamak istiyorum gerçekten. Çok fazla yani. Gecenin kraliçe ismiydi kendisi. :) Asaletiyle yıktı geçti yine! Elbise muhteşem, kendi muhteşem, muhteşem de muhteşem yani. :) Bu sene ödül törenlerine en rahat katılan isim ayrıca. :) Elbisesi: Armani. Kolay taşınamayacak ama Cate'te mükemmel duran bir elbise.


Drew Barrymore, en sevdiğim isimlerden biri. Çok tatlı ve sempatik bulurum hep. :) Hamile kontenjanından katıldı geceye. Baya şiştiği bir gerçek. Elbiseyi eleştiren çok oldu ama nedense, ben beğendim. Pembe tonlarıyla çok hoş olmuş. Sade saçı ve renkli ayakkabılarıyla çok hoş gözüküyor bence. Elbisesi, Monique Lhuillier. Takıları ise, Chanel. Ayrıca, artık beyazperdeye dönmesini diliyorum. Özledik. :)


Emma Watson! Bizim için hep Hermonie tabi. :) Gözümüzün önünde büyüdü. Çok seviyorum, çok yetenekli buluyorum ve ileride bolca iyi filmde oynayıp ödüller almasını istiyorum. Dün gecenin en farklı ismiydi belki de. Başta anlayamadım hatta modeli. Altına tayt giymiş meğer. Arkası açık, önden bağlı elbise farklı ama benim hoşuma gitti. Kırmızı çok yakışmış kızımıza. Saçı ve makyajı da güzel. Beğendiğim isimlerden oldu. :)


İzninizle "Aman Tanrım!" demek istiyorum. Bu kızı Kırmızı Halı'da kim giydiriyor merak ediyorum. Bu elbise nedir yahu? Çok, çok kötü. Geçen senekilerden de beter bence. Saçları kötü değil ama hala alışamadım ben bu haline. Dior markası. Fazla yorum yapamıyorum şahsen Jennifer Lawrence hakkında. Tekrarlanmamasını diliyorum.


Julia Roberts da, ne yaparsa yapsın hep seveceğim isimlerden biri. Dünyadaki en tatlı insanlardan biri olduğunu düşünüyorum. :) Elbiseyi eleştiren çok oldu ama ben yine beğendim. Sade ama güzel bir elbise bence. Dolce&Gabbana. Veli toplantısına gelmiş gibi dursa da, kötü değil. Topuzu da gayet güzel. Bu sene yardımcı kadın oyuncu dalında şansı daha fazla olsun isterdim şahsen.


Gucci elbisesinin içinde parıl parıl parlıyor Mila Kunis. :) Tarzını da kendisini de sevdiğim bir isim daha! Ama, bu aralar pek göremiyoruz ortalıkta. Güzel filmlerle dönmesini bekliyorum. Elbisenin sadece boğaz kısmı biraz rahatsız etti beni. Ama onun dışında gayet güzel.


Carolina Herrera elbisesiyle Taylor Swift'i beğenmedim bu kez. Müzik ödüllerine çok daha iyi geliyor, daha çok özeniyor sanırım. Elbise hoşuma gitmedi açıkçası. Böyle kırışık gibi duran modelleri sevmiyorum. Göğüs kısmını da sevmedim. Görünüşüyle ilgili tek sevdiğim şey, saçı ve makyajı oldu. Saçı çok hoş özellikle. :)





















































Ve Kırmızı Halı'dan diğer görünümler..Tek tek herkesi yorumlamak istemedim. :) Çok olacaktı. Girls'in yıldızı Allison Williams, yine çok şık. Elbisesine bayıldım! Sunuculardan Amy Poehler'ın Stella McCartney elbisesini de çok beğendim. Diğer sunucu Tina Fey'den kat kat güzel olmuş. Tina Fey ne yapmış öyle anlayamadım. Çiçekler açmış ve ben böyle elbiseleri sev-mi-yo-rum! :) Emma Roberts da gecenin en şıklarından. Elbisesine bayıldım, çok zarif gözüküyor Roberts. Yine, Jessica Chastain de en olmuş isimlerden. O da Cate Blanchett gibi yürüdüğü yerde asalet dağıtıyor. :) Çok elegant bir duruşu var. Elbisesini çok beğendim, modeli çok güzel. Saç rengiyle de çok iyi uymuş Jessica'nın. Lena Dunham, en kötülerinden gecenin. İnanamadım yani. Böyle bir elbise tercih edilir mi? Fazla yoruma gerek yok. Kızın yanaklarını sıkmak istiyoruz sürekli, orası ayrı. :) Sofia Vergara, en görkemli ismi gecenin. O elbiseyi de ancak o taşırdı herhalde! Çok farklı bir yeri olduğu kesin ünlüler arasında. Reese Witherspoon, sevdiğim bir isim ve mavisinin tonu çok hoşuma gitti. İnsanın içini açıyor. Kırmızı Halı tercihleri genelde güzel oluyor zaten Witherspoon'un. Yine sade ama şık bir elbise seçmiş, şıktı. Naomi Watts, diğer şıklardan. O da çok asil ve zarif biri. Sade bir gösteriş yayıyor gittiği yere. Çok asil ve güzel gözüküyor Tom Ford elbisesiyle. :) Erkekler hakkında fazla yoruma gerek yok. Ama; Leonardo DiCaprio, Bradley Cooper, Matthew Mcconaughey, Michael Fassbender en şık isimlerden. Çok iyi gözüküyorlar gerçekten. Gözümüz gönlümüz açılıyor yaniiii. :) Ayrıca, yaşına rağmen kendine has duruşunu hiç kaybetmeyen efsane Martin Scorsese'yi de atlamak istemiyorum. Bu arada, Bono'nun mor gözlükleri de gecenin en çok konuşulan şeylerinden biri oldu. Belirtmeden geçmeyeyim.

İşte benim yorumlarım böyleydi.. Yine çok uzun ve yorucu ama güzel bir yazı oldu. Umarım, benim bu emeklerime değiyordur. Keyifle okursunuz. :) Sizin de düşüncelerinizi merak ettiğimden, alta bir anket bırakıyorum. Erkeklere girmeye pek gerek yok. Sizce Kırmızı Halı'nın en şık ismi kimdi bu sene? Bir saniyenizi ayırıp, oy verirseniz çok sevinirim! Sonraki yazıda görüşmek üzere. :)

ANKET

0 yorum: