2014 Critics’ Choice Ödülleri & Birkaç Kırmızı Halı Görünümü

13:12 orta boy popcorn 0 Comments

Bir önemli törenin daha ödülleri dağıtıldı. Ben ancak yazabiliyorum. Çok farklı bir sonuç yok. Buyrunuz:

FİLM: 12 Years a Slave
YÖNETMEN: Alfonso Cuaron | Gravity
ERKEK OYUNCU: Matthew McConaughey | Dallas Buyers Club
KADIN OYUNCU: Cate Blanchett | Blue Jasmine
YARDIMCI ERKEK OYUNCU: Jared Leto | Dallas Buyers Club
YARDIMCI KADIN OYUNCU: Lupita Nyong’o | 12 Years a Slave
ÖZGÜN SENARYO: Her | Spike Jonze
UYARLAMA SENARYO: 12 Years a Slave | John Ridley
GENÇ OYUNCU: Adele Exarchopoulos | Blue Is the Warmest Color
TOPLU PERFORMANS: American Hustle
KOMEDİ: American Hustle
ERKEK OYUNCU (KOMEDİ): Leonardo DiCaprio | The Wolf of Wall Street
KADIN OYUNCU (KOMEDİ): Amy Adams | American Hustle
KURGU: Gravity | Alfonso Cuaron ve Mark Sanger
GÖRÜNTÜ YÖNETİMİ: Gravity | Emmanuel Lubezki
SANAT YÖNETİMİ: The Great Gatsby | Catherine Martin ve Beverly Dunn
KOSTÜM TASARIMI: The Great Gatsby | Catherine Martin
MÜZİK: Gravity | Steven Price
ŞARKI: “Let It Go” | Frozen
MAKYAJ & SAÇ TASARIMI: American Hustle
GÖRSEL EFEKT: Gravity
YABANCI FİLM: Blue Is the Warmest Color
ANİMASYON: Frozen
BELGESEL: 20 Feet from Stardom
AKSİYON: Lone Survivor
BİLİMKURGU/KORKU: Gravity
ERKEK OYUNCU (AKSİYON): Mark Wahlberg | Lone Survivor
KADIN OYUNCU (AKSİYON): Sandra Bullock | Gravity
JOEL SIEGEL ÖDÜLÜ: Forest Whitaker
GENIUS ÖDÜLÜ: Julie Delpy, Ethan Hawke ve Richard Linklater


Gravity 7, American Hustle 4 ve 12 Years a Slave  de 3 ödül kazandı gecede. Bu üç film, yılın en ödüllü üç filmi olacak gibi gözüküyor. American Hustle'ın abartılıp abartılmadığına, izleyince karar vereceğim. Canlı izlemedim töreni ama sıkıcı bir gece olduğu söyleniyor. Leo'nun aldığı bütün ödüllere de ayrı ayrı çok seviniyorum. :) Her'in de es geçilmemesi güzel. Frozen'ı ise, izlemek için sabırsızlanıyorum bu hafta. :)

Son olarak, bütün "Red Carpet" görüntülerini paylaşmayacağım. Çok zor ve uzun yazılar. Ama, birkaç çok hoşuma giden kişiyi eklemek istiyorum. Amy Adams, "Roland Mouret" elbisesi içinde çok çok hoş gözüküyor. Elbiseye ve rengine bayıldım! Saçları da doğal. Çok zarif bir görünümü var! Bu yıl ödülleri toplayacağını bilerek, çok şık geliyor sanki. :) Cate Blanchett da "Lanvin" elbisesinin içinde kusursuz! Bu kadına zaten ne yazsam az, biliyorsunuz. :) Kemer detayına ve rujuna bayıldım. Kadın, asalet kelimesinin canlı örneği resmen! Julia Roberts'ın "Juan Carlos Obando" kıyafetininAltın Küre'den daha şık olduğunu düşünüyorum. Üst kısmı fazla şişmiş gibi geldi bana ama yine de hoş gözüküyor.  Sandra Bullock'a ise; "Kadın, senin aklın neredeydi daha önce?" demek istiyorum. :) Bir Altın Küre kıyafetine bakın, bir de buna! Lanvin elbisesi çok zarif ve güzel bence. Özellikle rengi çok yakışmış. Doğal görünümüyle, Altın Küre'den kat kat güzel gözüküyor. Lupita Nyong'o da, bu yılın Kırmızı Halı'da en iyi giyinen isimlerinden biri. Kendine neyin yakışacağını biliyor. Calvin Klein elbisesi gayet güzel. Ten rengiyle de, siyah ve beyazın uyumunu yakalamış. :) Jessica Chastain'i çok severim. Ve Kırmızı Halı görünümlerine hep bayılırım genelde. Yine gayet şık gözüküyor. Nina Ricci elbisesinin özellikle rengini çok sevdim, ten rengine de çok uymuş. Ama üst kısmındaki detayları çok beğenmedim.. Yani farklı bir model olabilirmiş. Ayrıca, Chastain'in saçlarını da böyle toplu görmeye pek alışık değiliz. :) Yine de, gayet zarif ve güzel gözüküyor. Zaten kadının kendisi yeter. :)









Kırmızı Halı'ya da değinmiş oldum böylece. En çok kimi beğendiniz bu isimler içinden? Veya benim atladığım ama sizin çok hoşunuza giden biri olduysa, yorum olarak ekleyin lütfen. Bunun dışında, sizce ödüller nasıl? Genel olarak, şu ana kadarki seçimler hakkında ne düşünüyorsunuz? Önümüzdeki günlerde; SAG gibi başka ödüller de dağıtılacak. Paylaşacağım elbette. Hepinize çok güzel bir haftasonu dilerim, bolca dinlenin ve eğlenin! Okullar da yavaş yavaş tatile giriyor, benim tatilim sonuna yaklaşıyor ama uzatmaya kararlıyım. :) Keyifli okumalar herkese! :)

0 yorum: