People Choice Awards 2014 & Red Carpet

14:28 orta boy popcorn 0 Comments

Tamamen halkın oylarıyla belirlenen "People's Choice Ödülleri" , bu yıl 40.kez sahiplerini buldu. İki gün önce düzenlenen tören, yine birçok eğlenceli ana sahne oldu. Ayrıca; One Republic, Brad Paisley gibi isimler de gecede performans sergilediler. Kırmızı Halı görünümlerinden önce, ödülleri paylaşıyorum. İşte kazananlar:

En İyi Film: Iron Man 3
En İyi Erkek Oyuncu: Johnny Depp
En İyi Kadın Oyuncu: Sandra Bullock
En İyi Çift: Sandra Bullock ve George Clooney (Gravity)
En İyi Drama Filmi: Gravity
Drama Dalında En İyi Erkek Oyuncu: Leonardo DiCaprio
Drama Dalında En İyi Kadın Oyuncu: Sandra Bullock
En İyi Komedi Filmi: The Heat
Komedi Dalında En İyi Erkek Oyuncu: Adam Sandler
Komedi Dalında En İyi Kadın Oyuncu: Sandra Bullock
En İyi Aile Filmi: Despicable Me 2
En İyi Korku Filmi: Carrie
En İyi Aksiyon Filmi: Iron Man 3
En İyi Komedi Dizisi: The Big Bang Theory
Komedi Dizisi Dalında En İyi Erkek Oyuncu: Chris Colfer
Komedi Dizisi Dalında En İyi Kadın Oyuncu: Kaley Cuoco
En İyi Drama Dizisi: The Good Wife
Drama Dizisi Dalında En İyi Erkek Oyuncu: Josh Charles
Drama Dizisi Dalında En İyi Kadın Oyuncu: Stana Katic
En İyi Bilim Kurgu Dizisi: Beauty and the Beast
En İyi Sunucu: Ellen DeGeneres
En İyi Erkek Şarkıcı: Justin Timberlake
En İyi Kadın Şarkıcı: Demi Lovato
En İyi Çıkış Yapan Şarkıcı: Ariana Grande
En İyi Pop Şarkıcısı: Britney Spears

En İyi Country Şarkıcısı: Taylor Swift
En İyi Hip-Hop Şarkıcısı: Macklemore ve Ryan Lewis
En İyi R&B Şarkıcısı: Justin Timberlake
En İyi Müzik Grubu: One Direction
En İyi Şarkı: "Roar" Katy Perry
En İyi Albüm: "The 20/20 Experience" Justin Timberlake
En İyi Klip: "Roar" Katy Perry


Sandra Bullock, kesinlikle gecenin en karlı ismi oldu. Zaten "Gravity" ile bu yılı oldukça güzel geçirdi. :) The Good Wife, Lucy Hale ve RDJ'nin ödüllerine çok sevindim. Britney Spears da uzun süredir ödül törenlerinde yoktu. Ödül almasına sevindim. Justin Timberlake zaten bu yıl ödülleri süpürdü, hakkıyla! Lucy Hale ve Joseph Morgan birlikte bir ödül sundular ve çok güzel bir ikili olmuşlardı. :) Tabi ki bahsetmezsem olmaz. Leonardo DiCaprio'nun da ödül almasına çok sevindim. Diğer ödüllerden yana da şansı olur umarım. Roar'ın klibi benim de çok hoşuma gitmişti. Son yıllardaki en farklı ve dikkat çekici kliplerden biri bence. Benim yorumlarım böyle. Şimdi bir de Kırmızı Halı'ya bakalım, azıcık çekiştirelim ünlülerimizi. :) Gözümüz gönlümüz açılsın. :)
 Jessica Alba: Jessica Alba, sevdiğim bir isim. Özellikle ailesine ve aile yaşantısına bayılıyorum. :) Her daim ödüllerin çıtı pıtı, kibar ve farklılıklardan uzak ismi. Yine oldukça sade ama kendisine yakışan bir elbise tercih etmiş. Markası: Jason Wu. Elbise sade ama öndeki o fermuar deseni çok güzel bir hava katmış bence. Clutch'ı Rodo. Topukluları: Casadei. Saçı, makyajı ve takılarıyla sadenin sadesi bir görünümde. Ama gayet hoş durduğu bir gerçek. :)



Allison Williams: Gecenin en şık ismi olmuş bence! Elbise çok güzel ve belini ortaya çıkarmış. Mavi, çok yakışmış. :) Marka: David Koma. Ayakkabıların burun kısmı çok hoş, Christian Louboutin tabi ki. Takıları ise, EF Collection. Toplu saçı ve abartıdan uzak makyajıyla, "The Girls" in yıldızı Williams'ı gecenin en şık ismi seçiyorum. :)


Heidi Klum: Heidi'ciğiiim bu ne hal? Belki seven çoktur lakin ben sevmedim, sevemedim bu kıyafeti. Göğüs dekoltesinin abartısını geçtim, elbisenin deseni ve özellikle üst kısmı hiç hoşuma gitmedi.  Heidi Klum'u çok severim ama bu seçimi kendisine yakıştıramadığımı arz ederim. :) Bu arada, beğenmediğim elbise de Armani yani. :) Lorraine Schwartz takıları ve Louboutin ayakkabıları ise gayet güzel. Saçı, sade makyajı da olmuş ama o elbiseyle gecenin beğenmediğim isimleri arasında malesef.


Nina Dobrev: Nina Dobrev, tarzını çok beğendiğim isimlerden biri. Kırmızı Halı'daki stilini de beğeniyorum. Yine kötü değil, gayet hoş gözüküyor. Ama diğer törenlerdeki görünümlerine göre daha az beğendim bu elbiseyi. Biraz yaşlı göstermiş gibi geldi bana. Bir de fazla parlak ve uzun. Ama berbat demiyorum kesinlikle. Jenny Packham'mış markası. Charlotte Olympia ayakkabıları elbiseyle bütünleşmiş. Saçlarını da belki daha farklı bir model yapabilirmiş. Sonuç olarak, kötü diyemem ama beklentimin altında kalmış bu kez. Ortalama olmuş. :) Bu arada, gecede ayrıldığı eski sevgilisi Ian Somerhalder ile birlikte bir ödül sundular ve "Bakın, hala çok sıkı dostuz." mesajı verdiler. Yani, zaten pek sevdiğim bir ikili olmadıkları için ayrılmaları beni etkilemedi. Sevindim bile denebilir ama birçok genç kızımızın tekrar umutlandığı kesin. 


Sandra Bullock: Geceden kuşkusuz en mutlu ayrılan isimdir Bulock. :) Kırmızı Halı stilini de genel olarak beğenirim. Elbisesinin kesimi, renkleri gayet hoş ve farklı duruyor. Belindeki kuşak da bir farklılık katmış. Öyle bayıldım diyemem, başta garip geldi hatta ama zamanla hoşuma gitti. Ayrıca, en farklı tercihlerden biri olmuş gecedeki. Kurt Geiger ayakkabıları, elbiseyle iyi bir uyum yakalamış. Kendimi moda eleştirmeni gibi hissettim şu an. :) Saçı, makyajı gayet sade. Ortalama isimlerden bence.


Drew Barrymore: Drew Barrymore'u çok seviyorum. Çok sempatik ve tatlı bulduğum, filmlerini keyifle izlediğim biri. Özletti kendisini uzun zamandır. Şu gördüğünüz, kendisinin 8 aylık hamile hali! Elbise benim çok hoşuma gitti. Sade gibi gözükse de, alt kısmındaki sarının tonu çok hoş ve ten rengine çok yakışmış. Vionnet's imiş markası. Irene Neuwirth takıları, açık bıraktığı saçları ve kırmızı rujuyla çok kibar gözüktü gözüme. :) Beğendim kısacası. :)


Naya Rivera: Naya saçlarını değiştirmiş ve çok hoş olmuş bence. :) Kestirmiş ve rengini de açmış, gençleştirmiş sanki. Önü kısa arkası uzun elbise modası biraz eskilerde kaldı aslında ama yine de kızımız taşımış diyelim. Biraz sade geldi ayrıca bana ama modeliyle kapatmış onu. Ten rengine çok iyi gitmiş elbisenin tonları. Michael Kors marka, bu adama bayılıyorum ayrıca belirteyim. :) Stuart Weitzman ayakkabıları şık ve elbiseyle uymuş. Kolyesi de çok hoşuma gitti. Saçlarını doğal bırakmış ve makyajı da çok hafif. Ortalama isimlerden bence. :)


Britney Spears: Ay! Bu kadın benim ömrümü yedi sevgili takipçilerim. :) Çok seviyorum, ortaokul-lise yıllarımın değişmez ismi ama şu Kırmızı Halı stili ve az promosyon yapma olayı beni öldürüyor. Elbisesi kötü değil, hatta önceki törenlere göre daha çok beğendim bu kez ama yine de yaşını büyük göstermiş bence. Sanırsın 50'sinde! Daha farklı bir renk ve model tercih etmeliydi bence. Markası: Mikael D. Giuseppe Zanotti ayakkabılarını beğendim. Saçı ve makyajı da bu kez sade ama hoş olmuş. Yine de o elbisenin, ayakkabıların ve saçının rengi birleşince fazla soluk gözüküyor. İleride daha farklı ve renkli bir modelle görecek miyiz bakalım Britney'i? Yine de; gecenin kötülerinden değil ortalamalarından.


Lucy Hale: Pretty Little Liars dizisinin yıldızı Lucy Hale'e ben bayılıyorum. Çok tatlı, çok sempatik ve çok güzel. :) Aria karakterini sevdiğimden daha da bir seviyorum belki oyuncuyu. Ayrıca sesi de çok güzel, günlerdir çıkış şarkısı olan "Your Sound Good To Me" dilimden düşmedi. Tavsiye edeyim buradan. :) Gecenin en beğendiğim isimlerinden biri oldu. Yine çıtı pıtı, kibar, çok tatlı ve güzel gözüküyor. Gabriela Cadena elbisesinin tek omuz modeli ve renkleri, çok yakışmış. Sadece kısa boylu olduğu için elbise daha kısa olabilirmiş ama öyle çok da gözüme batmadı benim boyu. Ayakkabıları ve clutch'ı takım. Ama en çok da saçı ve makyajına bayıldım ben. Toplu saç çok güzel olmuş ve makyajı da hafif. Bebek gibi yüzü var zaten kızın, hadi biraz çatlayalım. :) Sonuç olarak, en beğendiğim isimlerden biri oldu. Aferin kızıma! ;) [Bu da Christian Grey etkisinden çıkamamış kız sözü olsun. :)]

Aşağıda da, yorumlamaya gerek duymadığım birkaç ismin görüntüsünü paylaşıyorum. Çok berbat diyebileceğim çok az kişi çıktı. Bu arada, ilk sıradaki beyaz elbiseye bayıldım. Modeli çok ama çok hoşuma gitti. İkinci elbisenin de etekleri çok hoş. :)









Erkekler de her zamanki gibi çok şıktı. Takımını giyen gelmiş. Renkli ve farklı bir şey tercih eden yok. Justin'ciğim kravat takmayarak farklılığını ortaya çıkarmış. Erkek olmak ne kolay valla, saç derdi yok makyaj desen yok. Oh! :) Tabi yine karizmalarıyla sıyrılanlar vardı.. Birkaçını paylaşıyorum:



Evet, bir "Kırmızı Halı" yazısının daha sonuna geldim. Yine uzun ama bence güzel bir yazı oldu. Siz ödüller hakkında ne düşünüyorsunuz? Ya da en beğendiğiniz isim kim oldu? Lütfen görüşlerinizi paylaşın. Bugünlük bu kadar yazı yeter sanırım. Bundan sonra daha sık yazacağım tatilde olduğum için. Herkese şimdiden çok güzel bir hafta sonu diliyorum. :)

NOT: Anketimi oylamayı unutmayın lütfen!

0 yorum: