Pazar Dinlemesi

17:05 orta boy popcorn 0 Comments

Öncelikle yazıyı bu saate bıraktığım için herkesten özür dilerim! Dün neredeyse sabaha karşı uyuyunca (Nedeni bir kitap ve sanırım kafayı yiyorum. "Mücizeler Dükkanı'na Dönüş"ü yarıladım, bu sırada uzun süredir kitaplığımda bekleyen "Cennet"i gördüm ve şöyle bir göz atayım konusuna dedim. Demez olaydım! Bildiğiniz çıldırmalardayım, böyle bir kitap olmamalı! Böyle karakterler yazılmamalı! Bünyeye zarar! Judith, bana naptın?! Neyse, onun yorumu da kısa süre sonra blogda olacak zaten.) geç kalktım ve şu-bu derken ancak fırsat bulabildim paylaşmaya. Geç olsun güç olmasın. Bundan sonra daha dikkatli olmaya çalışacağım.

Lafı çok uzatmadan, bu hafta seçtiğim şarkıyı paylaşıyorum. Artık havalar iyice soğudu ve kış "gerçek anlamda" kendini gösterdi. Ben de bu soğuk kış günü için içimizi ısıtacak, dinlerken yormayacak bir şarkı seçtim. Ed Sheeran'a bayılıyorum! O kadar naif, huzur veren, güzel bir sesi var ki.. İnsan sabaha kadar bıkmadan dinler, uykuya dalmak için veya kitap okurken müzik dinleyenler için özellikle ideal. Neredeyse tüm şarkılarını çok seviyorum ama bu paylaşacağım şarkı favorim. Özellikle nakarat kısmı ve şarkının sonu çok hoşuma gidiyor. Umarım siz de seversiniz, Ed Sheeran'ı henüz keşfetmediyseniz çok şey kaçırıyorsunuz derim. İyi Pazarlar, mutlu haftalar! :)




0 yorum: