Aralık bize neler getiriyor?

19:11 orta boy popcorn 0 Comments

Hepinize tekrar merhaba! Bir haftadır yazamadım bir şey, aslında kısa bir zaman ama blog için uzun sayılabilir. Amaaaa çok çok çok geçerli sebeplerim var! :) Ben ben değildim arkadaşlar, kendimden çıktım! Kendimi kaybettim, başka boyuta geçtim, hala da tam olarak düzelmiş değilim. Neredeyse bir haftadır yaptığım şeyler; yemek-uyku-okumak-okumak-yemek-uyku-okul-okumak-yemek-uyku... Öyle böyle değil, okulda bile dersi bırakıp okuyorum. Ciddi anlamda sıyırdım denebilir! "Neden kafayı üşüttün bu kadar?" diyenler için, sebebi: "Judith McNaught". Uzun zamandır bildiğim, çok duyduğum bir yazardı ama bir türlü okuyamamıştım bir kitabını. Nereden bulaştım, nasıl girdi kanıma böyle hatırlamıyorum bile ama ciddi anlamda okumaktan başka hiçbir şey istemediğim günler geçirdim. Uyumak istemiyordum yani o derece. Hala da düzelmiş değilim, etkisinden çıkamıyorum. Kitapçıdan bulabildiğim kitapları aldım ama çoğunu bulamadım. Azmettim, dayanamadım, aradım taradım e-kitap şeklinde indirdim ve okudum. Kısacası durumum budur. Hiç istemesem de, "kendime gelmem" gerekiyordu artık, özellikle yaklaşan sınavlarımı düşününce.. Ama evde hala Leyla gibi gezdiğim doğrudur. :) Yani, "Judith sen bana ne yaptın!" diyorum. Allahım; Clayton'un küçüğü olayım, Royce'un kölesi olayım yahu! :) Cıvımayalım lütfen. :) Neyse, daha da uzatmayayım. Nasılsa yakın zamanda onun için ayrıca ve uzunca bir yazı yazacağım, yazmaz mıyım?! :) İşte burayı bu kadar boş bırakmam bu yüzden. Aralık sonuna doğru sınavlarım başlayacağı için yine sık yazamayacağım ama arayı elimden geldiği kadar doldurmaya çalışacağım. Tekrar kafayı sıyırmamayı başarabilirsem tabi! :)

Aramın nedenini de anlattığıma göre, asıl konumuza dönebilirim. Aralık ayına girdik, artık yılın son zamanı.. 2013'e veda ederken, Aralık ayı birçok şeyi de birlikte getiriyor. Ben de oturdum düşündüm ve Aralık ayının bize neler getireceğini, bu aydan beklentilerimizi yazmak istedim. Birçok açıdan, geldiğine çok ama çok sevindiğim bir ay oldu benim. Bakalım bizi bu ay neler bekliyor?

1) En ama en öncelikli olarak, 2013'TEN SONUNDA KURTULUYORUZ! Evet, gerçekten kurtulmayı dört gözle bekliyorum bu yıldan. Hayatımın kesinlikle en kötü yılıydı. Hem okul, hem sağlığım, hem de dünyada olan olaylar sebebiyle.. Ölen onca muhteşem insan sebebiyle.. Hiçbir yıldan bu kadar nefret etmedim sanırım. Yılbaşı gecesi geri sayım yaparken boğazlarım patlayana dek bağıracağım. :) Ve hiç inanmazken, artık 13 sayısının olumsuzluğuna kesinlikle inanıyorum.

2) Çok fazla şey yaşadığımız koca bir yıl biterken, yepyeni bir yıl için geri sayıma geçiyoruz! Yeni yıl, yeni umutlar, gerçekleşmeyecek olsa bile kurulan yeni hayaller, yeni günler, yeni tatiller, her şey yepyeni..

3) Kışı hiç sevmem, soğuktan nefret ederim. :) Ama Aralık ayını seviyorum. Yeni yıl heyecanına geçmeyi, her yerin ışıl ışıl olmasını, süslenen caddeleri, kurulan yılbaşı ağaçlarını, karı. Kısacası "yılbaşı ruhunu" kesinlikle seviyorum. :) Tabi esas yurtdışında geçirmek lazım bu dönemi..

4) Grammy adayları bugün açıklandı! (Yakında blogda!)

5) Aralık ayı ile birlikte, ödül sezonu başlıyor diyebiliriz! Birçok önemsenmeyen ödül töreni bizi bekliyor. Ayrıca, Golden Globe adayları da 12 Aralık'ta açıklanacak! Bu da Oscar'a ilk adım demek. Çok heyecanlıyım. :)

6) The Hobbit'in ikinci ve devam filmi vizyona giriyor! 13 Aralık 2013'te. Aynı zamanda birçok beklenen film de. Özellikle Türk filmleri açısından çok bereketli bir aydayız.

7) Havalar iyice soğuyacak ve "tam anlamıyla" kışı yaşayacağız. Bu da battaniye altında, sıcacık evimizde, sıcak çikolata içerek en sevdiğimiz dizileri izlemek demek! Yaşasınn!!! :))

Bunlar gibi daha aklıma gelmeyen birçok şey var Aralık ayında. Hepimiz, yılımız nasıl geçerse geçsin güzel veda etmeye çalışalım bence. Ay sonuna doğru benim sınavlarım başlayacak olsa da ve ben çok stresli günler geçirecek olsam da, güzel bir ay olacağını düşünüyorum Aralık'ın. Umarım, yeni yılı mutlu bir şekilde karşılayabileceğimiz günler geçiririz hepimiz bu ay!

Ara için tüm bekleyenlerden özür dilerim. Önümüzdeki birkaç gün, arayı kapatmaya çalışacağım. Herkesin hafta sonu çok güzel ve eğlenceli geçiyordur umarım. Sonraki yazıda görüşürüz! :)

0 yorum: