MUSMUTLU YILLAR! :)

18:27 orta boy popcorn 0 Comments


Ve yılın son yazısı! İyisiyle ama daha çok kötüsüyle, 2013'ü geride bıraktık. Çok zor bir yıl oldu benim için. Hem sağlık, hem derslerim, hem kişisel anlamda.. Sevemedim o yüzden. 13'ün uğursuzluğuna inanmaya başlasam mı diye düşünüyorum hatta. :) Koskoca yıl bitti. Her sene olduğu gibi, yine umut dolu giriyorum yeni yıla. Ama, bu yıl sanki daha çok umutluyum. Daha çok şey bekliyorum. Bilmiyorum neden ama daha farklı olacakmış gibi geliyor. Artık güzel olsun istiyorum her şey. Çift sayıları daha çok severim, hadi bakalım! :)


Bu yıl; okumak istediğim kitapları okumayı, hep ertelediğim filmleri izlemeyi, ortalamamı yükseltmeyi, sınıfı çok rahat geçmeyi, arkadaşlarımla daha sık görüşebilmeyi, tabi ki bloguma daha fazla zaman ayırmayı, üye sayımın artmasını, iç huzuruma kavuşmayı ve yeni insanlar tanımayı istiyorum. Liste bitmez bende. :) Tabi ki; en önemlisi sağlık! En ama en önce, sağlıklı bir yıl olsun! Hem kendim hem sevdiklerim için..


Size de musmutlu, çok güzel bir yıl dilerim! Elbette kötü şeyler de olmazsa olmaz ama yıl bittiğinde, güzelliklerin çirkinliklerden çoook daha fazla olduğunu görelim. :) Umarım, istekleriniz gerçekleşir. En başta sağlıklı olsun tabi! Beni takip eden-etmeyen herkese iyi yıllar dilerim! Yeni bir yıl, yeni umutlar, yeni hayaller, yeni istekler, belki bazılarınızın yaptığı yapılacaklar listesi, yeni mevsimler, yeni günler.. Her şey yepyeni olsun, biz de yenilenelim. :) Bol bol yeni yıl hediyeleri alırsınız umarım. :) Bu geceyi de umarım herkes çook eğlenceli geçirir! Hayatınızda kötü ne olursa olsun, geri sayım yaparken gülümsemeyi ve yeni yıla öyle girmeyi unuttmayın. Malum, nasıl girersen öyle geçermiş. :)






0 yorum: