86. Akademi Ödülleri'nden ilk tanıtım fragmanı & Critics Choice Adayları ’13

13:00 orta boy popcorn 0 Comments

Herkese güzel hafta sonları! Benim gibi çalışarak geçireceklere de kolay gelsin! :) Sınavlarım sebebiyle sık yazamayacağımı söylemiştim ama "hiç" yazamayacağımı tahmin etmemiştim. Yoğunluktan, bilgisayar başına oturup yazı yazmaya hiç zamanım olmadı. Yazılarım da genelde kısa sürede bitmediği için, yine bir ara vermiş oldum ve sınavlarım bitene kadar da böyle sürecek gibi. Şimdiden bilgilendirmemi yapıyorum ve yazı bekleyenlere özürlerimi iletiyorum. :)

Sinema dünyasında yoğun bir Aralık geçiriyoruz. Neredeyse her gün, yeni bir ödülün adayları açıklanıyor veya bağımsız ödüller dağıtılıyor. Hepsini burada paylaşmam mümkün değil tabi, hele de ödül/adaylık yazılarının uzunluğunu düşünürseniz. Ancak, sinema ağırlıklı yazan bir blogger olarak en önemlilerini paylaşmaya çalışıyorum sizlerle. :) Bu önemli ödüllerden biri de Critics Choice Awards. Oscar yolunda fikirlerimizin belirginleşmesini sağlayacak, prestijli bir tören. Bu yıl 19.kez sahiplerini bulacak ödüller. Adayları hafta başı açıklandı ama ben ancak paylaşabiliyorum. Bu kez, burada tek tek adayları yazamayacağım ne yazık ki. Çünkü, o kadar uzun bir yazıya zamanım da halim de yok bu ara. O nedenle; bu seferlik size sadece adayların linkini veriyorum. 

Buyrunuz: http://www.sinematopya.com/2013/12/19-critics-choice-odulleri-adaylari.html Bu arada linkini verdiğim siteyi ilgiyle takip ettiğimi ve önerdiğimi de belirteyim. :)

Adaylara baktığımızda, bu seneki tablo pek değişmemiş ve değişmeyecek gibi. American Hustle ve 12 Years a Slave 13 adaylıkla başı çekerken, Gravity'nin de 10 adaylığı var. Her ve Nebraska da 6 adaylık alarak, son dönemde yaptıkları çıkışı sürdürmüşler. Özellikle Her'in son dönemdeki adaylıklarından sonra, Oscar'da da yer bulabileceğini düşünüyorum ciddi ciddi. Ödüller Ocak ayında dağıtılacak ve bizler de kazananları göreceğiz. :) Bu arada, Ocak ayı da çooook yoğun geçecek! Birçok önemli ödül törenimiz var ve tabi ki en önemlisi, Altın Küre Ödülleri sahiplerini bulacak! :) Ben de tatile girdikten sonra, daha ayrıntılı ve Oscar tahminleri de yapacağım yazılarımla burada olacağım.

Yazımın diğer konusuna geçersem; bu yıl Mart başı düzenlenecek Akademi Ödülleri'nin ilk tanıtım fragmanı yayınlandı! Heyecanlıyız, bekliyoruz. :) Bu yıl törenin sunuculuğunu, Ellen DeGeneres yapacak ve umarım, son yıllardaki durağan/sıkıcı törenlerden uzak bir tören izleriz. Ve bir filmin geceyi süpürdüğü törenlere de karşıyım! :) Güzel bir tanıtım olmuş. Sizin de düşüncelerinizi bekliyorum. İşte tanıtım fragmanı:


Birçok okulda sınav dönemi olduğu için, çoğunuz yoğunsunuz muhtemelen. Hepimize kolay gelsin, çalışmamak için zamanımı her türlü boş işle dolduruyorum şahsen. :) Ne olacak bakalım sonumuz.. Hafta sonunu en güzel şekilde geçirmenizi dilerim. :) Bir sonraki yazıyı ne zaman yazarım bilinmez ama o zaman görüşmek üzere! :)

0 yorum: