EN'lerle 2013!

15:11 orta boy popcorn 0 Comments

OH BE! Gerçekten oh be diyorum şu yıl bittiği için.. Mutlaka iyi şeyler yaşayan da vardır ama çoğunluk için hiç güzel bir yıl olmadı 2013. Hele benim için ciddi anlamda kötü bir yıldı. İlk kez bir yeni yılı bu kadar heyecanla bekliyorum. Bir günde peri tozları uçuşup her şey mükemmel olamaz tabi ki ama en azından şu 2013'teki kara bulutları üstümden dağıtsın! Uzatmayayım. Bu yılın en olumlu yanı, uzun zamandır aklımda. olan blog olayını gerçeğe dönüştürmem oldu sanırım. :) Kendimce her şeyin içinde olduğu bir "En'ler Listesi" hazırladım. Buyrunuz:

Bu yıl izlediğim en iyi film: Tartışmasız Gravity! Birkaç ay önce izlediğim film aklıma geldiğinde hala "Vay be! Nasıldı!" diyorum. Hele de sinemada, 3d izlemek bambaşkaydı. Yılın son bir-iki ayı yine birçok film yurtdışında vizyona girdi ama ben henüz izlemediğim için saymıyorum.

Bu yıl en merakla beklediğim sinema olayı: Yine Oscar'dı tabi ki. Benden de başka cevap beklenemez. :) Ama onun dışında, Gravity'i büyük heyecanla beklemiştim. Ayrıca, The Wolf of a Wall Street'i de merakla bekledim ve hala da bekliyorum. :)

En sevdiğim fragman: Frozen'ın fragmanı nedense çok hoşuma gitmişti. Animasyon zaten severim ama Frozen'ınki daha da hoşuma gitti. Karlı temasıyla, tam da son zamanlara uygundu. Şarkısının da etkisi büyük tabi. Demi Lovato'nun seslendirdiği "Let İt Go" bence mükemmel bir parça olmuş. Yeni yılda izleyebileceğimiz, "Noah", "Maleficent" ve "August:Osage Country"nin fragmanları oldukça ilgimi çekti.

En mutlu olduğum an: Kesinlikle bütünlemelerimi verdiğimi öğrendiğim andı. Ciddi olarak havalara uçtum, dünyam aydınlandı falan. :) Büsbüyük bir kamyon kalktı üstümden!

En heyecanlandığım haber: Harry Potter'ın tekrar sinemaya dönüş haberi olabilir. Esas konu ve karakterlerimiz olmasa da, o büyülü dünyaya tekrar dönmek muhteşem olacak. Nasıl özlediğimi anlatamam. Başta inanamamıştım okuduğumda, çok ama çok sevindim. :)

En üzüldüğüm olay: Sanırım İstanbul'daki Madonna konserine gidememem oldu. Madonna hayranı biri olarak, sınavlarıma denk gelmişti ve annemler de olmaz demişti. Gerçekten kaç gün bunalımda dolaştım. Çok üzüldüm. Umarım ki, Madonna daha uzun yıllar yaşasın ve ben de en kısa zamanda bir konserine gideyim. :)

En iyi dizi: Bence durgun geçen bir ikinci sezondan sonra bomba gibi dönen Once Upon A Time. Hele son birkaç bölüm muhteşemdi. Son bölümün etkisinden hala çıkamadım ve Mart'a kadar nasıl bekleyeceğimi düşünüyorum kara kara. İzlemeyenlere, şiddetle tavsiye ederim. :) Yerli yapımları fazla takip etmiyorum artık. Ama keyifle, hiç kaçırmadan izlediğim biricik dizi olan "Merhamet"i de yılın en iyi yerli dizisi seçiyorum. :)

En iyi albüm: Tabii kiiiiiiiiiiiiiiii Justin Timberlake: The 20/20 Experience 2. Zaten JT, 2013'e damga vurdu desem kimse karşı çıkmaz herhalde. Her şarkının ayrı güzellikte olduğu, muhteşem iki albüm hediye etti bize. Uzun arasından sonra, çok özlemişiz. Yeni yılda da devamını diliyorum ve konserine gidemediğim için derin kederde olduğumu belirtiyorum. :)

En kararsız olduğum konu: Blog tasarım işleri olmuş olabilir. Çok uğraştım onlarla, açtığımdan beri birçok şey denedim. En son halinden gayet memnunum ama. Sonunda, içime büyük ölçüde sindi. Fazla bilgim olmadığı için, çok karıştırmadan blogspot'un kendi temalarını kullanmak en iyisi oldu.

Yılın en iyi yerli albümü: Şu an hepsi aklımda değil tek tek. Ama Göksel'in son albümü diyebilirim. Her şarkısı ayrı güzeldi, çok kaliteli bir albüm olmuş. Göksel'i zaten severim ama son albümüyle iki kat sevdim. O şarkı sözleri, melodiler Göksel'in sesiyle birleşince çok güzel bir albüm çıkmış ortaya.

En sevdiğim içecek: KAHVE KAHVE KAHVE! Hiçbir yıl bu değişmeyecek. :) Kahvenin her türlüsüne aşığım. Kahve haricinde; soğuk kış günlerinde, dizi ya da film izlerken sıcak çikolata içmek de en büyük keyiflerimden biri. :)

En mutlu olduğum alışverişim: Sonunda, ne zamandır istediğim deri ceketi almak oldu. Bir türlü fırsat olmamıştı ama birkaç ay önce, çok hoşuma giden siyah bir deri ceketim oldu. :) Ayrıca, parfümümü de yeniledim ve "Dior: Pure Poison"ı denemeye başladım. Baya kalıcı olduğunu ve kokusunun da durdukça güzelleştiğini söyleyeyim. :)

En keşke olmasaydı dediğim olay: Tabi ki kendimle alakalı şeyler başta. Bütünlemeler ve alçım, hayatımın en kötü günlerini yaşattı bana bu yıl. Ama kendimi düşünmediğimde, sanat camiasından gerçekten çok değerli isimleri kaybettik. Çok üzüldüm. Aynı zamanda, Glee'nin yıldız ismi "Cory Monteith"in de ani ölümü, gerçekten üzdü. Beklenmedik ölüm, en kötüsü gerçekten.

Yıla damga vuran olay: Ülkemizde yaşananları düşündüğümüzde, gezi olayları diyorum. Tarihi bir iz bıraktı bence ülkemizde ve uzun yıllar hatırlanacak. Ayrıca, Acun Ilıcalı'nın TV8'i alması da yılın son aylarına damga vurdu. Çok konuşuldu. Yeni yılda, kanalda olacak değişimleri ben de merakla bekliyorum şahsen.

En Olay Yaratan Ünlü: Sizce? Tabi ki: Miley Cyrus! Hareketleriyle, klipleriyle, şarkılarıyla yılın ismi olmayı başardı. Ne yapsa konuşuldu. Neydi, ne oldu valla. :) Jennifer Lawrence'ı da ikinci seçiyorum. O da, filmleri ve aldığı ödüllerle adından çok söz ettirdi. Açıkçası, ben birçok kişi gibi bayılmıyorum kendisinde. Hatta nedense pek sevemedim de. Ama, oyunculukta gerçekten başarılı olduğu bir gerçek. :)

Beni en çok üzen ayrılıklar: İşte bu konuda liste uzun! Çok üzüldüm, inanamadım birçoğuna. "Of! Neden ayrıldınız ki siz?" dediklerim çok oldu. Keşke barışsalar hatta! Başta tabi ki, Miranda Kerr&Orlando Bloom. Siz benim rüya çiftimdiniz yahu. :( Ne oldu?! Çok üzüldüm gerçekten. İkinci de Michael Douglas&Catherine Zeta Jones oldu. İlki kadar üzdü beni. En hayran olduğum çiftlerimden biriydi, yıllardır birbirlerine olan aşklarına özenirdim. Nasıl oldu ya? Umarım barışırlar yeni yılda! Yerli çift seçmem gerekirse; Engin Altan Düzyatan&Özge Özprinçci çiftine çok üzüldüm. Onlar da çok sempatik bulduğum, yakıştırdığım ve uzun zamandır birlikte olan bir çiftti. Evlenirler diyordum. Ani gelen ayrılıkları, üzdü. Nedeni bilinmiyor..

En şaşırtan olay: Mısır'a kar yağması! Bilmemkaç sene sonra bu da oldu yani! 2013'te ne çok "en" varmış. Mısır'a kar da yağdıysa, her şey olur gibi. :)

Yılın şarkısı: Aslında bir tane şarkı seçmek imkansız. Yıla damga vuran çok şarkı oldu. Ama "Blurred Lines" yılın şarkısı olabilir sanırım. Milyonlar izledi, her yerde çalındı. Diğer aklıma gelenler de; Get Lucky, Wake Me Up, Roar, Wrecking Ball ve Scream&Shout. 

En güzel aile: Tabi ki kraliyet ailesi! :) Çok sevdiğim çiftimizin bir de çocukları oldu bu sene. Pek tatlı, pek şirin. :) Mutluluklar dileriz yeni yılda da. 

Yılın çifti: Kanye West&Kim Kardashian tartışmasız! Her yaptıkları olay! Çocukları da oldu ve tam bir aile görüntüsündeler. :) 

Sosyal Medya'yı sallayan, finali en çok konuşulan dizi: Breaking Bed! Günlerce konuşuldu. Çok eleştirildi. Ben de izlemeyen tek kişiyim sanırım diziyi. :) Ah; tabi ki, Dexter'ı da atlamamak lazım. Uzun süren dizinin bitişi, büyük ses getirdi. Sevenlerini çok üzdü tabi.

En teknolojik olay: İOS 7'nin çıkması diyebiliriz. Sevmeyeni de çok ama ben gayet sevdim. Çok kullanışlı ve güzel olmuş. :) Ayrıca, Samsung'un Apple'a yetişmesi de bence önemli bir olay. Herkes Galaxy Note'ları konuştu bu sene. Alan çok oldu. Kesinlikle güzel telefonlar, yapabilecekleri çok fazla. Ama benim için fazla büyük ve karışık sanki.

Bu yıl en sevindiğim şey: Kitap okuma alışkanlığımı geri kazanmam oldu. Çok çok mutluyum. Kitap kurdu olan ben, birkaç yıl ara vermiştim kitaplara. Çok az okuyabiliyordum. Üniversite sınavı, sonra üniversiteye alışma vs.. derken okuyamadım. Ama son dört-beş aydır, tekrar eski keyifle okuduğum zamanlara döndüm. Evdeki kitapları bitirmeye çalışıyorum ki hazırladığım uzunca listedeki kitaplara sıra gelsin.

Kitaplar demişken;

Bu yıl okuduğum en güzel kitaplar: Kesinlikle Judith McNaught kitapları! Bu kadar yıldır ben ne yapıyormuşum diye düşünmeme sebep oldular. Allahım, bildiğiniz kafayı sıyırdım yani. Etkilerindeyim hala. Sınavlarım biter bitmez, yorumlayacağım. :) Gözlerim hep açık olsun da okuyayım istiyordum.

En aklımda olan ama okumadığım, sonunda okuduğum kitaplar: Fifty Shades of Grey serisi. Popülerliği o kadar aşmıştı ki, artık insan neymiş bunlar diyor. Başta hiç mi hiç ilgimi çekmediklerini söylemeliyim. Yani almak aklımdan bile geçmedi. Ben farklı düşünüyordum kitaplar hakkında. Ama neymiş, "Atom bile parçalanırmış ama önyargı parçalanmazmış." :) Önyargısız, şunlara bir bakayım dedim ve gayet sevdim. Hem de çok sevdim, heyecanla okudum. Evet, alışık olmadığım bir türdü ve bazı yerleri okurken biraz tuhaf oldum. Ama yine de erotik bir kitaptan çok, bir insanın evrim geçirmesini ve aşkın yaptırdıklarını gördüm ben. Gerçekten, çok güzel bir aşk olduğunu düşünüyorum kitapta

En merak ettiğim kitap: Percy Jackson serisi. Kuzenim bayıla bayıla anlatıyordu zaten ama internette de ortalığı yıktığı malum. Artık okumayan bir ben kaldım sanırım. Yaza ancak okuyabilirim gibi ama çok merak ediyorum. Bir de, ben Yunan Mitolojisi'ne bayılırım! Bu nedenle, çok seveceğime eminim gibi. :)

Şimdilik aklıma gelenler bunlar.. Gün bitmeden, yeni şeyler aklıma gelirse ekleyeceğim. :) Çok dolu bir yıl oldu gerçekten 2013. Sizlerin "en"leri neler? Yorumlarınızı bekliyorum. Gün içinde bir yazım daha olacak. Malum, yeni yıl yazımı yazmadım daha. :) Çok güzel resimlerle birlikte gelecek hem de. Takipte kalın. :)

NOT: Bu arada, "Yardım!" yazıma hiç cevap gelmedi. Gerçekten üzüldüm. Lütfen, fikirlerinizi yazın. Böylece, yeni yılda sizlerin de keyifle gireceği çok daha güzel bir yer olsun burası. :) Tabi, tasarımı hallettim. O yüzden, içerikle ilgili fikirler bekliyorum daha çok.

0 yorum: