HOŞÇAKAL 2015! HOŞGELDİN 2016! MUTLU YILLAR!

16:53 orta boy popcorn 0 Comments

SONUNDA! Sonunda 2015'e güle güle diyoruz. Gerçekten sabırsızım arkamda bırakmak için. Kendi hayatımı geçtim, dünya ve ülkemiz için de iyi bir yıl olmadı malesef. Birçok olay, birçok felaket, terör, patlamalar, ölümler, tartışmalar.. Hatırlamak istemeyeceğim bir yıl oldu. Kişisel hayatımda da, genel olarak kötü bir yıldı. Mutlaka iyi ve güzel günler de oldu ama geneline bakarsak, üzüntü ve stres bolca vardı bu sene. Ben her zaman çift sayılı yılların çok daha iyi geçtiğine inanırım, bu yüzden 2016'dan beklentim büyük. Tabi aslında her yıl, yeni yıldan birçok şey diliyor ve bekliyoruz ama ne 1 Ocak'ta hayatımız -piyangoyu vurmadıysak- değişiyor ne de 31 Aralık'tan çok farklı bir gün yaşıyoruz. Ama yine de; içimizdeki umut bize yeni başlangıçlar sağlıyor. En azından, hayatın zorluklarına karşı yeni bir yıla daha sağlam girmeye çalışıyoruz içimizde. Bu yüzden, beklentilere devam!

2015'te iyi şeyler de olmadı değil tabi. Mesela Aziz Sancar'ın Nobel Kimya Ödülü'nü alması, Nuri Bilge Ceylan'ın Cannes zaferi, Arda Turan'ın olay olan Barcelona transferi. Hepsi de bizi gururlandıran, gerçekten mutlu eden ve bizde de iyi işler oluyor dedirten şeylerdi. Keşke yılı bu güzelliklerle ansaydık sadece. Malesef, birçok sevilen ünlü ismi de kaybettik. Özellikle Zeki Alasya ve Kayahan beni en üzen isimler oldu, hala inanamıyorum. Tekrar başı sağ olsun tüm sevenlerin! Kişisel olarak da dediğim gibi; oldukça sıradan, bolca stresli ve çalışmalı, yer yer çok üzüntülü, yer yer eğlenceli bir yıldı. Pek fazla seyahatim de olmadı bu yıl. Koca yılın nasıl geçtiğini de anlamadım kısacası. Daha geçen yıla girdiğim gün aklımda. Zaman bazen normalden de hızlı geçiyormuş gibi geliyor ve zamanı boşa geçirmek de en üzücü şey sanırım hayattaki. Bu yılın sıradanlığına bu kadar üzülmem de biraz bundan.

İyi kötü bir yılı daha devirdik. 2016 için "Şöyle yapacağım, bunu alacağım." gibi net hedefler koymuyorum bu yıl. Çünkü, bazıları sözden öteye gidemiyor ve içleri boş oluyor. Ama bu yıl için, en büyük hedefim mezun olup diplomamı elime alabilmek ve hayatımı kurmaya yavaş yavaş başlayabilmek. Onun dışında tabi ki sağlık. Sağlık olmadan hiçbir şey olmuyor arkadaşlar. Bu yıl bunu daha iyi anladım gerçekten. Paraymış, malmış, ünmüş, kariyermiş hepsi boş gerçekten. Bunlar dışında; güzel anılar biriktireyim, mutluluk gözyaşlarım hüzün gözyaşlarımdan daha çok olsun, yeni bir şeyler katayım kendime ve yıl sonunda geriye baktığımda güzel hatırlayayım.

Ayrıca, buraya bu yazıyı okumak için girdiğiniz için teşekkür ediyorum. 1 yorum bile yapmış olsanız, 1 yazımı bile okumuş olsanız bu benim için çok anlamlı. Bazen çok uzun aralar versem, diğer bloggerlar kadar zaman zaman aktif olamasam da yine de iletişimi kesmeyenlere sonsuz teşekkürler! Bu yıl burada ve sosyal medyalarda daha aktif olmak da diğer bir hedefim ayrıca. Bu platformu hep birlikte büyütüyoruz ve güzelleştiriyoruz. :)

Sizler için de; 2015'ten çok daha iyi bir yıl diliyorum. Herkesin kalpten istediği ne varsa, dilerim gerçekleşir! En önce; sağlıklı olalım. Sonra bol bol kitap okuyalım, film izleyelim, müzik dinleyelim, gezelim, görelim. Kendimize bir şeyler katalım. Herkes için huzurlu ve mutlu bir yıl olsun. Yıl bittiğinde, "Ne yıldı be!" diyebilin. Unutulmaz anılar biriktirin, sevdiklerinizle bolca zaman geçirin. Her yıl, bir öncekinden farklı geçse bu bile büyük bir kazanımdır. Daha da uzatmak istemiyorum, zira oldukça uzun oldu zaten. Herkese musmutlu, çok güzel bir yıl dilerim. Bu gece de bol eğlence ve kahkaha tabi! Yıla iyi girelim, yılı iyi geçirelim! 2016'nın ilk yazısında görüşmek üzere! :)

Yazıyı; bu döneme uyacak ve çok sevdiğim bir şarkıyla kapatıyorum. Bunu dinlerkenki kadar eğlenelim yeni yılda! :)

0 yorum: