Bu Aralar Neler Dinliyorum? #6

12:56 orta boy popcorn 0 Comments

Selam! Bayadır bu yazı dizisine devam etmemişim nedense. Kaynamış arada. Halbuki, müzik hayatımın en büyük kısmı belki de. Neyse, uzatmadan bu dönem en sık dinlediğim şarkıları sizlerle paylaşıyorum. Justin Bieber'ı pek sevmesem de bu şarkısına bayıldım, itiraf ediyorum. Dilimden düşmüyor. Jess Glynne'ı herkese tavsiye ediyorum, harika bir sesi var ve çok da yetenekli. Adele'i söylemeye gerek duymuyorum, albümdeki en sevdiğim şarkı oldu "Million Years Ago". Imany'nin bu şarkısı son dönemde radyolarda çok duyduğum ve sevdiğim bir şarkı. Shawn Mendes, benim çok yetenekli bulduğum bir genç yetenek. Şarkılarını çok seviyorum. Valla bu çocuk Justin'den iyi bence. :D Fifth Harmony grubunun üyesi Camila Cabello ile yaptıkları bu düeti de çok beğendim, oldukça dile dolanan bir şarkı olmuş.The Weeknd ise, gerçekten son dönemin yıldızı bana göre! En sevdiğim sanatçılardan biri, bu şarkıya da ayrıca bayıldım. Umarım, siz de keyifle dinlersiniz. Yorumları bekliyorum, siz bu şarkılardan en çok hangisini seviyorsunuz? Önerilere de açığım her zaman! Bu arada, lütfen çekilişleri de unutmayın! Sonraki yazıda görüşmek üzere! :)

0 yorum: