Pazar Dinlemesi

11:00 orta boy popcorn 0 Comments

Herkese soğuk bir Pazar gününden merhaba! Havalar gerçekten katlanması zor bir hal aldı, İzmir'de bile - dereceleri görür olduk. Neyse ki, bu günler evdeyim ama evde olmayanlar için zor gerçekten. Yılın ilk yazısında aslında başka bir şey yazmayı düşünmüştüm ama yılbaşı gecesi yorgunluğundan Cuma günü hiçbir şey yapasım gelmedi, tüm gün vakit öldürdüm sadece. Dün de bir türlü zaman bulamadım, vizeler sebebiyle çalışma dönemindeyim biliyorsunuz. Bilgisayarı da odamda tutmuyorum ilgim dağılmasın diye. O yüzden bilgisayarı açıp, yazmaya fırsatım olmadı. Her neyse, ne kadar gereksiz detaylara girdim böyle! :) Sonuç olarak; bugün, yeni yılın ilk yazısı bir "Pazar Dinlemesi"ne geliyor. Bir süredir de aksatıyordum bunu, iyi oldu. 

Yeni yıl, yeni umutlar derken ilk "Pazar Dinlemesi"nde hüzünlü bir şeyler paylaşmak olmaz. Yeni yılın ilk günlerini mutlu ve eğlenerek geçirelim ki devamı da öyle gelsin. :) En azından, bunun için umudumuz artsın, hevesimiz olsun. Seçtiğim şarkıyı çok seviyorum ve her dinleyişimde bağıra çağıra eşik ediyorum. Dans etmeden duramıyorum. Umarım siz de seversiniz, tabi zaten bilmiyorsanız. Bu şarkı paylaşımlarımda pek yorum olmuyor, lütfen bu yazılara da yorum bırakın. Şarkılar hakkında konuşmayı çok severim ve yeni keşifler yapmak da en büyük hobim. Belki birbirimiz sayesinde güzel şarkılar keşfederiz. :)

Hepinize şimdiden çok güzel bir hafta diliyorum. Üşümeden geçen, çabuk ama iyi geçen! Ve keyifli dinlemeler! Çekilişleri unutmayın diyerek, tekrar hatırlatıyorum. Sonraki yazıda görüşürüz! :)

0 yorum: