X-MEN:APOCALYPSE / FRAGMAN

12:00 orta boy popcorn 0 Comments

X-Men dünyasını ne kadar sevdiğimi daha önce birkaç yazıda söylemiştim sanırım. Söylemediysem de söylemiş olayım. :) Çizgi filmlerini izleyerek büyüdüm, o zamandan beri bayılıyorum bu evrene ve her filmi heyecanla bekliyorum. İlk serinin bendeki yeri ayrıdır ama bu seriyi de gayet sevdim. Bryan Singer zaten kendini kanıtladı artık. Özellikle oyuncuların çok başarılı olduğunu düşünüyorum. HELE BİR JAMES MCAVOY GERÇEĞİ VAR Kİ! Adamın kendisine de aksanına da oyunculuğuna da bayılıyorum. Xavier olmak için doğmuş bence ki Xavier'ın zaten hastasıyımdır. :) 

Her neyse, bir fragman için ne giriş yaptım. Heyecan ve merakla beklediğimiz serinin 3.filminin fragmanı da dün yayınlandı. Bence çok iyi olmuş, her şeyi açıkça göstermemeleri de iyi olmuş. Eski filmlerdeki oyuncuları çok sevdiğimden, yeni ekibe tam alışamadım ama izleyince göreceğiz. Raven sonunda doğru yolu bulmuş gibi. Apocalypse'in sesi de fena değildi, Charles'i ezdiği sahne ise gerçekten merak uyandırıyor. Gerilimli müzik, tipik her filmde olan köprü yıkılışı derken gayet iyi bir iş çıkmış ortaya. Valla ikinci fragmanı dahası filmi daha da büyük bir merakla bekliyorum şimdi.

İzlemek isteyenler için, fragmanı paylaşıyorum aşağıda. Siz nasıl buldunuz? Seri hakkında düşünceleriniz neler ve filmi dört bin gözle bekliyor musunuz benim gibi? Yorumları bekliyorum. Çekilişleri unutmayın lütfen! Sonraki yazıda görüşmek üzere! :)

0 yorum: