YILBAŞI ÇEKİLİŞİ (FACEBOOK) / KIZIL KRALİÇE - VİCTORİA AVEYARD

16:32 orta boy popcorn 1 Comments

Merhaba! Bugün çok aktif bir gün oldu benim için gerçekten. İkinci yılbaşı çekilişini de başlattım. Facebook sayfam üzerinden yapıyorum. Çok konuşulan, çok merak edilen, çok güzel bir kapağı olan KIZIL KRALİÇE'yi bir kişiye hediye ediyorum. Umarım, çok isteyen birine çıkar. Facebook sayfamda (ortaboypopcorn) katılım koşulları yazıyor. Bu arada, isterseniz hem blogdaki hem de facebooktaki çekilişe katılabilirsiniz. Tabi iki kitap da tek bir kişiye gitmeyecek. Yine blog çekilişinde olduğu gibi, 1 Ocak 2016 öğlen 12'ye kadar katılabilirsiniz. Kazananları da 2 Ocak'ta açıklamayı umuyorum. Şimdiden hepinize bol şans dilerim. Yeni yılı biraz daha heyecanla beklemenize sebep olduysam, ne mutlu bana! :)

1 yorum:

  1. ankara yılbaşı Ankara Yılbaşı Mekanları Listesi İçin Sitemizi Ziyaret Edebilirsiniz.

    YanıtlaSil