Pazar Dinlemesi

13:22 orta boy popcorn 2 Comments

Bu Pazar yine yağmur var İzmir'de. Aklıma MFÖ şarkısı geldi, çok da severim. Neyse, bu yıl yağmura doyduk desem yeridir. Az da yağmıyor. Ben de bu havaya uygun, dinlerken rahatlatacağını düşündüğüm bir şarkı seçtim. Ed Sheeran'a zaten bayılıyorum, ilk albümünden bu yana takip ediyorum ve çok çok başarılı. Cennetten çıkma bir sesi var ve çok yetenekli. Son klibi de efsane olmuş bence! İzlediğim en iyi kliplerden, dans mükemmel ve ciddi çalışmış olmalı benim için. Bu kapalı havaya da uyar dedim. Umarım siz de keyifle dinlersiniz. :)


2 yorum:

  1. Hem de ne yağmur ! İzmir havası işte, dün sıcaktı oysa ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, yağmura doydum gerçekten bu yıl. Hiç havaya göre plan yapamıyoruz. Dün bahar gibiydi dediğin gibi, değişken işte. :)

      Sil