2015 BAFTA KAZANANLAR

21:19 orta boy popcorn 0 Comments

Oscar'a adım adım yaklaşıyoruz. Şurada kaç güncük kaldı ki? Heyecanımız ve merakımız en üst düzeyde tabi. Açıklanan her ödül ile tahminlerimiz daha da şekilleniyor. Artık birçok büyük ödül açıklandı. BAFTA da bunlardan biri. Bakalım İngiliz sinemasının Oscar'ı kabul edilen BAFTA, bu yıl kimlere gitmiş?

En İyi Film: Boyhood
En İyi Yönetmen: Richard Linklater – Boyhood
En iyi İngiliz Filmi : Her Şeyin Teorisi
En İyi Erkek Oyuncu: Eddie Redmayne – Her Şeyin Teorisi
En İyi Kadın Oyuncu: Julianne Moore – Still Alice
En İyi Özgün Senaryo: Büyük Budapeşte Oteli
En İyi Uyarlama SenaryoHer Şeyin Teorisi
En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: J.K. Simmons – Whiplash
En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Patricia Arquette – Boyhood
En İyi Kostüm Tasarımı: Büyük Budapeşte Oteli
Yabancı Dilde En İyi Film: Ida – Polonya
En İyi Görüntü Yönetimi: Birdman
En İyi Kurgu ve Ses : Whiplash
En İyi Makyaj ve Saç: Büyük Budapeşte Oteli
En İyi Animasyon Film: Lego Filmi
En İyi Yapım Tasarımı: Büyük Budapeşte Oteli
En İyi Özgün Müzik: Büyük Budapeşte Oteli
En İyi Görsel Efekt: Yıldızlararası
En İyi Çıkış Yapan İngiliz Sinemacı: Stephen Beresford ve David Livingstone – Pride
En İyi Kısa Animasyon: The Bigger Picture
En İyi Kısa Film: Boogaloo And Graham
En İyi Belgesel: Citizenfour
Ödüller bence hiç şaşırtıcı olmamış. Çoğu beklenen, bilindik tercihler. Birdman gibi iddialı bir yapımın sadece 1 ödül alması ilginç geldi bana. Sizce sonuçlar nasıl? Bence çok sıkıcı davranmışlar. Neyse artık, bakalım Akademi kimleri seçecek? Gün sayıyorum ben de. Filmlerin en azından çoğunu izleyebilirim o zamana dek umarım. Yorumlarınızı bekliyorum. Biraz rahatladığıma göre, umarım eskisi gibi sık yazı girebilirim. Okunmayı ve yorumlanmayı bekleyen çooook fazla kitap var. Bakalım ne yapacağım? Havalar da buz gibi! Tatilin bitişine denk geldi. Herkese bu soğuklarla kolay gelsin! :)

0 yorum: