87.OSCAR ÖDÜL TÖRENİ / BENİM TAHMİNLERİM

18:32 orta boy popcorn 2 Comments

Yeniden merhaba. Kararsızdım önceki yazımda belirttiğim gibi ama yine de duramadım. Kendi tahminlerimi paylaşıyorum. Aslında filmlerin çoğunu henüz izleyemedim malesef. Şu ana kadar yapılan törenlerin sonuçlarına ve tepkilere göre yaptım tahminlerimi. Bakalım nelermiş benim tahminlerim:

EN İYİ FİLM
Birdman
EN İYİ KADIN OYUNCU
Julianne Moore
EN İYİ ERKEK OYUNCU
Eddie Redmayne
EN İYİ YÖNETMEN
Richard Linklater
EN İYİ YARDIMCI ERKEK OYUNCU
J K Simmons
EN İYİ YARDIMCI KADIN OYUNCU
Patricia Arquette
EN İYİ FİLM MÜZİĞİ
Glory, "Selma"
EN İYİ UYARLAMA SENARYO
The Theory of Everything
YABANCI DİLDE EN İYİ FİLM
Ida
ORİJİNAL SENARYO
Boyhood
EN İYİ BELGESEL
Citizenfour
EN İYİ ANİMASYON
How to Train Your Dragon 2
Evet, benim tahminlerim böyle. Bakalım kaçını tutturabileceğim? Artık son saatlere girdik, sinemayı az-çok takip eden birçok kişi merakla bekliyor töreni. Tabi ki öncesindeki "Kırmızı Halı" da benim ayrıca merakla beklediğim bölüm. Son törenler bana göre sıradan ve sönüktü, bu kez bu olmaz ve beklenen çoğu ismi görürüz umarım.
Töreni sadece Digiturk yayınlıyor artık biliyorsunuz. 1 numaralı kanaldan izleyebilirsiniz. Yekta Kopan ve Meltem Cumbul ikilisi sunacak programı. Kırmızı Halı için de birkaç isim konuk olacakmış. Ayrıca sinema eleştirmeni Mehmet Acar da görüşleriyle orada olacak. Kırmızı Halı, Türkiye saati ile 00:00'da başlıyor. Benim size önerim, Digiturk'ü olanlar 112 numaralı E! kanalından takip etsin Kırmızı Halı'yı. Çok renki ve ayrıntılı oluyor. Tören ise, bizim saatimiz ile 03:30'da başlayacak. Çok geç malesef. Çok şikayetçiyim, keşke biraz bizi de düşünseler diyorum ama yapacak bir şey yok. Yılda bir gün diyerek okullardan vazgeçiyoruz şimdilik. İş hayatında ne olur bilemem. :) Sakın beklerken uykuya dalmayın! :) Töreni, Neil Patrick Harris sunacak. Ödülleri ise, çok sayıda ünlü isim dağıtacak. Gerçekten iyi isimler! Ayrıca, bu yıl performanslar da çok güzel olacak gibi. Bu kez gerçekten sıkılmayacağıma inanmak istiyorum. Lady Gaga, Rita Ora, John Legend performans sergileyecek isimler arasında. Müzik anlamında da güzel bir tören olacak gibi.
Sizin tahminleriniz nasıl? Merakla bekliyorum. Karşılaştırma yaparız, lütfen yazın. Şimdiden izleyecek olan herkese keyifli seyirler! :)

2 yorum:

  1. Sabah erken dersim olmasa sırf Neil için izlenir =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de aslında önemli bir dersim vardı, izlemesem mi dedim ama bu yıl son sene belki de rahat izleyebileceğim deyip izledim. :D

      Sil