Pazar Dinlemesi

15:34 orta boy popcorn 0 Comments

Haftanın son gününden herkese merhaba. Malum, Pazar olunca yazının başına oturmak zor oluyor. O yüzden bu saate kaldım ama daha da beklemeden bu haftaki şarkıyı paylaşıyorum. Biraz ruhumuz dinlensin, kafamız boşalsın istedim. Şarkının sözlerine mutlaka dikkat edin. Çünkü, harikalar! Çok ama çok sevdiğim, hüznü çok iyi yansıtan bir şarkı. Solistin sesi de muhteşem. Gerçekten hiç bıkmayacağım bir şarkı. Ailecek seviyoruz yani. :)

Umarım siz de seversiniz, bilenler zaten seviyordur diye düşünüyorum. :) Bu arada, bugün OSCAR gecesi malum! Heyecanlıyız, sonuçları merakla bekliyorum. Bir tahmin yazıp yazmama konusunda kararsızım. Tahminlerim var, şu ana kadarki törenlerden çıkan sonuçlara göre az çok bir şeyler söyleyebilirim ama sıkıcı mı olur bilemiyorum. Filmlerin hepsini de izleyemedim malesef. O yüzden net yorumlar yapamam ama çoğu film bu haftalarda vizyona giriyor. En kısa zamanda eksikleri kapatmak istiyorum. Yazarsam birkaç saate yazarım zaten. :)


0 yorum: