ORTA BOY POPCORN'LA RÖPORTAJLAR 9 / YİĞİT+ALİCAN

01:22 orta boy popcorn 0 Comments


Arkadaşlar aslında Yiğit ve Alican'ın birlikte çektiği video yayınlanalı çok oldu ama tam ben bloga ekleyecekken internet gitmişti. O yüzden, yeni ekleyebiliyorum. Fanboyun Günlüğü ve Okumak İçin Doğdum bloglarının sahipleri, bilmeyen yoktur sanıyorum. Tanıdığım en eğlenceli insanlardan ikisi de ve iyi ki video çekmeye başlamışlar bana kalırsa. Videolarını izlerken çok eğleniyorum, Alican'ın editlerine de hayranım. :) Hala izlemediyseniz, mutlaka göz atın! Çok eğlenceli bir ikili! Hep birlikte video çekin diye ısrar ediyorum. :) Tekrar buradan ikisine de çok teşekkür ediyorum. Röportajlara da zorunlu bir ara vermiş oldum ama tam gaz devam edeceğim. Takipte kalın yani. :) Hepinize iyi seyirler, gecenin bir köründe ekliyorum ama yarın evde olmayacağım. Ondan daha da bekletmek istemedim. Herkese iyi geceler! :)



0 yorum: