TATİL, SONUNDA TATİL!

11:18 orta boy popcorn 0 Comments

Hepinize merhaba! :) Finallerden sonraki kısa aramı saymazsak, bütlerin bitmesi neredeyse yazın yarısına kadar sürdü. Bu yüzden doğru düzgün tatil yapamamıştım malesef. Ama 10 gündür teyzemlerin yazlığındayım ve öyle pek "boş oturmalı" bir tatil yapamasam da; en azından denize giriyorum, kitap okuyorum, kuzenimle vakit geçiriyorum bol bol. Bu da "sonunda" biraz kafamı boşaltmak demek. :)

Buradaki internet sınırlı olduğundan ve açıkçası yazmak istediğim konular biraz araştırma gerektirdiğinden, bir süredir yazamıyorum. Bir süre daha böyle gidecek sanırım.. Ama döndükten sonra çok güzel yazı planlarım var aklımda. Bu sürede tamamen boş bırakmamak adına bu yazıyı giriyorum. Sizin tatiliniz nasıl geçiyor? Evde misiniz yoksa bir yerlere gidebildiniz mi? En son izlediğiniz-okuduğunuz ve beğendiğiniz bir film-kitap var mı? Tavsiyelere açığım, ayrıca dizi ve müzik önerilerini de beklerim. Kısacası, her şeyi yazın! :) Ben "Kocan Kadar Konuş"u bitirdim, dönüşte yorumu gireceğim. Çok eğlenceliydi, beğendim ama açıkçası abartıldığı kadar da bayılmadım. Kurgu biraz eksik geldi, sonu havada kaldı gibi sanki. Ama yaz için gayet iyi bir seçim, tavsiye ederim yine de. :) Şimdi de "Yolun Sonundaki Okyanus"a başlamayı planlıyorum ama bakalım..

Bu arada, banner'ımı birkaç hafta önce değiştirmiştim. Fark etmişsinizdir. Nasıl buldunuz? Sizce bu da değişsin mi yoksa kalsın mı? Tasarım konusunda sıfırım malesef ve çevremde de pek bilgili kimse yok. Bu konuda yardımlara açığım. Blogumda beğenmediğiniz ya da "Şu da olsun." dediğiniz bir şey varsa, yorum yapın lütfen. Özellikle şu etiketler kısmı içime sinmiyor ama bir çözüm de bulamadım henüz. Herkese çok güzel bir tatil diliyorum, malum sona geliyoruz. Tadını çıkarın, beni de özleyiiin! :)

Bu da tatil şarkısı olsun:

0 yorum: