VMA 2014 Kazananlar & Geceden Notlar

03:37 orta boy popcorn 0 Comments


Aklımda bu aralar çok yazı var, şu ara eğlence dünyasındaki hareketlilik de yazmaya iten ayrı bir etken. O yüzden bu ara biraz sık yazı gönderebilirim, bakın bunu ben diyorum! Umarım üşengeçliğim tutmaz. :)

Dün gece California'da yapıldı bu seneki VMA. Artık MTV eski MTV değil ne yazık ki. Eskiden en çok izlediğim kanallardan biriydi, çoğu ödül törenini yayınlardı, gerçek bir müzik kanalıydı ama şimdi dönüştüğü şeyi görünce üzülüyorum. Yine de yılda bir gün de olsa, amacını hatırlıyor kanal! Bu sene, Beyonce ve Iggy Azalea sekiz adaylık alarak en çok adaylığı bulunan isimler oldular. Gösteri öncesi töreni PLL yıldızı pek sevdiğim Lucy Hale sundu bu arada. :)

Gecede Jessie J&Ariana Grande&Nicki Minaj-Taylor Swift-Usher-Beyonce-Maroon 5 gibi birçok isim sahne aldı. Bence çoğu klasik ve hafif sıkıcı performanslardı ama Iggy&Rita'nın performansını çok beğendim. Şarkıya bu ara baya bağlanmış olmamnın da etkisi var bunda. :) Sam Smith çok beğendiğim diğer bir isim. Sade ama sesiyle büyüleyen bir performansı, herkes ayakta alkışladı! Jessie J ve ekibinin performansı güzeldi, Taylor yine iyiydi ve tabi kiii Beyonce YIKTI GEÇTİ! İzlemediyseniz, mutlaka izleyin diyorum. Gecenin kapanışını yaptı ve gerçekten herkesi sözsüz bıraktı. Ki ben öyle aşırı bir Beyonce hayranı değilim, çoğu şarkısına bayılmam ama çok çok iyiydi dün gece. Jay Z ve Blue Ivy'nin sahneye çıkması ve Michael Jackson Özel Ödülü'nü vermeleri ise aşırı şekerdi, harika bir aile demeden edemedim. :) Son dönemdeki dedikoduları da yalanlamış oldular böylece. Say say bitmeyecek birçok isim ödülleri vermek için sahnedeydi.

Bana göre gecede en çok öne çıkan olaylar;

  • Beyonce ve performansı! Sondaki aile tablosu!
  • Nicki Minaj'ın kalçaları ve özel hareketleri! 3 kez sahne aldı.
  • Lorde'nin "En İyi Rock Klibi" ödülünü alması! Bence baya skandaldı yani! Hala aklım almıyor Royals ne çeşit bir rock şarkısı olabilir acaba?
  • Taylor Swift&Lorde'nin şirin dansları ve arkadaşlıkları.
  • Katy Perry'nin Sam Smith'in omzuna vurarak alkış tutması. Çok komikti bence. :)
  • Sam Smith performansı.
  • Kendall&Kylie Jenner kardeşler ve Kim Kardashian'ın birbirlerine sarılarak dans etmeleri. Çok güzel bir abla-kardeş sevgisi hissettim ben. Çok şeyleri tartışılır ama ben kardeş sevgilerine inanıyorum bunların.
  • Miley Cyrus'un ödül almaya sahneye çıkmaması ve sahneye çıkardığı kişiye bir not okutarak hastalığa dikkat çekmesi. Gözleri de doldu, bayadır böyle bir davranışını görmemiştim.

Bence bunlar gecenin önemli detaylarıydı. Daha da uzatmadan, kazananlara geçiyorum. Buyrunuz:

Yılın Klibi -Miley Cyrus - 'Wrecking Ball' 
En İyi Hip Hop Video-Drake ft. Majid Jordan - 'Hold On (We're Going Home)'

En İyi Erkek Video-Ed Sheeran ft. Pharrell Williams - 'Sing'
En İyi Kadın Video-Katy Perry ft. Juicy J - 'Dark Horse'
En İyi Pop Video-Ariana Grande ft. Iggy Azalea - 'Problem' 
En İyi Rock Video-Lorde - 'Royals' 
En İyi Sözlü Video-5 Seconds of Summer - 'Don't Stop'
En iyi düet klibi:Beyoncé ft. JAY Z – “Drunk In Love”
MTV Clubland ödülü:Zedd ft. Hayley Williams – “Stay the Night”
En iyi sosyal mesajlı klip:Beyoncé – “Pretty Hurts”
En iyi sinematografi :Beyoncé – “Pretty Hurts”
En iyi düzenleme:Eminem – “Rap God”
En iyi koreografi:Sia – “Chandelier”
En iyi yönetmen:DJ Snake & Lil Jon – “Turn Down For What?"
En iyi sanat yönetmeni:Arcade Fire – “Reflektor”
En iyi görsel efekt:OK Go – “The Writing`s On the Wall”

Sizce kazananlar hak etmiş mi? Keşke kazanmasaymış dediğiniz var mı? Veya en beğendiğiniz performans kimin performansıydı? Yorumları bekliyorum! En kısa sürede, diğer yazılarda görüşürüüz! :)



0 yorum: