VMA & Emmy Kırmızı Halı Seçmelerim

02:07 orta boy popcorn 2 Comments

Yazı yine gecikti, sözde daha erken yayınlayacaktım. Ah üşengeç ben ah! Bundan sonra şu gün şu yazı gelecek falan tarzı bir cümle kurmayacağım. :) İki törenin de "Kırmızı Halı" görüntülerini tek tek ve uzun uzun anlatmak istemedim açıkçası. Çünkü "Kırmızı Halı" yazıları çok uğraştırıcı, zorlu yazılar oluyor. Zaten iki tören de arka arkaya oldu, hiç ara yok. Aklımda da yazacak çok yazı var. Bu yüzden, en iyisi iki törenden de en sevdiğim görüntüleri paylaşayım dedim. Yine kısa tutamadım fazla ama olsun artık. :) Lütfen siz de kimi nasıl bulduğunuzu paylaşın. Altta paylaşmadığım ama çok beğendiğiniz biri varsa, söyleyin ki ben de ne kaçırdığıma bakayım. :) Tabi ki "Iyy! Bu ne!" dediğiniz isimleri de duymak istiyorum. Ve başlıyorum.

Önce VMA:

 Rita Ora Donna Karan elbisesi içinde bence harika gözüküyor. Kırmızı gerçekten onun rengi! Gecede performans sergileyen isimlerden biriydi ayrıca. :) Kırmızı rujun da en çok yakıştığı isimlerden biri diye düşünüyorum. Ayrıca elbise Rihanna'nın daha önceki törende giydiği elbisenin aynısı yanlış bilmiyorsam. İki isme de çok yakıştırdım ben.
  
 Jamie Chung her daim favorilerimden! Çok sempatik bulduğum ve stilini de çok beğendiğim bir isim. "Once Upon a Time" ın Mulan'ı kendisi. Yine çok şık. Elbisesine bayıldım ama markasını öğrenemedim malesef.
 Nick Jonas Calvin Klein seçimini yapmış ve değişik tarzdaki ceketiyle de gecenin en şık erkeklerinden olmuş bence. Çok tarz gözüküyor! Kardeşlerini göremedik, yalnızlığı tercih etmiş bu kez. :)
Allahım bu nasıl güzel bir çifttir! Behati&Adam ikilisine bayılıyorum. Çok yakışıyorlar bence ve tarz olarak da çok uyumlular. Gecenin yıldız isimleri oldular. Behati'nin sade şıklığını çok beğendim. İkilinin az sonra motorlarına atlayıp gidecekmiş gibi bir görünümleri var. :)














 Alona Livine üst ve La Perla Bra alt ile gecenin en şık isimlerinden biri Kendall Jenner. Uzun süredir gördüğüm en sade kıyafeti ki ben de kendisine bu tarzı daha çok yakıştırıyorum. Vücudu her kıyafeti taşımaya müsait zaten. Abartıdan uzak ama göz alıcı bir görünümü vardı gecede.







 Jourdan Dunn Balmain crop top'u ile herkesin beğenisini kazandı. Yine abartıdan uzak bir isim ama çok iyi taşımış. Çok güzel görünüyordu bence. Umarım bir gün ben de şu crop top'u şöyle giyebilirim, en büyük dileklerimden. :)))
Sam Smith! Fazla yoruma gerek yok. Calvin Klein takımı içinde, gayet şık ve klas! Sesi gibi! Gecede en beğendiğim performanslardan birini sergiledi. İzlemenizi öneririm.














 Bu görüntü size de bir yerden tanıdık geliyor mu? Evet, doğru bildiniz! Yıllar önce Britney Spears & Justin Timberlake ikilisi de aynen böyle gelmişti törene. Katy Perry Britney'i anmak istedi sanırım. Bunu buraya öyle çok beğendiğimden koymadım ama gecenin en farklı çifti idiler, o yüzden koydum. İkilinin kıyafetleri Versace. 
Beni tanıyanlar Jessie J'yi ne kadar çok sevdiğimi bilir. Çok sevdiğim, sesine hayran olduğum biri. Kırmızı Halı'da çok ama çok hoştu bence. Bayıldım! Hatta Jessie J'in en beğendiğim görüntüsü oldu bile diyebilirim.Vintage Halston marka elbisesi ha-ri-ka! Uçuş uçuş, sade gibi gözüküyor ama aslında gösterişli. Sade saç ve makyajıyla da tamamlanmış ve muhteşem bir görüntü çıkmış ortaya bence. Bana Yunan Tanrıçaları'nı hatırlatıyor.










Bir "Kırmızı Halı" yazısı olur ve ben en sevdiklerimi paylaşırım da, JLO olmaz mı? İmkansız gibi bir durum! Kendisine hayranlığım, aşırı sevgim zaten ortada. :) Ne giyse taşır dediğim ender isimlerden. Charbel Zoe kıyafeti içinde yine "İşte geldim, buradayım!" diyor JLO ve geceye damgasını vuruyor. Aksesuar ve saç olarak sade olsa da, elbisesi yeterince gösterişli. Birçok 20'likten iyi göründüğünü söylememe gerek yok zaten. Bu kadın yaşlanmıyor arkadaşlar! :)










Ve şimdi de Emmy'ye geçiyorum:

 Julia Louis Dreyfus gecenin kazanan isimlerinden ve benim de çok sevdiğim bir isim. Elbisesinin rengini çok beğendim, çok yakışmış. Markayı bulamadım ama en şık isimlerden biriydi bence.
 Şu Donna Karan elbisenin güzelliğine bakar mısınız? Kuğu gibi!

 Bu elbise çok fazla tartışma konusu oldu! Seven kadar sevmeyen de oldu ama ben seven taraftayım. Bence elbiseler giyen kişilerle bütünleşip ruh kazanıyorlar. Yani belki şu Ellie Saab Couture elbiseyi tek görsem fazla beğenmem ama Julia Roberts'a çok yakıştırdım. Son zamanlarda Kırmızı Halı'da pek beğenilen tercihler yapmamıştı, bu çok iyi olmuş. Yaşını da genç göstermiş elbise boyu vs.. Sade saç-makyajla yine en güzel şekilde gülümsüyor kameralara. :)












 Allison Williams gecenin kesinlikle en şıklarındandı! Giambattista Valli elbisesi çok yakışmış. Renk uyumu çok hoş. Saçlarını toplaması elbiseyi daha da ön plana itmiş. Bence çok güzel gözüküyor.

 Hayden Panettiere'ın şu görüntüsü birçok hamile ünlüye örnek olmalı bence! Aslında öyle değişik bir şey yok elbisede ya da çok göze çarpan bir detay ama ben Hayden'a çok yakıştırdım. Hamile iken bol ötesi elbiseler giymeden de şık olunabileceğini göstermiş. Lorena Sarbu elbisesi sade ama çok şık. Ayrıca saçına bayıldım!! Çok güzel bir topuz yapılmış. Gecenin en iyilerinden!
 Sofia Vergara Kırmızı Halı'da ne zaman yanılttı? Ben hiç hatırlamıyorum. Kesinlikle bu kadın Kırmızı Halılarda boy göstermek için yaratılmış. Modern Family'nin zaferinin tadını iyice çıkardığı söyleniyor tören sonu. :)
Roberto Cavalli elbisesi içinde kraliçe gibi gözüküyor! Vücut yapısına çok uymuş elbise. Küpeleri, saçı, kırmızı ruju, her şeyiyle bence yıktı geçti!
 Gwen Stefani poşet bile giyse ona çok olumsuz yorum yapamam sanırım. Çünkü çok sevdiğim, çok sempatik bulduğum biri. Bu sene "The Voice Us"de juri olarak izleyeceğiz onu. Bilmeyenlere belirteyim. Versace kıyafeti aslında çok sıradan gibi duruyor ama şarkıcıya çok yakışmış. Üst kısmındaki detaylar da elbiseyi sıradanlıktan tamamen çıkarmış. Saçı ve makyajıyla çok uyumlu ve güzel gözüküyor bence. Bu yaşta böyle olmasına gerçekten büyük saygı duyuyorum!!










Ve biraz da baylar. Onlara yoruma gerek yok sanıyorum ki :) 




2 yorum:

  1. Sofia Vergara favorim o elbise o saç çok çok güzel abartıya kaçmadan da nasıl şık olunabiliyor göstermiş bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok güzel gözüküyordu, Kırmızı Halı'da nasıl giyineceğini kesinlikle biliyor dediğin gibi. :)

      Sil