Marvel vs. DC - Bizi Neler Bekliyor?

13:07 orta boy popcorn 0 Comments


Herkese merhabaaaa! :) Şaka maka Ağustos'un da sonuna geldik, moralim bozuluyor iyice. :( Sıcak bazen gerçekten bunaltıcı olsa da, yaz bitmesin istiyorum! Hatta gelecekte sürekli yaz veya bahar havası yaşanan bir yerlere mi yerleşsem diye düşünmüyor değilim. Belki mevsim olarak yazın sonuna geldik ama ülkemiz iklimi düşünülürse, bir süre daha bu hava sürecektir. Hele ki benim yaşadığım yer olan İzmir'de, biz daha 1 ay falan yazı sürdürürüz. :) Okulların yaklaşmasına hiç değinmek bile istemiyorum! En iyisi biz vaktimiz varken, kalan günlerin tadını çıkaralım olabildiğince!

Geçen gün internette dolaşırken bulduğum bir araştırmayı sizinle paylaşmak istiyorum bugün. Sinema sevdam ortada. E süper kahraman filmlerine, Marvel'e olan ilgim de ortada. DC'yi de severim elbet ancak çizgi romanları takip etmediğim için, onun hakkında geniş bir bilgim yok. Sinema evreni de sınırlı henüz. Şöyle neler gelecek acaba diye araştırırken, bir sitede yapılmış çok güzel bir görsel buldum. Marvel ve DC'nin rekabetini de düşünerek, önümüzdeki yıllar içinde vizyona girmesi beklenen filmlerin bir görselini hazırlamışlar. Çok da güzel, açıklayıcı olmuş bence. Resimden her şeyi anlamak mümkün. Henüz isimlenmemiş, tarihi belirsiz projeler de çok. Önümüzdeki 1-2 yıl yine Marvel filmlerine boğulacağız gibi. DC ise, daha sonraki yıllarda patlama yapmaya hazırlanıyor sanırım. Bekleyip, görelim. Bakalım bizi neler bekliyor?


Resimlerin büyük hallerini görmek için, görsellere tıklamanız yeterli. Buraya daha büyük boyutlu hallerini koyacaktım ama blog düzeni baya bozuldu deneyince. En yakın proje olmasının yanında; benim de en sevdiğim proje olduğu için, "Avengers 2"yi büyük bir merakla bekliyorum. Çok heyecanlıyım! Ayrıca "Fantastic Four"u da çok severim, onun da nasıl olacağını merak ediyorum. Ben ilk ekibi sevmiştim aslında. Gayet uyumlu bir ekipti ve güzel filmlerdi ama daha profesyonel bir şeyler çıkacak gibi bu sefer. Bu arada; fark etmişsinizdir, "Captain America 3" ve "Batman X Superman" filmleri aynı gün vizyona girecek. Büyük bir çekişme bekliyor bizi. DC'nin yeni filmini tanıtacağı düşünülürse, Marvel filmi ile aynı gün film çıkarma riskini göze alması bana ilginç geldi. Sonuçları bekliyoruz şimdiden büyük bir merakla.

Sizin en merak ettiğiniz proje hangisi? Marvel'i mi DC'yi mi daha çok beğeniyorsunuz? Bunun dışında sizde de haberler varsa, paylaşın. Birlikte konuşalım. Herkese bol filmli, bol kitaplı, bol müzikli günler! :)

0 yorum: