Geri Dönüş Yazısı

17:17 Asena Günkaya 6 Comments

Bu yazıya nasıl bir başlık atacağımı bilemedim, en sonunda geri dönüş yazısı olsun dedim. Çünkü, bu gerçekten bir geri dönüş yazısı. Finallerden sonra biraz dinlenebildim sadece, birkaç hafta sonra bütler başladı. Her sene aynı durumdan çok sıkılsam da, yapacak bir şey yok. Sıkıntılı bir süreçti ve bitti, tabi ben de bittim. :) Bir de bizim okul sağ olsun, yazın yarısı bütlerle geçiyor! Umarım sonuçlarım da güzel geliyor, tek dileğim bu ara. Bu süreçte blogla da hiç ilgilenemedim, üzgünüm. Gerçekten şu aktiflik işine bir çözüm bulmam gerek. Aklımda onlarca fikir var ama ya üşeniyorum ya da zaman olmuyor. Blog dünyasında en önemli şey devamlılık, ben de bunu sağlarım bir gün umarım. Sonra yeterince takip edilmiyorum diye hayıflanmak olmuyor tabi.. Bu sürede bloga bakmayı ihmal etmeyen herkese çok ama çok teşekkürler..

Sonuç olarak, geri döndüm! Ve önümüzdeki günler bolca yazı yazmayı PLANLIYORUM. Artık kesin konuşmuyorum bakın. :) Bolca kitap alışverişi yapmıştım son 1-2 ayda ama toplu bir yazı yazarım diye erteliyordum. Onu yazmayı planlıyorum yakın zamanda, artık gerçekten borç batağının dibinde sürünüyorum arkadaşlar. Bildiğin hastalık oldu bende bu durum! Sınavlar sebebiyle kitap okuyamadım ama sınavlar biter bitmez yeni bir kitaba başladım ve bitirir bitirmez yorumu burada olacak. :) Aynı Yıldızın Altında'ya hala gidemedim! Evet, vurun beni! Hak ediyorum. :) Ama bütlerden hiç zaman olmadı, çok üzgünüm bu konuda. Vizyondan kalkmadan izleyebilirsem çok sevineceğim.

Onun dışında, birçok dizi ve film var izlemek istediğim. Ayrıca yazmak istediğim de.. Eski dizileri yad ederim belki biraz.. BU ARADA, SAİLOR MOON CRYSTAL YAYINLANDI! Çok mutluyum! "Ay Savaşçıları"nı çocukken kaçırmadan izleyen biri olarak, yeni seriyi de merakla bekliyordum tabi. İlk bölümü geçen gün izledim ve eksik yanları olsa da, genel olarak çok beğendim. Özlemişiz bir kere. Ayda iki bölüm yayınlanacakmış sanırım, bu büyük bir eksi ama hiç yoktan iyidir. Onun yorumunu da yaparım belki..

Bir de, bilmeyenler için hemen paylaşmak istiyorum. Dün gece haberini aldık ve gerçekten mutluluktan uçtum! Fifty Shades of Grey'in trailer'ı Perşembe günü bizlerle olacak! Meraktan ölüyorum, çok güzel olacağını düşünüyorum. Bence Jamie Dornan bu rol için mükemmel bir seçim oldu. Beklemede kalın!

Şimdilik böyle.. Dinlediğim ve paylaşmak istediğim de çok şarkı var, yazacağım. Ayrıca aylardır yazmadığım "Albüm Tanıtımı" yazılarım geri dönecek umarım. :) Keza yine "Ayın Klasiği" sırada bekliyor.. Umarım bunları yapabilirim ertelemeden. Mim de yazmam gerek ama çook zaman geçti üzerinden, bu seferlik bırakabilirim malesef. Son olarak da, blogda yine ufak tefek değişikliklere gitmeyi düşünüyorum. Bir türlü içime sindiremedim. Birkaç tanıdığıma güzel banner'lar hazırlattım, onları bir deneyeceğim..

Bir de, yazmazsam olmaz. Bu ara bloggerlar arasında "vlog çekmek" çok popüler oldu. Eskiden sadece Kitap Aşığı blogunda bunu görürken, gittikçe çoğaldı ve çok da güzel oldu. Ben de çoğunu kaçırmadan takip etmeye çalışıyorum. Çok eğleniyorum izlerken. The Reading Lady ve Saklama Kabı'nın sahipleri de bu işi başarıyla götürüyor. Özellikle Eren'in videolarına gerçekten çok gülüyorum, bir bakın derim! :)

Siz neler yapıyorsunuz? Tatiliniz nasıl geçiyor, dinlenebiliyor musunuz? Neler okuyorsunuz ya da izlediğiniz bir şeyler var mı? Özellikle şu günlerde yeni dizi arayışındayım, önerilerinizi beklerim. İstediğin her şeyi benimle paylaşabilirsiniz. Sonraki yazıda görüşmek üzere, herkese keyifli tatiller! :)

6 yorum:

  1. Fragmanı sabırsızlıkla bekliyorum hele de o Beyonce'un yayınladığı kısa part var ya deli etti beni Jamie ise kesinlikle muhteşem ama kız olmamış sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, tam yatmaya hazırlanırken gördüm bir de gece bir körü. Çığlıklarımı zor bastırdım, çok hoş bir fragman gelecek gibi ki filmden de umutluyum zaten.. Bence Jamie tam olmuş ama kızdan ben de açıkçası emin değilim. Başkası oynayabilirdi kesinlikle. Yine de tabi izlemeden bir şey de demek istemiyorum.. Ama ikilinin uyumu fena değil bana kalırsa..

      Sil
    2. Kesinlike deli gibi gün sayıyorum ama kız üniversite öğrencisinden ziyade iş kadını gibi duruyo fazla uzun ama bende filmden çok umutluyum :)))

      Sil
    3. Aslında üniversiteden mezun oluyordu kitapta da zaten.. Bakalım, izleyince göreceğiz. :))

      Sil
  2. Birileri dizi arayışındayım demiş ve benim hemen Sons Of Anarchy'i önermem lazım. Yazmasam olmazdı valla. :D Arayıda çok açma. :) Özletiyorsun kendini. Birde seni mimledim. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyduğum ama izlemediğim bir dizi, bir ara mutlaka bakarım. Çok teşekkürler. :) O kadar çok dizi var ki sırada, günlerce izlesem bitmez.. Çok teşekkür ederim, yazılaırmı okuyup beklemen bile büyük bir şey benim için. Bütlerimden giremiyordum bir türlü ama artık daha sık yazmayı umuyorum. :) Gördüm mimi, en kısa zamanda yapacağım. :)

      Sil