MR.GREY WILL SEE YOU NOW! / Fifty Shades of Grey Trailer

22:56 Asena Günkaya 5 Comments

Seri hakkındaki upuzun yorumum için, tık tık. Az bile yazmışım diyorum şimdi. :)




İKİ GÜNDÜR BÖYLEYİM! HATTA RUH HALİMİ ANLATACAK DOĞRU GİF YOK! SİZE O KADAR DİYEYİM!


YAPACAĞIM AKIL DIŞI, SIYIRMIŞ FANGİRL YORUMU İÇİN ŞİMDİDEN ÖZÜR DİLİYORUM!

SONUNDA! Sonunda aylardır beklenen fragman ortaya çıktı! Geçen gece, gecenin bir körü Beyonce'nin paylaştığı video ile zaten krizim başlamıştı. Ama fragmanı izleyince, SIYIRDIM! Serinin üstünden çok zaman geçtiği için açıkçası birazcık etkisi azalmıştı ve fragman o kadar etkilemez diyordum ama tamamiyle yanıldım, resmen özlemden çıldırmışım da haberim yokmuş. İzlediğimden beri ben ben değilim arkadaşlar! Gerçekten sıyırdım! Fragmanı düşünmek bile kalbimi uçak hızına çıkartıyor! Güzel olacağını biliyordum da BU KADARINI da beklemiyordum! Bu nedir ya? RESMEN MUH-TE-ŞEM! Fangirllik hiç bana göre değil derken fangirlliği bile aştım. 




Jamie! Once Upon a Time'da görmüştüm ilk ve orada da çok beğenmiştim. Harcamışlardı biraz karakteri. AMA ADAM GREY OLMAK İÇİN DOĞMUŞ BENCE! Harika bir Grey olmuş, "cuk" oturmuş resmen. Bu kadarını beklemiyordum. Dakota'dan yana hala şüphelerim var, kıza ısınamadım tam. Biraz soğuk geliyor bana ama fragmandan sonra önyargım baya kırıldı diyebilirim. Sanırım o da başarılı bir iş çıkaracak. Uyumları da BAYA iyi değil mi? Kimya tutmuş ve en önemlisi de bu böyle bir film için!



Yönetmen, Sam Taylor-Johnson ve çok iyi bir iş çıkarmışa benziyor. İşi çok zor ama başarıl olacak gibi. Christian ve Ana dışındaki oyuncu seçimlerinin de nasıl olduğunu çok merak ediyorum. Filme kadar bir fragman daha gelirse, onlara yer verilir sanırım. Gerçi filmde ne kadar sahneleri olur tartışılır ama. :D Umarım, film ülkemizde bir sıkıntı olmadan vizyona girer. Emin olamıyorum. Ama +18 olacağı kesin! Hatta belki +20 falan bile yapabilirler diyorum, göreceğiz.




FRAGMAN RESMEN ALEV ALIYOR! Hele o şarkı ile! Tam olmuş! Son saniyelere kadar gayet normal, iyi bir aşk filmine benziyor ama son sahnelerle kitapla ilgili ipuçlarını vermişler. Kitaptaki birçok şeyi de filmde izleyeceğiz gibi ki bu çok güzel bir şey. Asla kitabın yerini tutamayacağını bilsek de, uyarlama oldukça iyi olacak gibi. O piyano sahnesi! Bayıldım! Christian'ın bakışlar!!!!! O röportaj sahnesi, "i am." kısmı, tam Grey'e yakışır bir dövüş, HELE O ASANSÖR SAHNESİ!!!!!!!



Filmle ilgili en büyük beklentim, kitaptaki o duygu yoğunluğunun da yansıtılması. Yani olay kesinlikle sadece "cinsellik" değil ve filmde de bunu görürüz umarım. Charlie Tango, tekne sahneleri, sohbet kısımları vs.. Bu tarz şeyleri de mutlaka göreceğimizi umuyorum. Ayrıca, MUTLAKA filmde kitaptaki şarkılar da kullanılmalı bence. Durumu çok iyi anlatan, muhteşem şarkılar! Açıkçası Try ve The Scientist olmadan bir "Fifty Shades of Grey" filmi düşünemiyorum..




Ben yine çok uzattım. Ama duramıyorum, yazdıkça yazasım geliyor. AŞIK OLDUM FRAGMANA! Bayıldım! Tebrik ediyorum yapanı ve hepimize sabır diliyorum! NASIL BEKLEYECEĞİZ BİZ? Daha da çok var! :( Zaman umarım çok çabuk geçer. Siz nasıl buldunuz fragmanı? Filmden beklentileriniz ve mutlaka olmalı dediğiniz sahneler neler? Oyuncu seçimleri yerinde mi size göre? Yorumları bekliyorum. :)

Ve işte söz konusu fragman. DİKKAT, ÇARPINTI YAPABİLİR!!





Fragmandaki şarkı; Beyonce'nin "Crazy in Love" u. Yavaşlatılmış versiyonu kullanılmış, çok da iyi olmuş. Filmin imdb sayfasına gitmek için, tıklayın.

5 yorum:

  1. Her ne kadar kitabını okumasam da bir fragman bu kadar izle beni dedirtebilir ;) paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısınız! İnsanın bunu izleyince meraklanmaması ve izlemek istememesi imkansız neredeyse. Çok iyi bir iş çıkarmışlar, gün sayıyorum resmen. :) Tabi kitabı için okuyun vs.. demek olmaz, zevk ve tercih meselesi ancak bence bir şans verilmesini hak ediyor..

      Sil
  2. Merhabalar.Yazınızı okuyunca Allahım çok şükür benim gibiler de varmış dedim. :D Kitapları 1'den fazla okudum ve fragman çıktığından beri de her gün sanırım 10 defa izliyorum. :D Evet benimde resmen ayarım bozuldu. Jamie ve Dakota muhteşem olmuş! Asansör sahnesi, Jamie'nin kırmızı acı odasındaki bakışları filan bitirdi beni. Dakota 'da Ana olarak tam düşündüğüm gibi. Çekimser,masum kız rolüne iyi bürünmüş. Özetle fragman beklediğimden de şahane olmuş!!! Hem deli gibi bu filmi bekliyorum, günleri geri sayıyorum. :D Ayrıca özellikle yabancı bloglarda fanatiklerin kitapta yer alan çoğu sevişme şahnelerinin birebir sinemaya aktarılması gerektiğine dair birşeyler okudum ama şahsen ben filmin o derece açık olmasını istemiyorum. Zira burada bir aşk hikayesi var. Öteki türlü duygudan yoksun bir nevi porno filmine döner ve verilmek istenen mesaj da geri planda kalır. Ne de olsa burada geçmişinde yaşadığı olaylardan dolayı kalpsiz gibi görünen ama özünde kırılgan bir erkek var ve sevginin, aşkın Christian'ı nasıl değiştirebileceğini görebilmemiz lazım. Bu arada kısa birşeyler yazayım diye söze başladım ama bende kendimi durduramıyorum. Neyse hazır heyecan yapmışken şu fragmanı bir kere daha izleyeyim ben... Sayılı gün çabuk geçer, son 5 ay!!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok özür dilerim, ancak cevap verebiliyorum. Görmüştüm mesajı ama yazamamıştım bir türlü. Her cümlene katılıyorum. Umarım film görmek istediğimiz çoğu şeyi yansıtır, salt sekse dayanmaz.. Ben senden beterim bence, hala etkileri üzerimde. :D Umarım zaman çabuk geçer dediğin gibi. :))

      Sil
    2. Mrh. Rica ederim ve yanıtınız için tşkler. Ayrıca film gösterime girmeden 1-2 gün önce kitabı tekrar okumayı planlıyorum! Tam manasıyla hem kitaptan hemde filmden aşırı doz almaya hazırım. Sevgiler. :D

      Sil