Neler Yapıyorum?

17:13 orta boy popcorn 0 Comments


BU RESİM BENİM AMACIM OLMALI AMA YA-PA-MI-YO-RUM! Hep bir üşengeçlik hali üstümde. Bazen de gerçekten zaman bulamıyorum. Aslında aklımda çok şey var. Okuduğum ama yazılmayı bekleyen kitaplar, izlenen ama yorumlanmayan filmler, albümler vs vs.. Çok konu var ama hepsi için de uzun yazılar gerektiği için, çok üşeniyorum. Kısa yazı konuları da pek gelmiyor aklıma bu ara. O nedenle, tekrar tekrar özür diliyorum herkesten. Bu aralar hiç iyi bir blogger değilim gerçekten!

Yazmam gereken yazıların birkaçına başladım. En yakın zamanda yayınlamayı umuyorum. Ama bu sürede, sessizliğim daha da sürmesin diye bir "Neler Yapıyorum?" yazısı yazmak istedim. Aslında çok boş ve sıkıcı günler geçiriyorum. Her şey aynı. Hayatımdaki en büyük heyecan, yaklaşan vizeler şu ara. :) Vakit daraldı ve ciddi bir stres oluyor insanın üzerinde.. Çalışmaya başlasam iyi olacak artık. Bir zahmet Asena! :)  Neyse.. Bakalım, bu aralar ben neler yapıyormuşum:

1) Okulu ekiyorum, hem de fazla fazla. Dengesiz havalardan grip olmuştum birkaç gündür. Bu da etken ama devam zorunluluğu olmayınca çok önemli görmediğim dersleri ekmeye başladım. Annemler, "Sen öğrenci misin kızım?" diyorlar arada. Ama henüz okul yolunu unutmadım arkadaşlar. :)

2) Once Upon A Time'a devam ediyorum ve ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM! Bu sezon, özellikle aradan sonra mükemmel gidiyor dizi. Heyecan dorukta her bölüm ve çok çok iyi kurgular izliyoruz. Karakterlerin hikayeleri çok güzel gidiyor. Tekrar aşık oldum diziye son bölümler ile ve hala izlemeyenlere, mutlaka bir şans vermelerini tavsiye ediyorum.

3) Yerli dizi çok izlemiyorum artık. Ama yeni başlayan "Kara Para Aşk"ı gerçekten çok beğendim. Sürükleyici, sıkmayan ve heyecanı yüksek bir dizi olmuş. Baymıyor izlerken, ağdalı aşk sahneleri de yok. Henüz. :) İşlerin ne yöne gideceğini de tahmin edemediğim için, merakla takip ediyorum. Oyuncu kadrosu gerçekten kaliteli ayrıca. Bunun dışında, tanıtım rekoru kıran "Kurt Seyit ve Şura"ya da bakıyorum ama ne kadar dayanırım bilmiyorum. Kaliteli bir iş olduğu belli, özenilmiş. AMA BU KADAR SIKICI OLAMAZ BİR DİZİ! Bir kere aşırı uzun bölümler, reklam da az olunca bitmek bilmiyor. Sürekli bir bakışma, güzel söz.. Sahneler çok yavaş, her bölüm çok az yol alıyoruz vs.. Oyuncuları da tam olarak oturtamadım ben hala.. Açıkçası bırakmanın eşiğindeyim ama biraz daha sabır gösteriyorum. Keza "Çalıkuşu"na da devam ediyorum ama o da yolundan baya saptı son bölümlerde. Bırakmanın eşiğindeyim onda da. Bu dizi için çok fazla entrika dönüyor ve bazı saçmalıklara artık katlanmak zor.

4) Dizi demişken, MERHAMET NE OLUR GERİ DÖN! Biricik dizimdi iki yıldır ve çok erken bitti. Haziran'da bitirip gayet güzel bir son yapabilirlerdi. O iğrenç demenin bile iltifat olacağı sona hiç değinmek istemiyorum ama diziyi çok özledim gerçekten. Oyuncuları, o samimiyeti.. Bu kadar güzel bir işin bu kadar dandik ve anlamsızca bitmesini sindiremiyorum. İzlediğim en manasız ve komik finaldi.

5) Shakira'nın yeni albümünü dinliyorum. Çok beğendim. Sevmediğim şarkılar da oldu tabi ama genel olarak farklı ve güzel bir albüm olmuş. Alıştığımız Shakira'dan daha farklı ama iyi bir değişim bence. Yakında kısa bir tanıtım yazısı yazarım belki. Albümün adı "Shakira" bu arada. Manga'nın da yeni albümü çıktı çıkacak bu arada! Çok sevdiğim için, sabırsızlıkla bekliyorum. İlk single yayınlandı ve çok beğendim. Klibi olsun şarkı olsun, tam Manga'ya göre bir iş olmuş. Shakira'nın albümündeki favori şarkım da: Empire. Klibine de bayıldım ayrıca. Shakira, muhteşem gözüküyor. Buyrunuz:



6) Aylardır bloglarda gördüğüm ama okumaya bir türlü fırsatımın olmadığı bir seriyi okuyorum. GABRİEL'İN CEHENNEMİ! Ve İNTİHAR EDESİM VAR SEVGİLİ OKUYUCULARIM! Bu kadar güzel olunur mu?! Konusu zaten ilgimi çekmişti ama okudukça daha da sevdim. Gerçekten hayatımda okuduğum en ilginç ve farklı kitaplardan biri. Klasik bir aşk hikayesi gibi gözüküyor ama hiç değil. Edebiyat göndermeleri olsun, sanat eserlerinin tantıımı olsun, betimlemeler olsun.. Çok farklı bir kitap. Dante'ye karşı fazla bir ilgim yokken şimdi fuardan "İlahi Komedya"yı almak için gün sayıyorum. Ayrıntılı yorum tabi ki yapacağım ama OKUYUN! Biraz fazla edebi bilgi gerektiriyor diye düşünenler var ama bence yazar, bilgisi olmayanların da anlayacağı şekilde yazmış. Gerçi; itiraf etmem gerekirse, şiirsellik bazen fazla geliyor ama çok ender oldu bu durum bende. Sürekli İtalyanca alıntılar, Gabriel'in bu insana "YETER ARTIK BE!" dedirten ilgisi! Tabi yeter dememiz sadece lafta. Çünkü; kitabın başlarında her ne kadar öküz ötesi bir insan olsa da, kalbimde çok büyük bir yer kazandı kendisi. :) Profesör-öğrenci ilişkisine dair okuduğum ilk kitaptı. Bu da daha çok merak etmemi sağladı. Bu tarz kitap pek görmüyordum. Ama yorumlardan ikinci kitabın fazla "bayık" olduğunu okuyorum. Umarım ben öyle bulmam. Gerçi, içinde Gabriel'in olduğu ne varsa okurum herhalde. :) Yazarın üslubunu ve kurgusunu da çok ustaca buldum. Ciddi bir emek var kitapta. İlk kitaptaki favori sahnem ise kesinlikle, sınıf ortasındaki tartışma sahnesi! Zaten tutkulu tartışmalara bayılırım her yerde. Profesör-öğrenci olarak konuyu sapıtıp, dişe diş tartışmalarını keyifle ve heyecanla okudum. :)

Şu resme de çok güldüm. Gerçekten yakında kafayı sıyıracağım bu kitaplar yüzünden. :)

7) Kitap fuarı için gün sayıyorum tabi! Fuar izlenimlerim ve aldıklarımı, uzun bir yazıyla yazmayı planlıyorum.

8) Havaların ısınmasıyla mutlu oluyorum. Ama artık bu bir gün soğuk, iki gün sıcak havanın da bir dengeye oturmasını diliyorum.

9) Yıllardır sorunlu olan ve beni sinir hastası eden internetime çözüm arıyorum! Son çare olarak da, modemimi değiştiriyorum. Sorun modem kaynaklıdır umarım. Geç yazmam biraz da bundan. Ne zaman yazı başına otursam, internet gidiyor ve gelmesini beklerken yazı kalıyor. Eğer sorunum çözülürse, beni büsbüyük bir yükten kurtaracak gerçekten!

10) Bu arada bu ay çok güzel ve uzun süredir merak ettiğimiz filmler vizyona giriyor! Darren Aronofsky'nin son filmi "Noah" vizyona girdi. Genelde olumsuz eleştiriler alıyor ama yine de merak ediyorum. En çok da Emma Watson için izleyeceğim. :) Ayrıca; "Captain America 2:The Winter Soldier" da 11 Nisan'da sinemalarda! İlk filmden sonra uzun bir ara verdiler ama bu film oldukça iyi gözüküyor. Ve tabi ki; biz kitapseverlerin en merak ettiği filmlerden biri, "The Divergent". Fragmanı da çok hoşuma gitti ve gün sayıyorum film için ama inadına erteleniyor. Bu hafta vizyona girecekken, şimdi 18 Nisan'ı beklemek zorundayız. Ne diyelim, sabır. Ama umarım, beklediğimize değer. Bu arada filmin soundtrack'i olan "Beating Heart"ı da herkese tavsiye ederim. Ellie Goulding yine çok güzel bir şarkı yapmış, filmden sahnelerin olduğu çok da güzel bir klibi var. İzlemek için, tıklayın lütfen.

11) Ülkenin durumuna ne diyeceğimi şaşırıyorum artık. Gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum. Bu kadar kaotik bir ortama nasıl dönüştük bilemiyorum ve üzülüyorum. Artık gerçekten "kelimelerin kifayetsiz kaldığı yer"deyiz galiba.

12) Revenge'in bu kadar dibe vurmasına üzülüyorum. Artık diziyi bıraktım açıkçası. Olmuyor, gitmiyordu sahneler ve sıkılıyordum. Bu sezon dizi amacından çok saptı bence ve karakterler de olumsuz yönde çok fazla değişti. Toparlaması da zor gözüküyor ama bilemiyorum. Oysa ilk iki sezonu ne heyecan ve ilgiyle izlemiştim.

Evet, bu aralar bende durum böyle. :) Siz neler yapıyorsunuz? Neler okuyorsunuz veya en son ne izlediniz? Yazmak istediğiniz her şeyi paylaşın lütfen! Tüm üşengeçliğime rağmen, her yazımı okuyanlara ayrıca çok ama çok teşekkür ediyorum. Hala izleyici sayım çok az ama hayıflanmaya hakkım da yok. Az yazarsam bu kadar olur. İleride daha verimli olabilirim umarım. 

Umarım herkesin haftası çok güzel geçer. Havalar biraz bozacakmış ama bizim havamız hep güzel olsun. :)

Bu arada; beni Instagram ve Twitter'dan da takip edebilirsiniz. Tabi Goodreads'ten de. :) Instagram'ı çok seviyorum aslında ama pek aktif değilim. Bir yere giderken durup fotoğraf çekmek aklıma gelmiyor. Evdeyken de telefonla da çok oynayan biri değilim. Ama bundan sonra daha aktif olmak istiyorum. :)

NOT: LÜTFEN BLOGUN SOL ÜST KÖŞESİNDEKİ ANKETİ OYLAMAYI UNUTMAYIN! DÜŞÜNCELERİNİZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ!

0 yorum: