"MTV MOVİE AWARDS" KAZANANLAR

17:43 orta boy popcorn 0 Comments

Hepinize merhabalar! :) İnternetimin bozuk olduğunu söylemiştim ama 10 gündür hepten yoktu. Akıllı ben, modemimin kablolarını yeni aldığımız ve sonradan bozuk çıktığı için değiştirdiğimiz kutunun içine koymuşum. Yazarken yoruldum. :) Dolayısıyla, kablo olmayınca modem bir işe yaramadı ve internetsiz kaldım! Ama işkence dolu günler sonunda internetime kavuştum, yeni bir modem ile. Aman nazar değmesin lütfen! :) Bu arada; işkence dolu günler diyorum ama aslında internetsiz de yaşanabiliyormuş gayet. Zor da olsa..

Sonuç olarak, tekrar buradayım! Şimdi de vizelerim başlıyor ve yine sık yazamayacağım ama hiç yoktan iyidir. Bugün, geçtiğimiz günlerde sahiplerini bulan "Mtv Movie Awards" ın kazananlarını sizlerle paylaşıyorum. Conan O`Brien gecenin sunucuydu. Törene; Rihanna&Eminem düeti, Ellie Goulding performansı, hamile olan Mila Kunis'in giydiği siyah elbise ile göbeğini çok güzel saklayışı ve Zac Efron'un üstsüz hali damga vurmuş. :) Bu seferlik "Kırmızı Halı" paylaşmıyorum. Açıkçası çok üşendim. İşte kazananlar:

YILIN FİLMİ
The Hunger Games: Catching Fire
EN İYİ KADIN PERFORMANS
Jennifer Lawrence – The Hunger Games: Catching Fire
EN İYİ ERKEK PERDORMANS
Josh Hutcherson – The Hunger Games: Catching Fire
EN ÇILGIN PERFORMANS
Will Poulter – We’re the Millers
EN İYİ ÖPÜŞME
Emma Roberts, Jennifer Aniston and Will Poulter – We’re the Millers
EN İYİ KAVGA
The Hobbit: The Desolation of Smaug – Orlando Bloom and Evangeline Lilly vs. Orcs
EN KOMİK SAHNE
Jonah Hill – The Wolf of Wall Street
EN İYİ ÜSTSÜZ PERFORMANS
Zac Efron – That Awkward Moment
#WTF ANI
• Leonardo DiCaprio – The Wolf of Wall Street
EN İYİ KÖTÜ KARAKTER
Mila Kunis – Oz The Great and Powerful
EN İYİ KARAKTER DEĞİŞİMİ
Matthew McConaughey – Dallas Buyers Club
EN İYİ KABARTILMIŞ SAHNE
Rihanna – This is the End
EN İYİ SÜPER KAHRAMAN
Henry Cavill as Clark Kent – Man of Steel

"Açlık Oyunları" yine ortalığı süpürmüş! Ben seriyi hala okumayan belki de tek insanım şu gezegende. :) İlk kitaba yazın başlamış ama o dönem çok olaylı bir dönem olduğundan kafamı verememiştim. Sıkmıştı da açıkçası, konusu saçma gelmişti ve bırakmıştım. Ama bu yaz tekrar başlamayı planlıyorum, kuzenimin yoğun ısrarları da etkili bunda. Onun dışında, 2013 senesinde adından çok söz ettiren filmler ve oyuncular almış ödülleri.

Siz kazananları nasıl buldunuz? Düşüncelerinizi paylaşın lütfen. Uzun süre sonra yeni bir yazı yazmanın mutluluğu içerisindeyim, kısa da olsa. Umarım, sınavlarım başlayana dek en azından birkaç tane daha yazabilirim. Herkesin haftası çok güzel geçiyordur umarım. Bu arada, havaları çözebilen şöyle dursun! Bir gün iyi bir gün kötü. Tam ısınıyor derken hava durumuna bakıyorum, yağmur geliyor diyor ve düşüyor sıcaklıklar. Sanırım Nisan sonuna dek bu dengesizlik sürecek. Neyse; hep dediğim gibi, bizim havamız güzel olsun! En önemlisi. Görüşürüüüüüz! :)

0 yorum: