Pazar Dinlemesi

14:43 orta boy popcorn 0 Comments

O kadar çok yazı birikti ki.. Kafamda şunları şunları yazacağım diye planladığım çok yazı vardı. Ama olmadı malesef.. Zamanla paylaşacağım artık. Pek keyifli olmadığımı belirtmiştim zaten.. Umarım bu başımdaki olaylar artık son bulur ve ben de yazılarımı eski mutlu halimle, sıklıkla paylaşırım. :)

Geçen hafta da aksatmıştım "Pazar Dinlemesi"ni. O nedenle, bu hafta daha da gecikmeden paylaşayım dedim. Herkes tatilde olduğu için pek mutlu ama ben çok mutlu olamadığım için bu ara, ruh halime daha uygun bir şarkı seçtim. Ayrıca, bu aralar en çok dinlediğim parçalardan biri. "Model"i zaten çok severim, neredeyse bütün şarkılarını beğenerek dinliyorum. Gerçekten ülkemizdeki en kaliteli gruplardan biri bence. Geçtiğimiz haftalarda çıkardıkları yeni albümlerinde de, en sevdiğim şarkıların başında geliyor "Sarı Kurdeleler". Şarkının; özellikle sözleri çok güzel, çok anlamlı. Sizde albümü dinlediyseniz, yorumlarınızı ve en sevdiğiniz şarkının hangisi olduğunu yazın lütfen. Keyifli dinlemeler ve kalan tatilinizde iyi eğlenceler! :)

Not: Anketi oylamayı unutmayın!



0 yorum: