73.Altın Küre Ödülleri Kazananları

21:20 orta boy popcorn 0 Comments

Tekrar merhaba günün ikinci yazısıyla. Dün gece sahiplerini bulan Altın Küre Ödülleri'ni bir kez de ben yazayım dedim. Kazananları eminim her sinemasever görmüştür ama olsun, blogumda da olsun yazısı. Ben sonuna dek izleyemedim ama oldukça keyifli bir tören oldu sanırım. İzlediğim yere kadar öyleydi en azından, son yıllardaki durgunluk yoktu bence. Zaten ben Oscar'dan ziyade Altın Küre'nin bu aile samimiyeti havasını seviyorum. Sonuçlar açısından biraz sürprizli bir geceydi, çok tamhin edilmeyen isimler kazandı. Mesela Kate Winslet -ki çook sevindim- . Leocuğum beklenen ödülü aldı, inşallah devamı Oscar'a. :) Spotlight'in es geçilmesi benim diğer bir şaşırdığım nokta oldu. Siz sonuçları nasıl buldunuz? Geceyi izlediyseniz, keyif aldınız mı? Yorumları bekliyorum! Herkese iyi geceler diyerek kazananları yazıyorum:

En iyi film (Drama): 'The Revenant'

En iyi film (Müzikal ya da komedi): 'The Martian'

En iyi erkek oyuncu (Drama): Leonardo DiCaprio, 'The Revenant'

En iyi kadın oyuncu (Drama): Brie Larson, 'Room'

En iyi erkek oyuncu (Müzikal ya da komedi): Matt Damon, 'The Martian'

En iyi kadın oyuncu (Müzikal ya da komedi): Jennifer Lawrence, 'Joy'

En iyi yardımcı erkek oyuncu: Sylvester Stallone, 'Creed'

En iyi yardımcı kadın oyuncu: Kate Winslet, 'Steve Jobs'

En iyi yönetmen: Alejandro Inarritu, 'The Revenant'

En iyi yabancı film: 'Son of Saul' (Macaristan)

En iyi animasyon filmi: 'Inside Out'

En iyi senaryo: 'Steve Jobs'

En iyi müzik: 'The Hateful Eight'

En iyi şarkı: 'Writing's on the Wall' ('Spectre')

TELEVİZYON DALI

En iyi TV dizisi (Komedi): 'Mozart in the Jungle'

En iyi TV dizisi (Drama): 'Mr. Robot'

En iyi kadın oyuncu (Komedi): Rachel Bloom, 'Crazy Ex-Girlfriend'

En iyi erkek oyuncu (Komedi): Gael Garcia Bernal, 'Mozart in the Jungle'

En iyi kadın oyuncu (Drama): Taraji P. Henson, 'Empire'

En iyi erkek oyuncu (Drama): Jon Hamm, 'Mad Men'

0 yorum: