ORTA BOY POPCORN'LA RÖPORTAJLAR 22 / THPENSİEVE (NİHAN) - Part 1

18:58 orta boy popcorn 0 Comments

Herkese merhaba! Bu aralar pek aktif değilim biliyorum. Çok üzülüyorum bu duruma ama iş başlayınca, akşam eve gelip yazı girmeye zaman olmuyor. Bazen unutuyorum. Biriktiysem iyi olacak. Instagramı da aksattım. Bir çözüm bulacağım ama. :) Havalar da buz gibi yine! Ayrıca iki gündür deli gibi de yağmur vardı, yani pek sevdiğim havalar anlayacağınız. :)

Neyse, konuya dönelim. Röportajlar çok çok az kaldı, biliyorsunuz. Aslında yeni yıla sarkmasın istiyordum ama bir türlü olmadı düzen. Sorun değil. Ocak'ta başladı, Ocak'ta bitsin. :) Son konuklarımdan biri; çook sevdiğim tatlış mı tatlış biri! Nihan, yani sizin bildiğiniz adıyla "thpensieve". Hem blog yazıyor hem ınstagramda harika paylaşımlar yapıyor hem de youtube'u sürdürüyor. Üçünde de aktif! Valla bunun sırrını merak ediyorum, çok başarılı! Çok keyifli bir röportaj oldu yine. Onunla daha da yakından tanışmış olduk bu sayede ve çook mutluyum bu durumdan. İki part olarak yayınlanacak röportaj. İlk part aşağıda. İkinci için ise, beklemede kalın. Yorumları bekliyorum, lütfen yorum atın. Bu röportaj olayının sizler için nasıl gittiğini çok merak ediyorum. Herkes keyifle izler umarım. Sonraki yazıda görüşürüz! :)

0 yorum: