ORTA BOY POPCORN'LA RÖPORTAJLAR 23 / EJDERHA CAMI (SİNEM)

10:26 orta boy popcorn 0 Comments

Herkese günaydın ve yeniden merhaba! Bir süredir yoktum. Blogu baya boşladım. Hatta instagramdan, facebook sayfamdan da bir şey paylaşamadım. Dün snapchat'te uzunca anlattığım nedenlerimi (beni asenagunkaya adı ile bulabilirsiniz) şimdi kısaca tekrarlayacağım. Kolay kolay hasta olmayan ben, çok ağır gribe yakalandım. Normalde senede 1-2 kez ancak hastalanırım ve çok ağır olmaz ama bu kez gerçekten geçmek bilmedi. Seslerim gitti, sürekli evde yattım. Ki 10 günü geçmesine rağmen, hala tam iyileşmiş değilim. Fazla soğuk, iyi gelmedi bana. Şimdi havalar oldukça düzeldi ama yine de dikkat etmekte fayda var. E haliyle; hastalık, sonrasında işe geri dönüş ve bir yandan anneannem bizde kalıyor derken her şey kaldı. Neyse, bundan sonra normale dönebilirim umarım. Artık konumuza dönelim.
Bugün; son röportajlardan birini paylaşıyorum. Bitti bitecekler artık. Son 2-3 tane kaldı, beklediğimden fazla bile uzadı malesef. Çoğunuzun blog ve instagram'dan tanıdığı, artık youtube'a da el atan "Ejderhacamı" ya da "Ejderhanıngüncesi"ni ağırladım bu kez. İki part şeklinde olmuştu röportaj. İlkini malesef kamera sorunları sebebiyle blogunda yayınlamıştı Sinem. Ben ikisini birlikte paylaşırım diye onu paylaşmamıştım.2 gün önce de ikinci partı youtube kanalında paylaştı. Çok keyifli bir video olmuş ki blogundaki ilk part da baya ayrıntılıydı. Tekrar teşekkür etmiş olayım buradan kendisine. Cidden baya sorunlarla boğuştu bunlar için, emek harcadı baya. O yüzden, bu kez ekstra rica ediyorum bakmanız için. :) Röportajı okumak isteyenler için, hemen paylaşıyorum ve gelecek son röportajlar için takipte kalın, çok güzel olacaklar diyorum. Umarım tatilde olanların tatili harika geçiyordur! Yorumları bekliyorum, bana her yerden ulaşabilirsiniz. Sonraki yazıda görüşmek üzere! :)

Part1: http://ejderhacami.blogspot.com.tr/2015/12/orta-boy-popcorn-ile-roportaj.html (Yazı uzun olduğu için, böyle daha kolay olur diye düşündüm.)

Part 2: 

0 yorum: