Bu Aralar Neler Dinliyorum? #5

14:28 orta boy popcorn 0 Comments

Hepinize güzel bir haftadan merhaba! Haftanın güzel olmasının en büyük nedeni, tabi ki tatilin geldi geliyor olması. Bir an önce Çarşamba olsun diye bekliyorum, bu hafta hepten tatil olsa olurmuş. Kafaca öyleyiz zaten. Yine istemediğim bir ara verdim, sebebini Facebook sayfamda açıklamıştım. Olan bitenden daha sık haberdar olmak için, blog ile aynı adda olan facebook sayfamı da beğenmeyi unutmayın. :) Bilmeyenler için, staja başladım. Aslında haftanın dört günü full gittiğim için iş bir yerde. Ona adapte olmaya çalışırken, bir de gribe yakalandım malesef. Böyle olunca yazılar kaldı haliyle. Ama artık düzenimi oturttum gibi, hastalığım da tam geçmese de geçmeye başladı. O yüzden artık normal aralıklarla yazılarımı girebilmeyi umuyorum. Bu arada, kitap aşkımı yeniden kazanmak için de çok akıcı güzel bir fantastiğe başlayacağım birkaç güne. :)

Bu ara pek bir şey okuyup-izleyemedim. Böyle olunca, en azından "Bu Aralar Neler Dinliyorum?" yazısı yazayım dedim. Çok güzel şarkılar dinliyorum çünkü bu ara. Yeni ve çok sevdiğim de birçok albüm çıktı-çıkıyor. Müzik piyasası hareketli. Tabi eski ama vazgeçilmez şarkıları da unutmadım. Ay neyse, yine çok uzattım. Bakalım ben bu aralar neler dinliyormuşum:

Ben bu aralar en çok bu şarkıları dinliyorum. Yeni şarkıların arasında birkaç eskide kalan şarkı da var. Çok beğendiğim şarkıcıları tanıtan yazılar da yazmak istiyorum aslında, öneri niteliğinde. Albüm yazılarına devam eder miyim bilmiyorum, çok zor bir iş çünkü ama diğerinde kararlıyım. Siz bu şarkıları seviyor musunuz? Önerilerinizi de bekliyorum. Eğer bu şarkıları bilmeyip de ilk kez dinliyorsanız, severseniz ne mutlu bana! Herkese çabuk haftalar, görüşürüüüz! :)

0 yorum: