Critics Choice TV Ödülleri 2014

16:56 orta boy popcorn 0 Comments

Uzun süre sonra bloguma geri dönüyorum.. Finaller bitti ama sırada bütler var, malesef. Ama onlara çalışmaya başlamadan, bir haftadır dinleniyorum. Hiçbir şey yapmıyorum desem yeridir. Ne dizi izledim ne film. Sadece boş boş oturuyorum. :) Ama 1-2 film izledim bu süreçte ve bitirdiğim kitaplar var. Yorumlarımı en kısa sürede paylaşacağım umarım..

Geçtiğimiz günlerde dördüncüsü düzenlenen Critics Choice'un kazananları belli oldu. Emmy ile oldukça farklı kararlar verdiklerini söyleyeyim. Kazananlar genel olarak çoğu kişiyi memnun etmiş, içlerinde izlemediğim diziler çok açıkçası. Bazılarına başlamayı planlıyorum. Aranızda benim gibi dizi arayışında olanlar varsa, belki kazananlar bir fikir verebilir. Buyrunuz kazananlar:

KOMEDİ
DİZİ Orange Is the New Black (Netflix)
ERKEK OYUNCU Jim Parsons | The Big Bang Theory (CBS)
KADIN OYUNCU Julia Louis-Dreyfus | Veep (HBO)
YARDIMCI ERKEK OYUNCU Andre Braugher | Brooklyn Nine-Nine (NBC)
YARDIMCI KADIN OYUNCU Kate Mulgrew | Orange Is the New Black (Netflix) ve Allison Janney | Mom (CBS)
KONUK OYUNCU Uzo Aduba | Orange Is the New Black (Netflix)
DRAMA
DİZİ Breaking Bad (AMC)
ERKEK OYUNCU Matthew McConaughey | True Detective (HBO)
KADIN OYUNCU Tatiana Maslany | Orphan Black (Space)
YARDIMCI ERKEK OYUNCU Aaron Paul | Breaking Bad (AMC)
YARDIMCI KADIN OYUNCU Bellamy Young | Scandal (ABC)
KONUK OYUNCU Allison Janney | Masters of Sex (Showtime)
TV FİLMİ & MİNİ DİZİ
TV FİLMİ The Normal Heart (HBO)
MİNİ DİZİ Fargo (FX)
ERKEK OYUNCU Billy Bob Thornton | Fargo (FX)
KADIN OYUNCU Jessica Lange | American Horror Story: Coven (FX)
YARDIMCI ERKEK OYUNCU Matt Bomer | The Normal Heart (HBO)
YARDIMCI KADIN OYUNCU Allison Tolman | Fargo (FX)
REALITY Cosmos: A SpaceTime Odyssey (National Geographic)
REALITY – YARIŞMA Shark Tank (ABC)
REALITY SUNUCUSU Neil DeGrasse Tyson | Cosmos: A Spacetime Odyssey (National Geographic)
TALK SHOW The Tonight Show Starring Jimmy Fallon (NBC)
ANİMASYON Archer (FX)
LOUIS XIII GENIUS ÖDÜLÜ Ryan Murphy

0 yorum: